The Orange Box

Discussie in 'Algemeen' gestart door plazz, 1 okt 2007.

  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199

    Halo kwaliteit? hoe kun je zoiets nou vragen. Zo geweldig zijn de graphics niet van Halo op een enkele cutscene na. Ik vond HL2 op de pc al mooier dan Halo met zijn kale omgevingen. Alleen het 1e level ziet er echt mooi uit in die jungle, de rest is kaal
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ja, er is aan gesleuteld want ik heb die update ook gehad. ;):)
     
  3. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft het niet over de graphics maar over de gameplay. Niet zo'n gekke vraag aangezien het in feite een pc-poort betreft.

    Ik heb het zelf nog niet gespeeld (eerst wat andere spellen uitspelen), maar ik vond de "inferieure" xbox1 versie heerlijk spelen.
     
  4. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb halo 3 ook ff gespeeld .. maar ik vond het zo'n tegenvaller qua graphics en gameplay .. gewoon halo maar dan in hd .. helemaal NIKS next-gen aan !

    Half life 2 is opzich verouderd , maar die game is naar mijn gevoel (muv de episodes dan) nog nooit overtroffen in een FPS !
     
  5. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    The Orange Box is echt helemaal geweldig. Ik had nog nooit een half life gespeeld en ben begonnen met half life 2. Ik vond de sfeer in het begin zeer indrukwekkend en het speelt erg lekker. Ik speel nu rustig verder, heb er nu bijna 2 uur opzitten en ben pas bij chapter 4 dus de lengte ben ik ook zeer tevreden over.

    p()rtal de eerste dag al meteen uitgespeeld, wat een geniaal spel is dat. Ben nu bezig met de advanced levels heb er nu 3/6 completed.

    TF2, ben ik nog niet aan toegekomen. Ik heb op het moment ook geen live dus kan het ook niet testen. Heb TF wel gespeeld op de pc dat was leuk voor even maar niet voor langer.

    Mijn conclusie, The Orange Box is dubbel en dwars je geld waard.
     
  6. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerlijk gezegd twijfel ik of ik deze moet halen. Heb Half-Life 2 op de Xbox gespeeld en vond er eerlijk gezegd geen moer aan. Snapte niet wat mensen er nu zo geweldig aan vonden.
     
  7. EdgeNumber

    EdgeNumber Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    tja,... als je aan half life 2 al geen moer aan vond kan je deze denk ik beter laten liggen.
     
  8. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    @revan: HL2 geen moer aan? vind je shooters uberhaupt wel leuk aangezien voor mij en vele HL creme de la creme is;)
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gisteren begonnen met de Oranje Doos.
    HL2 nog niet zo ver, maar tot nu toe is het wel vetjes :D
    Portal zit ik in Testchamber 19. Is soms behoorlijk pittig. :eek: :9

    TF2 heb ik 2 keer kunnen spelen (ranked). Erg vet _O_
    Maar ik vind mezelf niet in de leaderboards? :confused:
    En ligt het aan mij of lagt deze game erg vaak? Heb ik met bv. Halo 3 niet. 2 games daardoor niet kunnen afmaken (Connection lost to the Host ofzo)

    Wat moet ik trouwens aan het einde van een match doen? Bij mij komt er na een tijdje gewoon staan dat ik de connection met de host ben verloren? Dus opnieuw de vraag: ligt dat aan mij, of heeft de Host gewoon de game beƫindigd.

    Die stats van jezelf bij TF2 zijn trouwens ook erg leuk. Moeten meer games doen. :)
     
  10. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    HL2 uitgespeeld op de pc maar gister de eerste missie weer gedaan en het smaakte naar meer:p
    Portal zit ik ook een Testchamber 19 behoorlijk pittig ja
    TF2 1 keer gespeeld,.. als je een leuk team hebt die een beetje op elkaar ingesteld is dan wordt het een zwaar strategies festijn. Ik had er gister moeite mee om een class te kiezen; grenadier of heavygun of toch maar scout of spy =s

    Van lag geen last gehad trouwens.

    Toen ik na een uurtje portal wou gaan proberen en dus zelf uit de server stapten kreeg ik ook een lost connection melding, ik denk dat de host jou potje gestopt heeft.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2007
  11. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Episode 2 is echt heel erg vet!! :D

    Team Fortress 2 is ook leuk alleen moet nog even wennen. Had best wel wat last van lag en dat is toch wel jammer.. Het hele sausje dat eroverheen is gegoten smaakt echter naar meer, denk dat dit op termijn, als ik de levels / characters beter onder controle heb, mijn favo multiplayer game wordt...

    Half Life 2 en Episode One zijn natuurlijk ook gewoon erg vet en Portal nog niet gespeeld maar lijkt me ook zeker een aanrader..

    Wat een pakket :D
     
  12. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Zoals ik onlangs gepost heb, zijn de problemen met lag bekend bij de ontwikkelaar. Wordt snel gepatcht dus :)
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ah, oke :thumbs:

    Na hoeveel potjes word je eigenlijk in de leaderboards opgenomen? Ik heb er 2 ranked uit weten te spelen, maar als ik bij de ranked leaderboards op RB druk (om mezelf te vinden) gebeurt er helemaal niks? :confused:

    Nog te weinig gespeeld ofzo?
     
  14. myHighness

    myHighness Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan, soms als je wacht kan je terug komen in de lobby als de host besluit nog een rondje te doen. Dan start je ook weer als zelfde class.
    Als je zelf disconnect kom je weer gewoon in het menu uit, dus aan jou de keuze wat je doet aan het eind. Kijken of de host nog verder gaat, of zelf wat anders zoeken.

    Lag eigelijk pas 1 keer last van gehad. Verder wel een keer mijn sniper ergens in een hoekje neergeplaatst, paar mensen gesniped, wordt ontdekt, zit ik vast, was dus geen lang leven meer...

    Gister ook mooie actie, was capture the flag, maar ik ken de 2Fort map niet zo goed. Was de 2e keer dat ik erop speelde. Kreeg perongeluk de Intelligence te pakken, had het niet eens door. Geen flauw idee waar ik heen moest daarna, gelukkig 2 teammembers in de buurt die me de weg wezen.. En gelukkig dat we al in onze eige base waren met die koffer.

    En van die leaderboards weet ik niet, heb zelf alleen nog maar player match gespeeld. Eerst maar die maps leren kennen, en met mijn orientatie gaan sommige nog wel even duren.
     
  15. Makz

    Makz Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg mooi pakket als ik het zo hoor, toch maar ff halen dan :D
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.686
    Leuk Bevonden:
    17.894

    :lol:
    Sorry hoor maar ik werd ook niet warm van Half Life 2. (Xbox versie dan). Fucking irritante framedrops, je teammaten die zo fucking lame zijn als wat (lopen alleeeeeen maar in de weg, lullen alleen maar: OOOH MY GOD THERE IS FREEMAN OOWW WE LOVE FREEMAN, HELLO DOCTER FREEMAN, OOOO FREEMAAAAAANNN!). En voor de rest doen ze geen reet.
    En nou de heeele tijd op domme nerds met doodskophelmpjes en irritante vliegende kutspinnetjes te knallen..nou nee. Sorry hoor maar ik ben een echte shooterliefhebber, maar ik hou van shooters met echte actie. En Half Life 2 was gewoon te saai. Sommige locaties waren wel vet, maar van sommige dacht ik echt zo van..men. Waarom speel ik dit nog. Heb het spel ook nooit uit kunnen spelen..een vette shooter speel ik altijd in 2 dagen Hardcore uit (zijn dan ook wel de kortere shooters zoals GRAW en GRAW 2 en Rainbow Six Vegas, hehe :+), maar wat zijn ze dan vet joh. En Half Life 2 vond ik gewoon echt saai. Zal nu vast een dikke scheldpartij krijgen van alle Half Life 2 liefhebbers hiero, maar jah, jullie weten mijn mening. :+
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2007
  17. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent gewoon een halo fanboy ;)
     
  18. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo is pas een belachelijke schooter...
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.686
    Leuk Bevonden:
    17.894
    Jah, maar ik ga mss toch wel de Orange Box kopen hoor. Ik zit er aan te denken om het een 2e kans te geven. :p
    Anyway, is t regiovrij? Dan koop ik em wel veel goedkoper op ebay.
    Konden ze btw geen mooiere cover doen? Zo lelijk die cover..
     
  20. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ... een heleboel mensen vinden van niet :confused:
     

Deel Deze Pagina