[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4

Discussie in 'Games' gestart door boss, 12 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Die jonge snake kan van alles betekenen

    Het kan gewoon een masker zijn die Old Snake op kan kan doen, echter het kan ook een ander personage zijn. Een zoon van Old Snake?!
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat mij opviel met die demo er stond namelijk bovenin bij de healbar ''old snake''.
     
  3. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    over meerdere tijd zones, net als maybe driver:parallel lines deed
     
  4. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, mij ook al.
    jammer dat ie niet op de 360 komt, want helaas zit een ps3 op dit moment niet in mijn budget :mad:
     
  5. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Boris van Gamekings laat bar weinig over van de MGS4 demo op de TGS07. Ik weet nog niet precies wat dat betekent behalve dat ik verwacht dat hij minstens nog een jaar op zich laat wachten. En als ze dat niet doen, wordt dit de zoveelste teleurstelling op de PS3, ben ik bang.
     
  6. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal nog wel een tijdje duren ja tot hij uitkomt. Dus? er was nooit een release date gegeven. Wel grappig hoe je bij al je posts óf negetief ben over de PS3, of MS de hemel in prijst..
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2007
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ach ik vind persoonlijk die game er wel goed uitzien, en boris houdt gewoon van bitche... Konami gaat toch deze game niet afrushe omdat sony dat zo graag wil...
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Altijd grappig. De xbox marketingsman die de mening van 1 gast(die beetje mgs "hater" is geworden de voorbije jaren) hier post. Tuurlijk, Boris is de man die altijd gelijk heeft :lol:. Nee, lees dan eerst de reacties van gamespot, ign, gamespy, 1up,... en ga zo maar door. Voor uw informatie, Boris is ook totaal niet onder de indruk van halo 3... Betekent dit dat het zo is? Neen...
     
  9. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Metal Gear Solid 4 uitgesteld tot Q2 2008

    Slecht nieuws om de dag te beginnen. Konami heeft in een persbericht laten weten dat het langverwachte laatste deel in de Metal Gear Solid-reeks uitgesteld zal worden naar het tweede kwartaal van 2008. Hierdoor zal de game ten vroegste in april verschijnen en ten laatste eind juni.

     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zat er aan te komen. De laatste code had namelijk nog het nodige werk nodig. Breng de game maar uit als hij klaar is.
     
  11. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Snake ?? !! Snake ????!!!!!
    Snaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkeee !!!!!!!
     
  12. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, ik kan er niet mee zitten, binnekort komen genoeg games om me mee te vermaken.
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De game komt dus gewoon in Q1 in Japan en in Q2 in Amerika en Europa. Met andere woorden: lokalisatie.
     
  14. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Dikke naaistreek weer van ze.
    Had me zo verheugd op deze game ergens in fanuari/februari te kunnen gaan spelen.
    Nou ja....de Xbox 360 trekt me wel de winter door.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Meesterlijke quote in deze context :lol:
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Misschien is de 360 versie wel eerder uit dan de ps3 versie O-)
     
  17. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol: Ik durf 5 euro te wedden van niet :+
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    The only place to play MGS4 in 2008 is on PS3, volgens meneer Payton van Kojima productions.
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Oftewel, in 2009 een 360 versie. ;)
     
  20. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    'MGS 4 intro even duur als handheldgame'

    Ondanks het Europese uitstel van Metal Gear Solid 4 zijn de verwachtingen nog steeds hooggespannen, deze verwachtingen worden nog wat verder opgevoerd door Ryan Payton.

    In een interview gaf hij namelijk de volgende details weg:

    - Het spel kent vijf compleet verschillende locaties. Je start het spel in het Midden-Oosten, komt daarna in Zuid-Amerika en trekt vervolgens door naar Oost-Europa. Hierna volgen er nog eens twee locaties, maar hier gaf hij nog niets over vrij.

    - De intro van de game is iets wat we nog nooit gezien hebben. Iedereen moet deze gezien hebben en niet meteen wegdrukken. Het idee van deze intro komt van Kojima en is uitgewerkt in combinatie met de designstudio Logan die al eerder advertenties maakte voor iPod en BMW.

    - De intro is een mix van live-action beelden met echte acteurs, 2D animaties en GC-toevoegingen.

    - De budget van deze intro kunnen we vergelijken met de volledige ontwikkelkosten van een PSP of DS game.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina