Pro Evolution Soccer 2008 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, maar deze was een stuk verder dan 20 meter ;) echt een mooie goal ;) kan niet wachten totdat ik hem heb.
     
  2. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    OK dat zou kunnen, heb namelijk een vriendenteam gemaakt, en niet iedereen heeft idd alles 70. Daardoor kan ik niet offline in een Master League meedoen, toch best vreemd.
     
  3. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Dus je kan helemaal nix editten en dan een masterleague beginnen?
    dat zou een blunder van konami zijn
     
  4. berenscheet

    berenscheet Guest

    ik heb mijn team voordat ik aan de master league begon ge-edit. dus ik heb PSV gepakt en daar allemaal Ronaldinho, Kaka, Buffon etc ingedropt. een Master league team aangemaakt en weer alles teruggezet. heb ik ook weer een leuk teampje als ik ranked ga spelen:).
     
  5. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Één kort vraagje: Ligt de speelsnelheid hoger dan deeltje 6 voor de 360? De PS2 versie speelde een stuk beter en dit lag voor een groot deel aan het hogere tempo van de game. Het is voor mij erg belangrijk om te weten omdat dit voor het grootste gedeelte bepaald of ik wel of juist niet een PS3 en/of opnieuw een 360 ga aanschaffen, of dat ik dus nog een jaartje op de oude PS2 blijf spelen.
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2007
  6. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Maakt de CPU ook gebruik van schwalbes?

    Goh, ik wil 'm ook hebben. Morgen even kijken in Amersfoort, hopelijk hebben ze 'm.
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Deze discussie gaat over spelen op LIVE, dat had je toch wel door hè?
    Het zou pas een blunder van Konami zijn om wel met ge-edite spelers op LIVE kon spelen, want dan gaan er zat spelers hun team allemaal op 99 zetten en dat wordt nu voorkomen. Goed doordacht van Konami.
     
  8. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat wat berenscheet zegt vind ik wel heel erg kut aan dat je nou met je ML team online kan. slaat helemaal nergens op. of kan je dan niet ranked?
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dan kan je gewoon über opstellingen maken. Ibrahimovich,Adriano,Henry,Drogba in de spits, C.Ronaldo,Messi,Quaresma,Robben,Robinho als vleugel aanvallers.. Gerard, Lampard, Pirlo, Kaká op het middenveld etc etc. Ik hoop dat dat niet ranked kan hoor!
     
  10. berenscheet

    berenscheet Guest

    helaas kan dit wel..ik maak er zelf geen gebruik van want speel haast altijd met Barcelona maar je kunt kiezen tussen: National teams, Club, Club+National en ALL. dus waarschijnlijk is ALL ook met master league teams en die teams kun je alleen gebruiken bij ranked (als ik me niet vergis!). en als er dan iemand is die een master league team pakt pak ik die natuurlijk ook;).


    EDIT: hé heb niet goed gekeken haha:9.. je kan GEEN masterleague team kiezen bij ranked (er staat iig geen ALL, kan het niet checken omdat er nog geen flikker te doen is op live dus 100% zeker weet ik het niet). wanneer ik Player match doe kan ik wel ALL kiezen dus waarschijnlijk alleen Masterleague bij UNRANKED!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 okt 2007
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Nu speel je vrijwel altijd tegen dezelfde teams. Hoeveel potjes heb je tegen Inter gespeeld? Ik teveel iig. Nu heb je inderdaad uberteam tegen uberteam, maar dat had je in deel 6 ook. Nu speel je iig met je eigen samengestelde superteam.
    Ik vind het geen slechte toevoeging.
     
  12. Achillias

    Achillias Guest

    Jep al een paar keer, het is best makkelijk opzich zodra je merkt dat iemand je vasthoud gewoon gelijk liggen. 4/10 heb je een vrijetrap mee.
     
  13. Achillias

    Achillias Guest

    ML teams kun je niet in ranked matches gebruiken, alleen in online toernooien!!

    Net een geweldige pegel gemaakt van 25 meter afstand met Davids de bal draaide naar buiten toe en belande in de rechter kruising van het doel.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 okt 2007
  14. drazic2005nl

    drazic2005nl Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool speelde net tegen Barca en zij stonden met 2-1 voor in de 85e minuut. Messi heeft de bal en ik verwachtte een voorzet, maar hij loopt naar de hoekvlag en schermt de bal af totdat ik er op af kom, daarna kapt hij mij uit :)
    Super realistisch maar wel spelbederf ;)
     
  15. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel klote dan ja als je zelf speelt ;) maar wel supervet en realistisch :D
     
  16. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Dan ben je dus best triest. Speel gewoon met het standaard team. En koop een paar leuke spelers.
     
  17. Achillias

    Achillias Guest

    Juist lekkerder om zulke types dan online af te drogen :):
     
  18. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    Gizmo007 :
    Je hebt het volgens mij vantevoren moeten betalen hoor :)
    ik heb hem ook vorig jaar bij dimensionplus besteld. daar kwam hij op de zelfde dag bij mij in de brievenbus binnen..

    maar dit jaar heb ik het bij consoleshop besteld omdat de site niet goed werkte..

    Edit : iemand al bij ML transfer periode ?
    kun je nu wel iemand verhuren, en dat hij daarna beter is geworden??
    want dat snap ik niet zo goed,, je kon hem wel verhuren maar daarna werd hij niet beter :confused:
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2007
  19. CC DynaMike

    CC DynaMike Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al een speler gemaakt met Xbox Live Cam?
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.831
    Leuk Bevonden:
    2.045

    Iemand!?!?!?!?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina