-Xbox360 Only uitgemolken of niet, bioware die bezig is met een halo rpg klinkt mij heeeel goed in de oren moet ik zeggen!
Klinkt wel als een goede combinatie.. Nu maar afw88 of het nieuws waar is en of het daadwerkelijk ook een goede game gaat worde...
Inderdaad als bioware er achter zit maakt het me niet uit dat het 'weer' over het halo-universum gaat aangezien zowat al hun titels toppers zijn.
Waarom is dat zo erg dan? Als de kwaliteit goed blijft zie ik geen probleem. Ik zie trouwens ook nooit iemand klagen als er wéér een Mario game uitkomt. Waarom zou M$ dan niet hetzelfde mogen doen met Halo?
Haleluja Bioware die werkte met een Star Wars licentie gaf een heilig resultaat. Ik kan echt niet wachten om meer in Halo verhaal te duiken via een rpg van Bioware. Geweldig nieuws.
Wat voor een reputatie heeft Bioware Austin eigenlijk? Want volgens heeft het team dat nu met Mass Effect bezig is alle Bioware toppertjes gemaakt in het verleden?
Ik geloof het eigenlijk niet. Ze moeten al 3 Mass Effect spellen maken en volgens mij zijn ze ook bezig met Jade Empire 2. Ik weet niet hoeveel werknemers ze daar hebben. Zelf heb ik niet zoveel met Halo, dus ik heb ook geen interesse in een RPG met de Master Chief.
Inderdaad Dan krijg je een Kotor concept met als onderwerp de Halo universum. Dat belooft een erg dope verhaal te worden.
Deze topic kan gesloten worden.. het blijkt een grap te zijn,, dubbel check je bronnen.. Nogmaals er Komt geen Bioware Halo RPG closure topic