[Forza 2]Show your ride [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Triple X NL, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    ^^Veel te standaard. Als je meer erop zet kan ie leuk worden, maar nu is ie makkelijk na te maken.

2. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha , zijn auto standaard.
    Jouw auto is helemaal een Stuk Verdriet , ;)

3. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ja idd, porschefan maak jij maar eens een custom made logo zoals dat le coq sportief ding ofzo. Jij doet niks speciaals aan je auto en het mooie is je vind je autos helemaal geweldig. En het erge is je gaat beginners afzeiken terwijl je dat zelf ook bent _O_

Laatst bewerkt: 20 okt 2007
  4. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Jij zeikt jonge mensen zoals ik af, kijk maar hoevaak je dat bij mij gedaan hebt op de tdu threads.

5. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nooit in het tdu thread;)

Maar de trueno is wel ee drift monstert.

6. arnaud unltd

arnaud unltd yay

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wel kutterig lelijk.

7. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus niet. Die wagen heeft het driften uitgevonden. En ik vind hem echt niet lelijk. Maar smaken verschillen.

8. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Ooit een auto met hersens gezien dan?

9. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    ...

Jasper15 heeft wel gelijk!

10. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    hij heeft inderdaad gelijk , maar ik von het wel leuk dat ie schreef dat de auto het driften heeft uitgevonden daarom ook dat van ooit een auto met hersens gezien.

11. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het over Doelie.

Ik vind hem ook mooi, het design was spannend en koppendraaiend (áls je hem zag) in de jaren 80. Hij drift egt heerlijk. Kennen jullie de eerste 2 bochten van Sunset Infield (die 90 graden bochten vlak bij elkaar)? Daar kan je met de Trueno in 1 perfecte drift doorheen _O_

12. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Ja , die bochten ken ik ook in 1 keer door met mijn s15 en met mij fairlady;)
    Heb weer een leuke porsche gepaint in 10 minutjes ziet er wel grappig uit.

13. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    kweet niet hoe jij zo snel kan painten, toen ik gisteren met je in de chat zat had je die Trueno ook in 10 minuutjes af. Ik doe er zeker meer dan een uur over.

Ik ben ook nog een drift beginner

14. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    10 minutjes voor die trueno is nog best lang hoor ,

1ste stap , mt gradient 13 (uit me hoofd d8 ik) van zwart wit.
    2de stap , met die bliksem een patron maken die maak je wart en zet je in wit.
    3de stap nummer erop
    4de stap maar manufactred logos en klaar;).

15. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0

Een probeerseltje van een tijdje terug.
    XBL doet het nu bij mij dus binnenkort zullen jullie wat designs van mijn kant zien :)

16. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Met alleen dat nummer zou ik al een kwartier bezig zijn. :p

laat die F430 Scuderia zien... please

Oja nog ff over mijn auto... Ik vind basic drift designs mooi... En ik ben nog niet zo goed met het painten (ik kan het maar niet vaak genoeg zeggen). Ik vind het design van mijn MR2 ook wel beter gelukt dan mijn Trueno. Maar dan hoef (en dan vooral Doelie) je me nog niet zo af te zeiken op een leeftijdsdiscriminerende manier. Mensen zitten mijn auto's steeds af te zeiken, en als ik ook maar één negatief ding zeg over iemand anders auto, krijg ik weer een lading gezeik op me. En waarom? Mijn leeftijd. Terwijl ik ontzettend mijn best doe op mijn auto's. :'-(

17. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik ben het wel met je eens. Hoewel je ontwerpen ook niet helemaal mijn smaak zijn, simpel of niet, vind ik wel dat je fatsoenlijk kunt blijven tegen elkaar.
    ik merk ook vaak dat Doellie alleen maar bezig is te zaak te verstieren, ook in de tdu threads inderdaad. Ik ga Doellie toch ook niet kleineren omdat hij in elke thread weer eens moet aangeven dat die landmacht Seat (:emo:) een kopie is van de auto waar zijn zus in rjdt?
    Heel jammer dat daar tot op heden niets mee is gedaan.

En misschien moet je wat minder snel happen. je post een voertuig met painting, dan kun je natuurlijk verwachten dat er ook wat, voor jou, minder leuke reacties op komen. ;)

18. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    @ Rimlight: Ja zal zo even wat screens uploaden enzo, ga nu even eten :)

19. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    @rimlight , je moet gewoon even handig worden erin dan is het zo simpel als wat.
    natuurlijk sommige zijn moeilijker dan andere maar dan nog relax take it easy , Inderdaad vindt ik ook je auto's niet egt mooi maar ja die reply's doe ik allen een beetje om te treiteren omdat je m nogal snel flipt.
    Dus begin morgen aan een mooie paint dan doen we wel ff chat ofzo;)

20. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Als je iemand bekritiseert moet je het doen op een manier waarop de gebekritiseerde er iets aan heeft. Dus tips geven en uitleggen waarom 'jij' sommige dingen niet mooi vindt.

Update:

@ Triple X NL
    Mooie AE86, aardige sticker aan de achterkant en goed gebruik van de sponsorstickers.
    @ Rimlight Racer NL
    Geel-zwart vind ik vaak wel een mooie kleurencombo, maar jouw geel lijkt een beetje flets. (vergelijk het met 'mijn' geel (dat natuurlijk wel extra geel is gemaakt tijdens het fotograferen) ) De rode lijnen op de achterkant snap ik ook niet echt, omdat je ze verder nergens ziet terugkomen. Verder zou ik op de zijkant, boven het achterwiel, een grote sponsorsticker neerzetten, ipv 8 kleintjes, misschien dat het dan minder rommelig overkomt. Maar ga zo door, en blijven oefenen, dan worden ze alleen nog maar beter.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina