Pro Evolution Soccer 2008 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    wacht gewoon fftjes... je hebt toch tijd zat, ik zal voor geen enkel spel 3 uur gaan rijden, maar als ik het nu hoor al helemaal niet.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wat ik niet snap he. Ik lees toch rare reacties of sommige foras. Vroeger vonden ze PES altijd de shit omdat het realistisch was. Nu is FIFA meer realistisch en PES wat minder Arcade. En dan gaan mensen nu opeens zeggen dat het niet om de realisme gaat maar om goals te scoren en dat kan makkelijk bij PES. WTF.

    Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen PES Hater ofzo :) Imo. koop ik dit jaar beide niet. Het is zijn beide nog steeds geen Next Gen Footies. FIFA 08 is een goede game maar zo langzaam, en ik kan niet daar Online omdat ik een Child Account heb. PES heeft dan weer lelijke grahpics vind ik maar gaat het snel, maar mischien soms ook te snel. Nee, mischien koop ik een van de 2 als je ze ergens voor 15 euro kan vinden over een jaartje ofzo, net als wat ik deed met PES6.
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik vermaak mij juist heerlijk met dit deel...
    Gisteren dan ook wel alleen maar partijen gespeeld tegen een maat van mij.
    Ik heb nu al mooiere goals gemaakt, dan in 1compleet jaar PES 6.

    Heerlijk die afstandschoten en dergelijken nu :)
     
  4. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een aantal vragen:

    - Hoe kan je aanval pijltjes instellen bij je formation, ik kon deze optie namelijk niet vinden.
    - Hoe kan je spelers naar landenteams overzetten, want dan kan ik V. Nistelrooy en Ibrahimovic toevoegen aan Nederland en Zweden.
    - Zijn er al ergens edit-guides beschikbaar ?
    - Kan je nu wel online, want gister kon ik geen custom player match aanmaken.
     
  5. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    - edit formation ofzo, en daar kan je linker en rechter (button/trigger) gebruiken om andere optie te selecteren en 1 daar van is die pijltjes.

    - ga naar register player, selecteer het team, en wissel een speler voor de speler die je wilt hebben (er moet er 1 uit aangezien je landenteam maar bepaald aantal spelers mag hebben)

    - weet ik niet

    - ligt eraan of je 360 of ps3 hebt
     
  6. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een 360
     
  7. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand um al gevonden in maastricht beek of sittard?
     
  8. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ben benieuwd hoe het speelt met de kleinere clubs, is toch altijd een stuk lastiger vind ik. Ik ga - behoudens Feyenoord - alle competities spelen met middenmotors/degradatiekandidaten, en er op Top Plyaer doorheen komen, was in deel 6 best wel lastig. Zal nu ook wel zo zijn, hoop ik.
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Nu je het toch over die afstand schoten hebt. Hoe reageren de keepers daarop? Ik lees dat keepers heel vaak blunderen, waardoor er makkelijk goals vallen (voor en tegen).
    Of ze laten de bal door, of ze verwerken hem slecht, en leggen hem recht voor de voeten van een tegenstander.
    Wat zijn jouw/jullie ervaringen?
     
  10. PESFEYENOORD

    PESFEYENOORD Guest

    Kan je NU al meteen over live spelen...??
     
  11. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Zijn de cijfers weer terug na de wedstrijd? Was altijd leuk om te kijken hoe je spelers becijferd werden. :)
    Maar het zal wel niet.
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, de cijfers zijn terug :)
     
  14. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ah, toppie! Bedankt. :)

    Ik heb nog 4 E-Plaza bonnen liggen zie ik zojuist, dan wacht ik wel ff op E-Plaza en kost PES me maar €20-,.
     
  15. afca_4ever

    afca_4ever Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb in de ML 10 wedstrijden op rij gewonnen maar k krijg mn achievement niet.. meerdere mensen die dit hebben?? verder echt super spel tering wat speelt t lekker :)
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Han, hoe is jouw beeld over de balans? Dus aanval/verdedigen?
     
  17. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Op welk niveau speel je. En met welke club? :)
    Misschien moet je de achievement in een gewone Leauge verdienen? Ik zal het eens opzoeken voor je.
    /edit:
    Nee, er staat niet specifiek dat je het in de ML of een standaard League moet doen.
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2007
  18. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    kom net van de bart smit op de lijnbaan in rotterdam, zeggen ze dat ze m niet binnen hebben gekregen -_-'
     
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111

    Een ding: 3-0 en 4-0 op Topplayer niveau winnen?? Geloof ik niets van. Ik win met moeite met 1-0 van AS Roma met Real Madrid. Ik win na penalties van Bayern Munchen (3-:cool: en verlies met Barca 3-0 van Genoa....

    Heb je al je stats op 99 gezet? Hoe lang speel je je wedstrijd.... Maar misschien komt het wel omdat ik altijd vette goals wil scoren en het mij niet zozeer om het winnen gaat.

    Als ik tegen iemand moet spelen win ik nl bijna altijd....
     
  20. berenscheet

    berenscheet Guest

    ranked nu 5 wedstrijden gespeeld. 4 gewonnen en 1 gelijk. echt leuke wedstrijden die ik net win met 4-2, 3-2. er vallen wel telkens veel goals. en Barcelona is zwaar relaxt:)..heb nog niet een team ontdekt die net als Inter was vorige PES. Sta nu iig 6e van de wereld :cool:..(van de 80 ofzo:9).
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 okt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina