Blue Dragon

Discussie in 'Algemeen' gestart door Phantom X, 21 aug 2006.

1. Ashavan

Ashavan Guest

Gisteren weer eventjes gespeeld. Shu is da bomb. Hij heeft Generalist op 36, Guardian op 27, Sword fighter op 40 ofzo en ga nu de rest met Monk doen voor hoge aanval. 8skills, hp terug krijgen met een aanval, hogere defense en nu op naar de absolute counter :D

Jiro is ook niet slecht. Die ben ik op het moment Guardian aan het leren voor +50% HP en is hij ook klaar voor het grote werk.

Zola met haar Assasin hoog zodat ze long range en double strike heeft met +8 skill van generalist. Nu haar Guardian omhoog voor +50% hp en dan ook de monk skill omhoog gooien.

Maru binnenkort de generalist klaar en dan de Guardian class.
    En Kluke...tja die heb ik net pas terug.

Ze zitten zelf allemaal zo op de 45lvl.

Moet die manen kapot schieten. Eerste lading makkie, tweede redde ik niet gisteravond. Straks nogmaals proberen.

2. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand als je het spel hebt uitgespeeld, of je nog andere locaties kan bezoeken om missende items te halen. Of moet je dat allemaal net voor het einde doen.

3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    je krijgt een point of no return bericht met een save point

4. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    als jeeenmaal op disc 3 bent.. heeftiemand dan een tip waar en hoe je het beste kan trainen voor sp + exp + gold?

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik moet ook weer een keer verder met het spel. Zit nog steeds bij het begin van disc 2. Het spel is erg leuk, maar het heeft een laag pick up and play gehalte. Voor een uurtje is het dan leuker om bijvoorbeeld een potje Virtua Tennis 3 te spelen. Een uurtje Blue Dragon spelen heeft weinig zin. Daarom komt Eternal Sonata voorlopig nog niet in huis. Eerst wil ik klaar zijn met Blue Dragon, mij kennende duurt dat nog wel een tijdje ;)

6. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    grappig dat je dit nu zegt. ik heb de game vorige week via de bazar verkocht.

lage pick up and play gehalte... :mad:

Doe mij Assassin's Creed maar!!!!

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Haha, maar dat geld alleen voor mij hoor. Als je verzot bent op RPG's, dan haal je met Blue Dragon echt een topper in huis. Zelf houd ik wel van RPG's, maar het is by far niet mijn favoriete genre. Maar dat ik hem weinig speel, heeft weinig tot niets te maken met de kwaliteit van Blue Dragon.

8. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel redelijk fan van het genre en dacht dat blue dragon een goede aanwinst zou zijn voor mijn game collectie (bestaande uit 3 games).
    Helaas... Ben geen die hard rpg-er

9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Heb je assasins creed al gespeeld dan?

Wie weet valt die nog meer tegen als je hem echt speelt

10. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb blue dragon nu 50+ uur gespeeld en vind het een GEWELDIG spel, maar heeft iemand miss tips waar je kan levelen in sp+exp op disc 3??

11. ArjanC

ArjanC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand die kennis heeft gemaakt met King Poo in de ancient ruin cave vlakbij Talta village?
    Ik ben nu al zeker 10 uur bezig die te verslaan, maar zijn aanvallen halen 1000-1400 hp weg en blijkbaar is zijn agility zo hoog dat ie heel vaak achter elkaar 'aan de beurt is' om aan te vallen..

Arjan

12. ArjanC

ArjanC Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Die moet ik na dik 73 uur spelen nog tegenkomen, zit ie op 1 vaste plek?

Arjan

13. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Yeah die is het makkelijkste van allemaal haha, 1 klap is ie al dood:+ Hij zit op 1 van de kleine eilandjes in het water, gewoon op elk eiland landen met je vliegding, kom je em vanzelf tegen.

14. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    King Poo wordt toch pas aangeraden om vanaf lvl 99 ofzo te doen?

15. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Klopt, die gast is wel moeilijk. Heeft aanvallen dat je ineens bijna al je levens kwijt bent, maar is wel te doen als je je goed equipt.

16. ArjanC

ArjanC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha vandaar *)
    Ik zit met Shu op 83, jiro op 82, Kluke op 80, Mol op 82 en Zola op 80 en ik ben nu druk bezig de golden poo's te mollen voor sp *)

Arjan

17. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Mechat Shooting Stage 2: Perfect

URGH ik zit nubij dat stukje.. vanaf fase 2 voor die achievement ga ik steeds dood.. ik krijg die dingen niet kapot..
    iemand wat tips aub??

btw.. als je eenmaal lvl 99 bent (ben pas 60 mja)
    kan je dan nog sp doortrainen?
    en is er ook iets waarmee je boven de 999 exp kan komen?

18. ArjanC

ArjanC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    King Poo verslagen, die is zelfs nog lastig met alle personen op level 99 en alle achievements bereikt..
    2x corporeal en het is wel gebeurd met hem..

Weet iemand waar de golden mechat is? of de primitive cube?

Arjan

Edit: primitive cube gevonden *)

Laatst bewerkt: 20 okt 2007
  19. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    ^Golden mechat bestaat niet... de mechat is dat vliegding waarin je vliegt, geen enemy:+

Zal ook nog es even bezig om de laatste 3 achievements vrij te spelen van het spel voor 1000/1000, maar eerst maar half life :)

20. ArjanC

ArjanC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik dacht dat ergens gezien te hebben.. My bad..
    Ik heb vandaag ook een oranje doosje binnengekregen, maar eerst ff Blue Dragon uitspelen anders blijft die weer liggen :b:

Arjan

Deel Deze Pagina