The Orange Box

Discussie in 'Algemeen' gestart door plazz, 1 okt 2007.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    die boxart is inderdaad wel ontzettend lelijk, snap niet dat ze het niet bij die eerste versie hebben gehouden met alleen het lambda teken op een oranje achtergrond. (missch waren ze bang dat mensen dan niet snapten dat er 5 verschillende games in zitten?)
     
  2. Shizzel

    Shizzel Guest

    Heb hem gister ook gekocht, Portal is echt heel vet, ben nu bij level 17 ofzo, en wordt steeds pittiger.

    Half-Life² ook al gespeeld, snapte er eerst niks van, maar moest blijkbaar een kamertje in :9. Ben nu net na het stuk dat ik het HEV-pak heb gekregen, dus net 15 minuten gespeeld ofzo.

    Team Fortress 2 nog niet met anderen kunnen spelen, geen internetverbinding gister.


    Het verbaast me dat EA het zo verkoopt, en niet Portal voor €29,95, TF2 voor €29,95 en dan de campaign voor €59,95. Mooie deal dus!

    Het hoesje is bij mij trouwens wel heel fel oranje, soort van "veiligheidshesje van een klaarover"-oranje. Beetje jammer dat de rest (gloed bij het hoofd van Freeman) dan wel mooi oranje is.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 okt 2007
  3. UmbraAlias

    UmbraAlias Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ho ho, ik had het niet over de graphics;)! Ik bedoelde de geniale besturing van Halo op de xbox, waar eigenlijk geen enkele shooter tegen op kan op de xbox.. De Source engine van Valve is geweldig! Speelt op een ontzettende grote range computers en ziet er met zijn HDR fantastich uit! Ik ga de orange box denk ik toch maar halen..
     
  4. in welke volgorde moet je de 3 half life games spelen?
     
  5. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    hl2, daarna ep1 en dan ep2.

    Tussen ep1 en 2 kan je ook kiezen om portal te spelen.
     
  6. Shizzel

    Shizzel Guest

    Je hoeft HL² toch niet uit te spelen om een spel te spelen dat eigenlijk niet om een verhaallijn gaat?
     
  7. UmbraAlias

    UmbraAlias Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je moet dus eerst Half life 2 en episode 1 gespeeld hebben voor je episode 2 kan spelen? Dat is wel jammer namelijk.. Ik heb ze alle twee al 2 keer uitgespeeld op de pc en ik wil episode 2 nu eindelijk wel eens spelen;)!
     
  8. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    nee tuurlijk niet
    je moet alleen de eerste 2 spelen om het verhaal te begrijpen
    heb je ze al gespeeld, dan kies je gewoon diegene die je nog niet gespeeld hebt
     
  9. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben hem vandaag ook gaan halen. Heb tot nu toe alleen HL2 gespeeld. Toen deze uitkwam kon ik hem onmogelijk spelen omwille dat computer te zwak was. HL1 heb ik zeker 2x uitgespeeld toen en vond deze echt vet. Nu kan ik ineens HL2, ep1 & ep2 spelen. Zodus nog geen Portal of TF kunnen testen. Al bij al, zeker de moeite waard voor zijn prijs.
     
  10. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil hl2 ook wel weer een tweede kans geven, misschien dat ik destijds al snel was gewend aan de graphics op de 360 ofzo. Vond het tempo gewoon tergend en de levels saai vormgegeven. Zelfde wat ik had met Halo (1).
     
  11. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel komt heel erg traag op gang, misschien had je er toen al geen zin meer in.

    Ik zit nu bij dat stuk met die één-persoons hovercraft en nu begint het pas op gang te komen. Vooral het combineren van puzzels oplossen met vijanden die je opjagen vind ik knap gedaan.
     
  12. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, komt langzaam op gang
    spel is pas echt op zn best vanaf dat je de Gravity Gun hebt
     
  13. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    ik vind de gravity gun eerlijk gezegd niet zo heel veel toevoegen... ik gebruik hem maar zo nu en dan, of veranderd dat nog naarmate je verder in het spel bent?

    tis mijn eerste half-lif, maar bevalt me zeker wel! (al herken ik het saaie vormgegeven wel!)
     
  14. Andy01

    Andy01 Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Halflife 2 is overal en door idereen geprezen om zijn geniale leveldesign, gameplay en geweldige sfeer.
    Dat en de verhaallijn die zich zonder cut-scenes door de ogen van de speler vormt maken Halflife zo sterk.
    Het is toch prachtig dat je alleen al door grafity en krantenknipsels die je gaandeweg tegenkomt al wijzer wordt wat er gebeurd is.

    Er is geen game waar zoveel aandacht is besteed aan het verhaal als Halflife, als je een realistische snelle actie shooter wilt moet je idd fijn gaan rainbow sixen.
     
  15. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje voor de 360 bezitters, kan je in TF2 taunten net zo als de pc versie?
     
  16. Shizzel

    Shizzel Guest

    Als je op X drukt lach je iemand uit, dus ja, het kan ;).
     
  17. UmbraAlias

    UmbraAlias Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je het nou over episode 2 of over half life 2 zelf? De scene op het perron vind ik nog altijd het mooiste moment van alle games. Die sfeer en dat realisme is gewoon sick!

    Heb hem nu ook gehaald. Is weer prachtig!
     
  18. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de orange box voor de pc en 360 .. en ik moet toch helaas toegeven dat ie op de 360 er toch echt MINDER uitziet .. vooral TF 2 ziet er op de 360 best slecht uit ! wat ik echt super jammer vind
     
  19. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Tja, de PC is nu eenmaal krachtiger dan de Xbox 360. Vooral als je over de nieuwste hardware beschikt.
     

Deel Deze Pagina