Assassins Creed

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timmeh, 3 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Net de PU gelezen met een hands-on preview van Jan en de schreef dat het toch behoorlijk goed in elkaar steekt en dat er een groot verschil zit (in positieve zin) tussen de Leipzig demo en de versie die hij speelde. Zelfs de combat is minder statisch geworden. Dus ik denk dat het echt wel helemaal goed komt met AC.
     
  2. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik me afvraag he. En dat zal ongetwijfeld al een keer gepost zijn...maar aangezien ik geen zin heb om 1100 posts te doorlezen vraag ik het nog een keer.

    Zit er grafisch verschil tussen de PS3 en de xbox360 versie. Aangezien ik beide heb koop ik natuurlijk de gene die het mooiste eruit ziet. Ik vermoed dat ze allebei op 720p zullen lopen maar wie weet, weet iemand meer hier.
     
  3. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    er zit een miniscuul verschil in de graphics, maar niet echt iets waarvan je zegt dat je het zo kunt zien
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zo, m'n avater en Signature ook verandered. Halo is nu al een tijd uit dus werd tijd om helemaal in de Assassins Creed sfeer te komen :)
     
  5. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    PU geeft deze game voldoende aandacht deze maand!
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Heb je je PU al ontvangen ? Pff, ik krijg mijn PU pas op de dag dat hij in de winkels ligt. :'-(
     
  7. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb m vandaag in de bus gehad.

    Wanneer krijg je m dan?
     
  8. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    8)
     
  9. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Joh.. Welke dag is dat!
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Maandag, mischien morgen dat hoop ik. PU is imo. het enigste blad / boek dat ik lees.
     
  11. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    er is een nieuw interview wat de hele grote van de map laat zien...

    http://www.gametrailers.com/player/26613.html

    het stukje van de E3 demo was niks...de hele stad is 15x groter!!!!
    dus reken maar uit hoe freakin groot de game is, geen wonder dat ze problemen hadden.

    PS: op Gametrailers gaan ze nog steeds van 13 November uit, dus zal wss niet uitgesteld zijn omdat Gametrailers zich vrij snel aanpast op uitstellingen.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2007
  12. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit totaal geen verschil in aangezien ze de game gewoon 1x maken en dan voor beide consoles klaar hebben. Daarom is de PC versie uitgesteld en ''beide'' console-versies niet.

    Alleen omdat de PS3 vooral op ze processoren loopt en de Xbox meer op zijn videokaart zul je misschien bij de ene versie het ene takje recht lopen met 2 blaadjes, en op de andere versie het takje iets naar rechtsafwijken en met ook 2 blaadjes maar dan wat meer aan het puntje van het takje terwijl het bij de andere versie wat meer onder het puntje van het takje zit... Oftewel: Nee geen verschil. Enige verschil zou de helderheid kunnen zijn, maar zelfs dat boeit niet.
     
  13. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    het leuke verschil, als je erom geeft is dat de xbox 360 versie Archievements heeft. Ik probeer ze allemaal te halen:p

    Verder volgens mij zijn ze grafisch helemaal hetzelfde, het verschil zal eerder aan je tv liggen dan aan de ps3 of xbox 360 versie. Heb de previeuw van de PU ook gelezen. Volgens mij word dit toch echt een van DE games waar ik ooit op heb gewacht. Klimmen en klauteren a la prince of persia, en dat in middeleeuwse tijd... That's My game
     
  14. samurainl

    samurainl tyrano nl

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar weet iemand al wat de achevements zijn
     
  15. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zeker tolkien fan, heb die boeken best vaak gelezen en dan merk je dat die films eigenlijk niet echt kloppen
     
  16. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn nog niet bekend, denk dat ze vlak voordat de game uitkomt bekent worden gemaakt om zo min mogelijk te spoileren
     
  17. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog 50 keer Kinderen van Hurin voor je :) 2 voor 20incl.
     
  18. Shizzel

    Shizzel Guest

    Laten we nu maar weer ontopic gaan he!
    *50 dezelfde boeken trouwens? Sick.

    Ik vond dat stukje in de E³ demo op zich wel mooi, maar dat het uiteindelijk zoooooo fokking groot zou worden wist ik niet :D.
     
  19. jsh

    jsh sweet lemon drops

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    AAAARRRGGGHHH release please
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina