Sorry hoor maar ik werd ook niet warm van Half Life 2. (Xbox versie dan). Fucking irritante framedrops, je teammaten die zo fucking lame zijn als wat (lopen alleeeeeen maar in de weg, lullen alleen maar: OOOH MY GOD THERE IS FREEMAN OOWW WE LOVE FREEMAN, HELLO DOCTER FREEMAN, OOOO FREEMAAAAAANNN!). En voor de rest doen ze geen reet.
En nou de heeele tijd op domme nerds met doodskophelmpjes en irritante vliegende kutspinnetjes te knallen..nou nee. Sorry hoor maar ik ben een echte shooterliefhebber, maar ik hou van shooters met echte actie. En Half Life 2 was gewoon te saai. Sommige locaties waren wel vet, maar van sommige dacht ik echt zo van..men. Waarom speel ik dit nog. Heb het spel ook nooit uit kunnen spelen..een vette shooter speel ik altijd in 2 dagen Hardcore uit (zijn dan ook wel de kortere shooters zoals GRAW en GRAW 2 en Rainbow Six Vegas, hehe ), maar wat zijn ze dan vet joh. En Half Life 2 vond ik gewoon echt saai. Zal nu vast een dikke scheldpartij krijgen van alle Half Life 2 liefhebbers hiero, maar jah, jullie weten mijn mening.
Laatst bewerkt: 19 okt 2007