Nintendo DS (lite) - Deel 5

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Conquistador, 14 mei 2007.

  1. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook even wachten op de EU release, heb nog genoeg te spelen.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Jup, maar dat wist ik al, omdat ik een stukje uit de Japanse versie had gespeeld.

    Ik heb nu net de eerste echte dungeon gespeeld en ik moet zeggen dat dit een van de beste, zo niet de beste DS games is die ik heb gespeeld. Het is 3d, maar het speelt meer als een 2D Zelda met natuurlijk touch-screen controls.

    De DS-functies worden erg goed gebruikt. Zo wordt het touch-screen continu gebruikt en moet je ook af en toe blazen en schreeuwen in de microfoon.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2007
  3. myHighness

    myHighness Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm... klinkt er goed.

    Heb er nog niet al te veel over gelezen (vind ik bij Zelda nooit nodig), maar alleen al het feit datje op je kaarten kan tekenen is genoeg reden om hem te halen.

    Handheld Zelda's vind ik altijd lekker om te spelen, heb nogal wat treinreizen vol gekregen met het doen van sidequests in The Minish Cap en A Link to the Past. Heerlijk.
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    [yt]omuNEz9RUno[/yt]

    Chibi Robo Park Patrol op ME's DS :p
     
  5. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Iemand hier Fifa al op de DS? 08 schijnt erg goed te zijn :)
     
  6. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Chibi Robo is erg leuk :) Fifa vind ik tegenvallen!
     
  7. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn DS Lite is eindelijk binnen. :) Nu moet ik alleen nog even een spel kopen. Ik denk dat ik volgende week Diddy Kong Racing maar haal vanwege de nostalgie. :+
     
  8. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Fifa vond ik juist verrassend leuk. Ze hebben in mijn optiek echt getracht er iets van te maken, en het is redelijk gelukt. Ik heb het spel dan ook een 7,3 gegeven.

    Diddy Kong Racing vond ik persoonlijk minder dan op de N64. Voor een racegame in die stijl zou ik persoonlijk voor Mario Kart gaan. Overigens, waarom ga je niet meteen met Zelda aan de slag? _O_
     
  9. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet DKR gewoon een keer gespeeld hebben, en ik kan hem ergens goedkoop krijgen. Ik heb niet zoveel geld voor Zelda. :9
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoelang kan je gamen op een volle accu ???

    Na 4 uurtjes gamen met Zelda: Phantom Hourglass gaat bij mijn DS al het rode ledje branden !!
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het was echt iets van 12-15 uur, echter dat gaat nu eerder richting de 3 a 4 uur.....echter voor 11,- oid heb je een nieuwe accu ;)
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Gaat de levensduur van de accu zo hard achteruit :mad:
    Heb de DS Lite nog geen ½ jaar in huis.

    Dan bestel ik maar de extra accu + USB lader bij Bol.com.
     
  13. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat het ook wel met de game te maken heeft. Als 'ie veel 3D of iets heeft dat het dan sneller leeg gaat? Ik merk het zelf ook echt met Zelda, Worms oid lijk ik veel langer te kunnen spelen?
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Volgens mij is de accu na ongv 6 uur leeg al heb je het geluid op t hardst staan en het scherm het meest verlicht. Echter, heb die Lite al vanaf t begin dat ie gereleased is, en bij mij is ie ook na 4 uur leeg ofzo, als ik alles voluit heb staan.
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als ik Pokemon Pearl speel kan ik veel langer gamen met de DS Lite.

    Ik twijfel nog tussen een interne accu of toch maar een externe versie.
    Je vervangt niet eventjes snel de accu van de DS Lite , wie is op het idee van dat kloten schroefje gekomen :mad:
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  17. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag Diddy Kong Racing DS gekocht. Weer ouderwets genieten zoals vroeger, en ik vind dat de nieuwe features erg leuk zijn. Alleen jammer dat Conker en Banjo er niet meer bij zitten.
     
  18. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Agree. Sowieso vind ik het ontzettend jammer dat Rare is omgekocht door Microsoft. Sindsdien is het bedrijf alleen maar kwalitatief mindere games gaan produceren in vergelijking met de hoogtij dagen van de N64.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Sowieso deden ze dat al op de Gamecube ;) Toen was het al niet zoveel meer. Veel werknemers, waaronder David Doak zijn naar Free Radical Design (van de Timesplitter serie) en andere bedrijven gegaan.Daarom is het juist een slimme zet geweest van Nintendo om Rare te verkopen.
     
  20. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel meevallen. Er is niet echt een gebrek aan qualiteit, maar meer een gebrek aan quantiteit. Ik vind het nog steeds raar dat Banjo bijvoorbeeld nooit op de XBox is verschenen.

    Rare blijft toch één van mijn favoriete game developers, al heeft het bedrijf nu meer een soort cultstatus verworven, je voelt gewoon dat die spellen met liefde zijn gemaakt.

    Ik kan ze nog altijd wel waarderen, en ik kan het ook begrijpen dat ze hebben gebroken met Nintendo (al is Rare nooit eigendom geweest van Nintendo), aangezien er nogal wat akkefietjes waren tussen de twee, zoals dat gedoe rond de release van Conker's Bad Fur Day (N64) waardoor je opeens 220 gulden neer kon gaan tellen voor dat spel.
     

Deel Deze Pagina