Weet stiekem niet of ik kan stoppen met classic op de pc.. Maar heb de oranje doos vanmiddag gekocht en ongetwijfeld dat ik verslingerd raak aan TF2
Ligt aan je speelstijl denk ik, ik heb met een stuk of 7 gespeeld, met de Soldier de meeste kills gehaald (rocket launcher). Vond de Scout ook wel fijn, lekker snel. Heavy vond ik de minste, duurt zolang voordat je wapen begint te schieten.
deze game is echt modderrrvet ! deze zal ik zeker nog lang gaan spelen online .. er zit echt veel diepgang in ! had ik echt niet verwacht .. en die style !! Gruwelijk !
Misschien een idee om binnenkort eens een avondje met zijn alle te spelen dit? Ik weet niet hoeveel mensen dit ondertussen spelen hier, maar 4VS4 zou mooi zijn lijkt me.
Ik ga ook is kijken of ik uhm vandaag kan scoren Lijkt me zeker wel vet, khad alleen liever gehad dat ze TF 2 apart verkochten voor iets van 30 euro ofzo die andere spellen in de box zal ik denk ik toch amper spelen mja
beetje gemixte gevoelens. Ben bang dat de 6 maps snel gaan vervelen.Ook is de lag heel irritant en de crashes na een match. Ik weet dat er een patch komt maar het is gewoon jammer Verder is de gameplay echt super en de klasses goed uitgewerkt. 9 Klasses! en ze spelen echt allemaal verschillend. mijn favorieten zijn de sniper, demoman, spy en voor de rest speel ik alles wel
Vind het ook een erg leuk spel! Alleen moet ik wel heel erg wennen aan het het schieten op een snel bewegende vijand. Het richten vind ik nog erg lastig. Verder wel een erg leuk spel,en de gehele stijl verdiend een dikke pluim! \o/
nee ik ook, je kunt er niks tegen doen soms. Rakettenmoet je er 4 van schieten ofzo en dan ben je al dood. als je als spy wilt sappen maakt 1 van de spelers je wel dood en repareren ze dat ding zo'n heken aan als je 2fort speelt en je hebt 3 vijanden met een turret in de kamer waar de koffer ligt