Pro Evolution Soccer 2008 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een posts ineens. 10 pagina's erbij :eek: Ik ga morgen maar even kijken, en dan koop ik gelijk die Wireless Networking Adapter kan ik mooi op Xboxlive \o/
     
  3. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is hij gewoon beter dan jou... ;)het kan dat hij het makkelijk vind toch?
    Ik heb ook nou niet echte moeite op de PS3, om te winnen met top player 2,3 - 0 zijn uitslagen die normaal zijn bij mij.
     
  4. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Met welke club speel je dan? Maakt ook een flink verschil. :)
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Mijn idee erover is dat het een veel beter spel is dan ik na al die negatieve berichten heb gedacht. Het speelt op een fantastisch realistisch ( en dus langzamer ) tempo en het is moeilijker dan PES 6. Wat de balans betreft; dat hebben ze aardig bedacht: De verdediging staat goed opgesteld maar tegelijkertijd is het tackelen met A - knop veel lastiger. Je moet echt het goede moment kiezen anders word je uitgekapt. De aanvallers ( alle spelers eigenlijk ) draaien erg gemakkelijk, misschien zelfs iets te gemakkelijk en daarom is tackelen zo moeilijk geworden.
    Er zit dus een dynamisch evenwicht waar de verdedigende organisatie goed opweegt tegen het moeilijkere tackelen. Dat er sommige mensen zijn die heel goed kunnen pingelen is voor hun mogelijk een voordeel. Dat voordeel zal echter tijdelijk zijn als de spelers beter worden in getimed tackelen.
     
  6. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel met Fiorentina
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Die getallen boven in beeld wanneer je op Xbox live zit, zijn geloof ik de PING van beide personen.

    Net alles ge-edit en aan de Master League begonnen.
    Het orginele team van PSV gepakt, en alle clubs zelf ingedeeld in alle Pouls.
    Verder alles op zijn moeilijkst gezet,en mijn eerste partij 2-2 gespeeld :)
     
  8. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    oooh oke bedankt
    en hoe hoger de ping hoe ......... ???
     
  9. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    meer lag je hebt ;)

    Maar pas boven de 100-150 begin je lag te krijgen.
     
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    slechter de verbinding
     
  11. CC DynaMike

    CC DynaMike Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al met de Xbox Live Cam een gezicht erin gezet? Bij de PC versie heb ik al een aantal mooie gezien alleen ik wil weten of ik een Live Cam moet kopen. Please show me >P
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Goed maken??? Of de 360 versie is totaal anders maar ik vind het een tegenvaller. Ik heb de PS3 versie en qua spelen is het geweldig hoor. Uitmuntend zelfs. Alleen jammer dat je gewoon offline niet eens een league kunt spelen met zijn 2-en tegen de CPU. Oh, je kan het wel doen, maar na een wedstrijd of wat krijg je opeens te maken met zware gestotter. Zo erg dat je gewoon beter kunt stoppen want je kunt niet meer spelen. Dat verpest het echt zwaar en ik snap er niets van. Speel je een exhebition of een zelfgemaakte cup dan heb je geen lag met zijn 2-en, alleen in een league (en master-league waarschijnlijk?) heb je dat. Ik heb het angstige voorgevoel dat het misschien door de teamvision komt? Anders kan ik niet verklaren waarom ik na 4 wedstrijden opeens onophoudelijk stotterende beeld krijg.

    Het ligt niet aan mijn PS3 en ook niet aan mijn HD -televisie. Het ligt aan het spel...... Jammerlijke misser. Ook dat je echt niet 2vs2 online kunt (ook wel weer logisch want je kunt offline niet eens zonder lag spelen met zijn 2-en :thumbs:) vind ik zwaar slecht.

    Qua gameplay is het weer een topspel en ik ga er dan ook van genieten. Maar het zal dit jaar vooral weer in mijn eentje zijn :mad: En in de wereld van het gamen van nu is dat gewoon een zwaar minpunt. Ik ga iig ook de 360 versie halen, kijken of je daar wel fatsoenlijk met zijn 2-en een league kunt spelen. En die replays zijn echt zielig....... Waar slaat dat op man....... Stom gehaper, ik heb een fucking PS3 en een 360 staan en nu zou Konami mij vertellen dat hun spelleke zo zwaar is dat alles begint te haperen. Rot op.....
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2007
  13. t-ayfun

    t-ayfun Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hm tog maar ruilen met fifa 08 proberen wat dat word.Ik heb er volgens mij gewoon teveel van verwacht maarjah.
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Heb hem zelf overigens nog niet he ;) Op basis van de reacties :9
    Anyway, kwam net deze video tegen :eek:

    [yt]6tZoqpKFMzA[/yt]

    Over dat gestotter:

    Volgens mij heeft de 360 versie daar geen last van, en de ps3 wel? Klinkt iig al rushed (net als het missen van 2 vs 2 online)
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2007
  15. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al een edit-guide gevonden op internet, begin me te ergeren aan al die verkeerde namen.
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, daar zal WENB over een paar dagen pas mee komen. Ze hebben hun promo pas sinds gisteren.
    Verder vraag ik me af hoe je een ge-edite option file van een ander kan gebruiken zonder dat je door Microsoft wordt gebanned.
     
  17. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet, heb daarnet ook al met een usb-stick geprobeert, het werkte niet. Die shirtjes kunnen me gestolen worden, als de namen maar goed zijn.
     
  18. t-ayfun

    t-ayfun Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke namen szijn fout dan ?
     
  19. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    De namen van stadions, clubs, competities, bekers en spelers.
     
  20. Govert

    Govert Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem net opgehaald, laatste exemplaar even in Scheveningen wezen oppikken voor de PS3 vanuit Rdam, want hier hadden ze hem nergens meer.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina