The Orange Box

Discussie in 'Algemeen' gestart door plazz, 1 okt 2007.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kun je bij TF2 eigenlijk ook alle achievements in player matches halen?
     
  2. Shizzel

    Shizzel Guest

    Waarschijnlijk wel, ik heb gisteravond wat playermatches gespeeld (kwam Priest NL en PureSpartan ook nog tegen) en bij 'Achievements' staat de vooruitgang uit die potjes, dus het telt wel mee.
    Helaas ook al op sommige sites requests voor boosting gezien, dus jep: geen Gears of War drama :).
     
  3. The Hiddey

    The Hiddey Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, de meeste TF2-achievements zijn niet eens zo heel erg moeilijk.

    De eindcredits van Portal blijven overigens een van de tofste die ik van een videogame gezien heb :D
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Jammer dat je die credits niet gewoon via het hoofdmenu opnieuw kan bekijken. :9
    Nu ben ik op YouTube ed. aangewezen :'-(

    [yt]RthZgszykLs[/yt]

    :D
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2007
  5. The Hiddey

    The Hiddey Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je niet gewoon een savegame maken vlak voor het eind? Youtube is maar meh qua kwaliteit.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    The ending/credits to Portal (part of Half-Life 2's Orange Box) with the "Still Alive" song.
    'Still Alive' by Jonathan Coulton. http://www.jonathancoulton.com
    Sung by Ellen McLain (voice of GLaDOS and the turrets)

    DOWNLOAD THE MP3 HERE:
    http://rapidshare.com/files/61557794/Jonathan_Coulton__Portal__-_Still_Alive.mp3
    http://www.megaupload.com/?d=P56QRZ2I

    Radio Mix version (for ringtone use):
    http://rapidshare.com/files/61952458/looping_radio_mix.wav
    http://www.megaupload.com/?d=99X9ZJ7I

    \o/


    deze vond ik ook wel vet:

     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2007
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Dat stuk met die hovercraft is erg lang en op sommige punten erg lastig. Vooral het laatste stukje ''stuntwerk'' is erg leuk en hoog voordat je weer bij die leuke juffrouw met dat zwarte haar komt. ;)8)
     
  8. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Alyx Vance is haar naam :9
     
  9. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    vond het ook behoorlijk lastig, zal het binnenkort nog eens opnieuw spelen op 'hard'. nu zit ik in de mines (onder ravenholm)...heb zoveel kogels verspilt aan die headcrabs:emo: waarschijnlijk ga ik gewoon een oude savegame herladen
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Geniaal :D Nu kan ik hem ook spelen _O_ Ik vraag me af of het ingezongen is en daarna met een effect bewerkt (meest waarschijnlijke) of echt via een text to speech achtig iets (ook mogelijk, heb het al eens gezien, vet programma gemaakt door yamaha $$$)
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2007
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik vond het eigenlijks wel meevallen, maar aan de andere kant heb ik sommige stukken ook wel overnieuw moeten doen.
    Later krijg je een autorit en die vond ik nog veel erger moet ik zeggen. Vooral een stuk bij een grote brug vond ik akelig.

    @ s0kkie: Ja, veel beter dan Lara Croft. Waarom doet die glitch het nu niet? Ik zat er zo op te wachten. Waar zat die glitch ook alweer in? ;):9
     
  12. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Het antwoord stond al in het door jou gequote gedeelte... ;)
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Hm ok :9 Weten we dat ook weer.
     
  14. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    HL2 op de pc vond ik veel te makkelijk. Op de xbox was die al iets moeilijker en ik hoop dat die op de x360 nog wat moeilijker is (heb orange box op de pc maar ga hem ook een keer halen op de x360)
     
  15. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook heb echt dat die song gewoon in winkel verkocht gaat worden zodat hij uiteindelijk in te toplijsten kan komen. Deze in de top40 en mijn dag kan niet meer stuk, zo'n geniaal spel + credits :D
     
  16. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe groot is het verschil tussen normal en hard difficulty? vind het op normal eerlijk gezegd veel te makkelijk met al die supplies
     
  17. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt er aan wat je speelt. Half Life 2 en Ep1 zijn nog zeer simpel op Hard maar Hl2 Ep2 kan je op sommige momenten flink wat frustraties geven met de nieuwe vijand.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik kan me niet eens herinneren dat ik überhaupt een niveau heb kunnen kiezen? :confused: (de gewone Half Life 2)
     
  19. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    In options kan je dat kiezen, m.a.w zelf al ben je halfweg de game, kan je alsnog veranderen van difficulty. maargoed, wil hem eerst uitspelen op normal. zit nu nog maar in chapter 6, dus zal nog wel even duren
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag begonnen met the orange box. Heb half life 2 nooit uitgespeeld(ooit eens eventjes gespeeld met een kameraad). Maar het is echt vet. Dit spel is 3 jaar oud, en qua graphics vind ik het mooier dan halo3, veel meer details, veel meer interactie. Echt vet, en qua graphics staat het mij ook meer aan :). Sffs verder spelen.
     

Deel Deze Pagina