Pro Evolution Soccer 2008 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    er wordt alleen wel snel own goal gegeven, ik kop gewoon goed een corner binnen maar net een beetje via een tegenstander. is het meteen own goal van de tegenstander.
     
  2. Achillias

    Achillias Guest

    Iemand enig idee hoe ik de ballen hoog in het doel krijg, ik laad de balkje zover mogelijk vol lopen maar toch blijft mijn spelers laag schieten.

    Had ooit gelezen dat je dan moet dubbeltappen? of is dat onzin.
     
  3. Achillias

    Achillias Guest

    BTW waar is de fanshop gebleven?

    Ik wil namelijk met Masterleague beginnen maar alles staat nog door elkaar. Normaal kan je in de fanshop een optie te kopen om het zelf te bewerken.
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Te negatief gesteld. De graphics zijnietsje beter dan die van PES 6 en er zijn leuke animaties aan toegevoegd.
    De grasmat kan je zelf instellen! Als je in het scherm van de stadions zit, druk je op Y en dan kan je kiezen welke grasmat je wilt hebben. De replays zitten haperingen in alsof hij frames overslaat. Het is dus geen slowdown, maar eerder een hapering. Zoiets wat je wel eens op die ouderwetse 8mm filmpjes zag :D
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hij bedoelt die lijn die in de grasmat zit net als in de demo. Net alsof ie maar de helft laad.
     
  6. mikeee

    mikeee Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die lijn is wel jammer
     
  7. Achillias

    Achillias Guest

    Lees de vraag boven mij even, weet jij het?

    And btw ik kan nergens in een vriendschappelijke wedstrijd de weer omstandigheden of de tijd wanneer de wedstrijden worden gespeeld veranderen, waar zie ik dat?
     
  8. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0

    Negatief of realistisch? Anno 2007 verwacht ik gewoon meer dan een opgepoetste PES6... Grasmat kun je idd kiezen, maar ze zijn allemaal vreselijk! De replays, wat er de oorzaak ook van is, vreselijk dat gehaper!

    Zoals ik zei, de gezichten zijn geweldig, daar kunnen ze bij EA van leren, maar verder... Heel jammer! En dan heb ik het nog niet eens over het onsterfelijkt ragische geluid gehad!!=(
     
  9. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Word ik net gebeld dat ik em morgen op kan halen:eek:
    Handig als vrienden bij de Bart Smit werken, helaas kan ik em pas dinsdag halen anders had ik morgen al kunnen spelen...
     
  10. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    nog nergens bij een MM gespot? aangezien de rest v/d winkels hier om 5 uur sluiten :mad:
     
  11. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb hem net afgehaald bij bart smith. Spel kost 65 euro, zegt die gast dat ie geen honderdje mag aannemen. WTF is dat nou weer. Gelukkig mijn pinpas bij me, anders had ik em vandaag niet binnen.

    Spel net ingedaan, heb de eerste minpunten al gevonden: Belachelijke happy-gay-happy opening dat niks met voetbal te maken heeft en dat eerste liedje van dat wijf (menu scherm)... cringeworthy.

    Maar ik heb er echt zin in, zo lang gewacht. Eindelijk heb ik em dan.
     
  12. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat me trouwens ook mateloos irriteert: De scheidsrechter,die fluit werkelijk voor ALLES!! (en voor niets)
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat is allemaal te vinden als je de stadions voor je hebt. Daar druk je op Y en je kan al die zaken veranderen.
    Die fanshop heb ik nog niet gevonden maar mogelijk staan ze in de gallerie, waar je ook track records hebt staan met je archievements. Misschien komt het daar te voorschijn na het behalen van bepaalde archievements, ik weet niet.
     
  14. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat vond iedereen in PES5 ook en dat lag echt aan je eigen speelwijze...

    Grr waarom moest ik nou vandaag werken :mad:
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Breng maar snel terug dit spel; is duidelijk niks voor jou, je zit zo te ******en :D
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Nog niet meegemaakt. Maar grafisch is ie idd niet super. Vind hem in het spel zelf niks beter dan deel 6. Animatie's tussendoor zijn wel mooi.

    Als je online speelt moet je dan boven juist hoge getallen zien of lage? Snap er geen ballen van.

    En iemand al gevonden waar je de individuele opties van de spelers kan vinden?
     
  17. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0

    Sorry hoor, dat ik je heilige kindje afval, maar dit is een forum en een forum is volgens mij mede bedoeld om je mening te geven. Ik kan er niks aan doen dat Konami zo laks is...

    En voor de duidelijkheid, ik heb ALLE PESSEN van voor naar achter kaport gespeeld! De spelserie ligt me absoluut na aan het hart, maar deze keer ben ik gewoon erg teleurgesteld. En dat meld ik hier. Jij mag jouw mening hebben, ik de mijne.
     
  18. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/
     
  19. berenscheet

    berenscheet Guest

    het is trouwens niet mogelijk om zelf met een camera een foto te maken van je eigen speler, dit moet met een vision cam.

    EDIT: en ojah..helaas zitten Kone en Feher nog bij PSV en Koevermans nog bij AZ...maar dit is makkelijk op te lossen met de EDIT-modus ik hoop wel dat er nog een patch ofzo voor komt!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 okt 2007
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik vind het spel veel beter dan al de negatieve berichten deden vermoeden. Daarom snap ik je negatieve benadering niet en dan denk ik al gauw dat ik weer met zo'n PES-hater te doen heb; zo lijkt het wel als je je posten leest. Zo niet, des te beter :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina