Dankje*) Het is trouwens de Subaru WRX op die track in New York met die grote brug, vergeet die naam steeds. Die achievements zijn echt veels te simpel te behalen. Vorige week vrijdag heb ik het spel gehaald en nu een week verder zit ik over de 600 G en ik heb het niet super veel gespeeld. Edit: Rezne, haha het was een custom match om even te kijken hoe die Xerox rijdt. En aangezien ik een tegenstander wou hebben nam ik even de makkelijkste
Cool! *) Motoren zijn echt zwaar relax, vooral de A-klasse motoren. Die hebben ook nog n beetje n fatsoenlijke topspeed. De motoren zijn alleen een ramp om te besturen met heel lage snelheden. (kan ook aan mij liggen natuurlijk)
M'n zus had paar van die brillen bij Shrek gekregen. En het werkt ook nog! Anyway, hier paar foto's van mij. Master Garage ownt! Aston Martin DBS Dodge Viper Competition PhotoMode is cool!
Erg mooi Rezne! Hou wel van foto's met veel blur op de achtergrond, pic heeft iets heel realistisch en veel sfeer over zich heen, een soort moment of silence, voordat de storm uitbreekt.
Thx Beetje afhankelijk van het weer waar ik in rijd doe ik meer of minder kleur. Het mooiste effect vind ik altijd het verplaatsen van de 'focus' van die camera. Erg gaaf die photo mode. *EDIT*
Ik heb gisteravond nog wat shots gemaakt. Vond ze wel aardig Dat rode knalt er wel mooi uit. Beetje jammer van die kras op de zijkant Ik vind ze niet allemaal even tof, maar pics zijn pics *oops, dubbelpost*
Die zien er inderdaad erg goed uit Heb zelf ook nog wat gespeeld met de photo-mode, en kwam zelf tot een toonbaar resultaat
Nog niet echt heel fanatiek bezig geweest met foto-modus, maar wel wat geschoten. Op PGRNations hebben mn pics zwarte randen aan de zijkanten en zijn de foto's soms niet echt scherp. Zal wel aan de instellingen liggen aangezien ik nog een oudere TV heb (niet te oud, maar wel oud) Haha, de toeschouwers zijn altijd cool
Die eerste is nice De andere foto's heeft iedereen (including me) ongeveer al gemaakt, met alle respect overigens *Edit* op die gangster na natuurlijk