[PS4] [PS3] De Games [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door boss, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm, boeit me ook weinig :p zou hem alleen spele als ie op de xbox 360 komt.

Ik zie net wat over Folkore ziet d'r ook wel vet uit...

Haze komt ook nog alleen weet ik ook niet wat ik daar van moet verwachten...

Lair schijnt nogal matig te zijn en ligt me ook helemaal niet, heavenly sword waarschijnlijk veeeeeels te kort en naast alle xbox 360 toppers die straks kome heb ik geen zin om voor 60,- een korte game te kopen. Gaat hem hier trouwens om een lijst van games die ook in 2008 uitkome die wel exclusief zijn.

Laatst bewerkt: 18 okt 2007
  2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dit jaar moet je zeker Uncharted kopen. Game ziet er gewoon geweldig uit. Nog topgames dit jaar: R&C, folklore, GT5: prologue, haze, unreal tournament 3,... en dan nog al die psn games. In 2008 komen echter pas de hele grote games. zoals mgs4, FFXIII(en versuz), white knight story, project van de makers van ICO, GT5, Killzone 2, 8 days, noem maar op...

3. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Hmm ik merk het wel tot nu toe heb ik nog niet zoiets van w00t allemaal goeie games. Uncharted lijkt me wel zeker vet.

4. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    o_O wat voor spellen hou je van dan.

5. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik hou van games zoals ninja giaden geen race games etc. MGS heeft me nou ook nooit echt geboeit.

6. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
  7. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    dat zijn niet veel games die je leuk vind dan 8)

8. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    -_- ja dus? Ik vroeg me gewoon af of d'r nog goeie games straks uitkome wat doet dat d'r nou toe. ...

Maar tot nu toe zie ik weinig boeiends exclusief eigenlijk... ninja gaiden sigma misschien.

@Nitram

Vind best wel veel games leuk hoor, maar om eerlijk te zeggen vind ik wat atm uitkomt op de ps3 niet al te boeiend. Enigste reden waarom ik het vraag omdat ik zo'n ding bij een nieuwe TV krijg en nou'ja dan ben ik toch wel benieuwd of er iets vets uitkomt. Uncharted lijkt me vet en die game die van de makers van ICO komt wordt waarschijnlijk ook een topper. R&C ga ik dan ook zeker halen, final fantasy weet ik nog niet zeker.

9. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    In de US PS staat nu het volgende :

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Volgens mij is dat alweer de 3e demo van Folklore. Ik zou liever een demo van Uncharted zien ipv 3 demo's van één game. Folklore die inmiddels in de winkel ligt.

11. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah of een demo van GT5 Prologue zoals die vanavond in de Japanese store komt en dan een in een us of eu store met engelse vertalingen :p

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hehe, inderdaad ja.
    Heb zojuist Folklore gekocht. Vond de demo's erg tof en vind het een hele bijzondere game.

Heb Folklore inmiddels een aantal uurtjes gespeeld. Het spel is echt heel erg tof. Vooral de sfeer, de spannende verhaallijn en alle verschillende Folks die je kunt gebruiken vind ik erg tof. Eindelijk weer een topper op de PS3.

13. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed nieuws! Folklore zal ik waarschijnlijk ergens volgend jaar wel meepakken, heb nu teveel andere dingen.

GT5 Prologue DEMO is te downloaden vanaf de japanse store.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    al wat minder spijt van je ps3 ;)? Heb je trouwens alweer een 360? O-)

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hehe. :) 360 is nooit weggeweest hoor.
    Toen ik van de zomer een ROD kreeg heb ik een nieuwe terug gekregen (een nieuwere mfd) en die doet het tot nu toe prima. Speel sindsdien volop op de 360.

16. M@ximuS

Leuk Bevonden:
    0
    Ik download de demo nu ook zal straks even spelen. Hoe zit he tmet de teksten die zijn wel in 't engels of japans?

--

Ah zie net in de screens dat het engels is dus ik heb een hoop op engelse taal in de demo. Zou erg plezierig zijn gezien dat mijn Japans niet zo heel goed is :+

Whaaaa :D ik zit gewoon te gamen met een bigsmile. Man wat is dat gt5 toch vet :D echt niet te zuinig.

Heerlijk als je met je nissan achter een f430 rijdt en je hoort hem weg trekken :D geniaal echt ik moet die prologue versie wel hebben :D

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het merendeel is gewoon in het Japans bij mij. Hoe unlock je die 3 andere auto's?

18. M@ximuS

Leuk Bevonden:
    0
    Goede vraag idd die 3 auto's. Misschien met alle beschikbare een race rijden en winnen?

19. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht wel tot hij in de US Store is ( GT5 Demo ) .

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heeft met de Tokyo motorshow te maken. Volgende week tijdens deze beurs worden de auto's vrijgegeven.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina