Pro Evolution Soccer 2008 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berenscheet

    berenscheet Guest

    www.mygamercard.net like I said;)..

    hier is die van PES2008 maar die klopt helemaal niet, staat dat er maar 4 mensen het spelen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 okt 2007
  2. drazic2005nl

    drazic2005nl Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0

    Hé het zal wel aan mij liggen maar hoe doe je dat?? Hoe wissel je spelers van team?

    Thx
     
  3. berenscheet

    berenscheet Guest

    EDIT en dan TEAM en dan REGISTER PLAYER. en dan bij elk team waar je hem wilt hebben: +ADD.
     
  4. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is niet waar want als de wedstrijd is afgelopen en je gaat naar de highlights kijken dan zie je dat je daar je goals kan saven. Dit was trouwens toen ik met ze tweeen online was. Ja je leest het ik had een room aangemaakt en iemand uitgenodigt en die kwam er ook in en toen kon hij aan de kant komen waar ik ook stond en toen hebben we met ze tweeen tegen de computer gespeeld. Het is jammer nog niet gelukt om nog andere te uitnodigen. maar met ze tweeen (op verschillende xboxen) tegen de cpu was ook erg leuk.
     
  5. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    co-op tegen de cpu?????? cool!
     
  6. Achillias

    Achillias Guest

    Jesus moet echt weer wennen aan PES, voornamelijk het verdedigen tegen de CPU gaat lastig op dit moment (professional), scoren begin ik aardig onder controle te krijgen.

    Sta met Ajax 7e 2e divisie, weet zowiezo al dat ik dit seizoen niet ga promoveren.

    Achjah gelukkig dat ik nog paar dagen heb voor het online gaan :D
     
  7. mikeee

    mikeee Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook meer moeite met verdedigen dan in pes6 en aanvallen vind ik makkelijker...
     
  8. drazic2005nl

    drazic2005nl Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij lijkt makkelijker geworden...

    Ik heb op regular pas een wedstrijd verloren (de eerste :)). Misschien toch maar eens niveau verhogen of met een slechter team spelen.
     
  9. Achillias

    Achillias Guest

    Dan vergis jij je in het spel :) alles boven regular is moeilijk joh :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 okt 2007
  10. berenscheet

    berenscheet Guest

    net wat ranked potjes gespeeld:).
    2 gewonnen en net 1 gelijk en net een Hat-trick achievement binnengekregen:)..eerst maar eens gaan slapen en over een paar uur weer verder :9.
     
  11. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    was tot nu toe elk deeltje.\o/
     
  12. berenscheet

    berenscheet Guest

    maar niet online;).
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.831
    Leuk Bevonden:
    2.045
    Pro Evo/Winning 11 komt volgende maand uit in Japan.

    Weet iemand of die versie regiovrij zal zijn, en of die inhoudelijk hetzelfde of meer zal bevatten dan de Europese versie!?

    Zou wel mooi zijn als ie inhoudelijk vrijwel identiek is, maar dan inclusief J-League enzo er ook in... en als er dan ook de optie inzit om de menu's in het engels enzo, en hij is regiovrij, dan wacht ik wellicht liever op die versie...
     
  14. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Is er toevallig een lijst met de dingen die ge-edit kunnen worden?!
    Kan mij zo'n lijst nog van PES 6 herinneren...
    Dus heel de engelse competitie, zodat je weet welk team, welke naam orgineel heeft!
     
  15. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe doe je die karakteristieke animaties van Ronaldo, zoals de bal achter zijn standbeen en dan in een andere richting verder dribbelen... tot nu toe alleen standaard animaties gezien.
     
  16. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou!! Op top player net met 4-0 van Roda JC gewonnen met FC Utrecht, en met 3-0 van feyenoord...

    Toen heb ik FIFA08 weer teruggestopt, daar is winnen nog een uitdaging!

    Begrijp me niet verkeerd, ik ben PES fan van het eerste uur. Speelde op de SNES al IIS (Konami's toenmalig voetbalspel) en ben altijd PES blijven spelen, maar dit jaar ben ik wel heeeeel erg teleurgesteld in het product... Graphics zijn een grap, herhalingen en cutscenes haperen verschrikkelijk, het geluid is bedroevend, de gameplay surrealistisch snel en de dribbels veel en veel te makkelijk... Erg jammer! Hopelijk komen ze volgend jaar keihard terug! Ik denk dat meer PES fans deze game niet zullen waarderen!

    LEVE REALISME (En daarop wint FIFA voor het in eerst in de geschiedenis dit jaar hard)
     
  17. Drogba

    Drogba Guest

    Haha ga jij maar beginnen aan ranked zou ik zeggen dan, PES is meer dan van de AI winnen. Als je werkelijk uitdaging zoekt dan zijn de Ranked wedstrijden al heel wat en anders doe je mee aan www.pesgroningen.nl.
     
  18. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet er nou iemand of ze hem bij Bart Smit in Sluis verkopen ?? :confused:
     
  19. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0

    doet DD nu ook online toernooien?
     
  20. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
    A) Jongens nu even serieus, is ie minstens even goed als pes6 voor xb360 vorig jaar???

    B) Speelt ie net hetzelfde als de demo ? (die vond ik goed)

    Lees alleen maar slechte dingen? ? ? WTF??

    Moet namenlijk 1u30 rijden om hem zo meteen te gaan halen !!!
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina