1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 26 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
  2. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    sweet xD
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Gedver, bijna 2x een Overkill gehad in Lone Wolves. Elke keer zie ik die 4e gast en schiet op hem maar hij vermoord me. Evenals bijna die Achievment gehaald van 3 kills met Zwaard maar ook daar word ik uiteindelijk vermoord. Bagger!
     
  4. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ken het. Ik haal echt de hele tijd een double kill, maar dan óf er is geen derde persoon in de buurt om te killen, of diegene heeft mij net eerder :mad:. Vind het echt stom dat je zoveel van die achievements echt alleen kan halen in Love Wolves, en niet in Team Slayer.
     
  5. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff snel een vraagje.
    Hoe kan ik een screenshot uploaden naar mn bungie account?
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als je in de theatermode zit moet je een screenshot maken. Dan wordt ie automatisch geüpload naar je Bungie account
     
  7. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Net mijn 2e overkill gehaald!
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Halo 3 Multiplayer ownt af en toe zo zwaar, echt waar. Dan gaat het gewoon vet lekker weetje wel, ook een potje gehad dat je dan 20 kills staat en de 2e plek heeft dan 8 kills. Tsjah, dan own je wel ziekelijk hard. Mja, dat had ik dus, maar toen kapte me Xbox Live er op eens mee... heb ik altijd bij het eerste potje. Weet je hoe ZIEK irritant |:-
    Maar er zijn ook potjes jonge..echt. Zo frustrerend. Kill je iemand, maar dan komt er weer een nerd met een Rocket Launcher aan, of een Shotgun..of van die kutnoobs die gaan sneaken met hun shotgun en dan denken ze dat ze er niet zijn, nou ik weet het echt wel hoor.. |:- Of dan schiet je de hele tijd op iemand en dan is zn schild leeg, maar dan loopt ie net de hoek om en word ie door iemand anders gekilled..en dat soms de heeele tijd en daar word je me dan toch een partijtje moe van.

    Voor de rest blijft het spel ownen. :+
     
  9. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de rocket juist 1 van de leukste en beste wapens in het spel.. En om die rocket goed te kunnen blijven controleren en gebruiken heb je wel degelijk skill nodig... Sowieso als je vaak gekilled wordt door 1 bepaald wapen (m.u.v. de AR) betekend dat gewoon dat de tegenstander de wapens op de map beter controleert en dus gewoon beter zijn individueel en als team... Was bij halo1 zo, en nu bij halo3 ook (zij het iets minder.. (ik zeg expres niet halo2 omdat dat met de eerste spawn te maken had)
     
  10. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Amen, blackhawk heb jij eigelijk een team?
     
  11. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    lol kom ik aan met mn 336 rocket kills :emo: even in vergelijking > 336 kills met sniper, 336 kills met de rocket O-) ik vind die skills wel meevallen die je ervoor nodig hebt.
     
  12. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    We zouden van te voren met een aantal kijken wat het beste team zou gaan worden daarvan, maar omdat zij vrij weinig online zijn en we altijd lleen op andere tijden kunnen is er nog niet veel van gekomen... Ik speel nu meestal met 1 en heeeeeeeel soms 2 anderen en voor de rest wat meer random mensen..
     
  13. Sirus

    Sirus Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Toevallig gisteravond om 00:00 Halo 3 uitgespeeld..en ik ik wist al hoe het ging eindigen door zo'n baklap op een ander forum(gast was iig gebanned)maar heb wel lekker geknalt.Heroic was mijn moeilijkheidsgraad en dat betekende 300 Gs lol.

    Zometeen beginnen met de Meta missie's + Legendary alone en uiteraard online.

    (heb trouwens niet lopen janken toen ik 'het gevecht beëindigden" \o/*)
     
  14. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je die meta missies ook op easy doen?
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Kan, maar dan krijg je veel minder punten en is het moeilijker om die 150.000 punten te halen.
     
  16. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    15.000 punten ;)
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Dat dan, heb het nog niet gedaan. Wist alleen dat het 15 was met een paar nullen. :cool:
     
  18. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Toen mijn Xbox kapot aan het gaan was is hij een stuk of 5 keer vastgelopen toen ik 1e stond met Lone Wolves, dus ik weet wat je bedoelt :)

    Maar ach, die levels boeien mij sowieso niet zo veel
     
  19. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Heh :D Leuke medals in deze game: [Klik]

    1 x overkill
    4 x triple kill
    7 x double kill

    In mn eentje :D

    (totaal 17 double kills dacht ik)
     
  20. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    waarom kan ik niet in theather mode terugspoelen, doorspoelen, en record videoclip? :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina