Halo 3: The Live Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Vraagje: als je major wilt worden, moet je dan op dat moment level 30 zijn of moet je highest skill gewoon 30 zijn?
     
  2. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    highest skill moet gewoon 30 zijn.
     
  3. unitbuster

    unitbuster Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    ze hebben een gezellige nieuwe tactic bedacht voor als je in de laaste minuut 1 of 2 kills voor staat. Je gaat gewoon de hele tijd suiciden want er gaat toch geen punt af en de tijd is dan zo voorbij:mad:
     
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ja, echt dom. Heb ik nog zelf niet mee gemaakt, maar wel van gehoord. Bungie moet weer gewoon met -1 makeb en als iemand de heletijd zelf moord pleegt, word hij er gewoon uitgekicked.
     
  5. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    dan schiet je ze voordat ze zichzelf kunnen killen. Krijg je toch de kill en je hoeft er niks voor te doen.
     
  6. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, als je ze maar net even raakt, dan heb jij de kill :)
     
  7. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Als je dat soort dingen hoort besef je je pas wat voor zielige mensen er rondlopen op deze aarde...

    Suicides maken omdat je bang bent dat je anders niet wint :{
     
  8. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook wel eens meegemaakt dat het team zich 5 minuten voor tijd gewoon ging verstoppen, terwijl ze 2 punten voorstonden (2 vs 2). Dus dat is ook vrij zielig..=(
     
  9. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet zielig dat is slim, zij hoeven immers niet rond te lopen voor die kills en jij dan wel waardoor zij nog makkelijker kunnen winnen :)
     
  10. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Hehe ,dat klopt , in andere landen noemen ze dat tacktisch spelen.....
    En dan is het aan de tegenpartij om de sitiuatie recht te trekken...
    Je moet gewoon maar zien dat jijzelf op dat moment twee kills voorstaat......
     
  11. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Over die Overkill/ Tripple kill met zwaard achievements, kun je die ook in Social Rumble Pit halen?
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    nope. Ik had gister een triple kill met een Sword in Social, maar geen achievement.
    http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3.aspx?gameid=71093061&player=DulleNL

    Juggernaut/ Ninjanaut is echt té simpel 8)
    Wel leuk (als ik win) :D
    http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3.aspx?gameid=70998850&player=DulleNL
    http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3.aspx?gameid=71152780&player=DulleNL

    Gisteren dus voor het eerst Social gedaan. Best lachen eigenlijk. Alleen wel zonde dat ik daar wel een killing Frenzy haal, en in ranked niet
     
  13. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Slim? Volgens mij kan zelfs een diep geretardeerd persoon die tactiek bedenken.
     
  14. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar die tactiek goed kunnen uitvoeren, moet je wel vrij slim spelen. :)

    Heb het dan niet over die suicides!
     
  15. Shizzel

    Shizzel Guest

    Pff, in plaats van lekker een spel te spelen vinden jullie het leuker om als je voor staat de hele tijd snel gaan verstoppen zodat jullie winnen. Het is maar een spel he! Het gaat om de fun, niet om het winnen.
    Maar oke, misschien vinden jullie alleen het winnen leuk en niet het spel spelen, kan best.
     
  16. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0


    Tuurlijk niet:confused: als jij gewoon in bv. the pit daar boven in die spawn in een hoekje blijft zitten wordt je niet geraakt door nades en zit je volledig veilig... Verder als jij gewoon met 2 man bij van die deurtjes waar je niet doorheen kan schieten of gewoon een ander hoekje gaat zitten campen heb je altijd het eerste schot op de tegenstander die verrast wordt dat er iemand zit en zul je het gevecht bijna nooit verliezen (tenzij je scheef bent)... Ik noem dit geen taktiek, dit kan een schele autistische aap nog verzinnen en het is totaal niet leuk om te spelen of om tegen te spelen... (want ga mij niet vertellen dat iemand hier eht leuk vind om 5 min stil te zitten in een hoekje zodat ie dan met 2 punten verschil kan winnen....

    Misschien ben ik ouderwets, maar ik verlies liever omdat de tegenstander beter is en ik het wel geprobeerd heb dan dat ik 10 min ga lopen campen op de meest debiele plekjes...
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2007
  17. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het slim noemen, wat het misschien ook wel is. Ik blijf het ook gewoon zielig vinden... Daar is het spel toch niet voor bedoeld? of wel?Als je zo, zo graag wilt spelen, ga iets doen als rbs ofzo, waar zo'n speelstijl al een stuk beter past...


    en toch blijf ik het jammer vinden dat ze de objectives uit team-doubles hebben gehaald. Vond die altijd wel lache.
    En wel weer gaar dat ze die dan in lone-wolfs hebben gestopt...
     
  18. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Verder gaat het er bij die suicides ook gewoon om hoe minder je jezelf schaamt... Want als ik een potje op zon manier zou winnen zou ik er totaal niet trots op zijn en me dood schamen... Ook mijn complete friendslist zou me uitlachen en mijn moeder zou me uit huis gooien (als ik daar nog zou wonen) want met zoooooon fokking zielig persoon wil gewoon niemand te maken hebben...

    Maar misschien is dit dan min mening daarover en zijn er gewoon mensen die zich nergens voor schamen en dus gewoon doorgaan met die "leuke" en "slimme" taktieken...|:-
     
  19. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Is 'vrij slim' volgens jou dan in een hoekje verbergen?

    Ben zelf al gastjes tegen gekomen die op 3-2 voorstand verstoppertje gingen spelen. Na 5 min zoeken toch kunnen vinden en de game nog gewonnen maar damn, als het nou 24-23 is kan ik het nog enigzins begrijpen maar 3-2 :emo:
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Op 24-23 verstoppertje spelen is ook te triest voor worden. Man kom op, en knok gewoon door. Beetje verstoppen, hoe zielig kan je dan zijn zeg..cker met je shotgun in een hoekje gaan staan, echt trieste figuren zijn dat. |:- Dat is t woord tactiek geeneens waard man.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina