Pro Evolution Soccer 2008 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb em al heel vroeg besteld in augustus al volgens mij. en toen kreeg ik een mail dat omdat ik em heel vroeg had besteld ik een mail krijg wanneer ik het geld over kon schrijven. maar die heb ik nog steeds niet gehad en het lijkt me wel raar dat ik 1 dag voor de release strax meot gaan betalen ofzo.
     
  2. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    bestel m dan gewoon nog een keer... of bij een andere shop of haal em ergens in de winkel, ze kunnen je niet verplichten dat spel daar te kopen, je hebt btw toch nog niets betaald..
     
  3. berenscheet

    berenscheet Guest

    speel offline wel met normale team maar alleen zou ik dat online doen maar aangezien master league team alleen in unranked kan heb ik daar niet zoveel aan.
     
  4. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit is echt wel rot!!! Je kan geen master league spelen met eender welk team uit de 'Other leagues C". Hoe stom is dat???

    Heb nu wel juist een kleine oplossing voor dit gevonden door aan het begin van de Master league je eigen Team te creëren, en dan de teamnaam aan te passen en de spelers bij je team te zetten en zo lukt het wel...

    Maar toch... Dit vind ik een misser!!!
     
  5. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    waar had je m nu gehaald ? :p niet te ver voor hoeven rijden?
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Kijk, ik win ook wel eens met 2-0, 3-0, maar niet continu. Zijn ook zat wedstrijden waar de bal er niet in wil en ik twee counters om mijn oren krijg.

    Met "gemak" winnen op Top Player is m.i. dus onzin. Ik vind de AI erg goed dit jaar....

    Enneee... Wil trouwens best wel een keer de uitdaging aan ;)
     
  7. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben jaloers op jullie :mad: ik wil hem ook :p
     
  8. berenscheet

    berenscheet Guest

    waar zijn btw die persconferenties in Master League te vinden?? ben nou al bij wedstrijd 5 en nog steeds niks gehad!
     
  9. t-ayfun

    t-ayfun Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is alleen so een foto bij het begin van je master leauge menu dat snapshot dingetje.
     
  10. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Pfffff wat werd dat verhaal dan ook weer opgeblazen
     
  11. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit het met de vrije trappen? Ik had het idee dat van de 10 vrije trappen er 6 ingingen.
     
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Werkt die cam ook een beetje??? Je kan daarmee toch kits uploaden of niet???
     
  13. berenscheet

    berenscheet Guest

    vrije trappen zijn vrij moeilijk dus ze gaan er niet snel in. waarbij ik hem bij PES 6 over de muur kreeg stuit ik nu telkens op de muur (ook omdat je nu kan kiezen dat je bij de muur uitkomt, springt of stilstaat) ook kun je de keeper achter de muur plaatsen door op Y te drukken.
    heb een paar x tegen FcDanny gespeelt en die had zo'n cam en hij zij dat hij er totaal niet op leek dus volgens mij is het gewoon een aanfluiting die modus..
     
  14. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
    In Sluis..... 1u30 heen en 1u15 weer! *)
     
  15. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, maar toch goed bevallen ? :p
     
  16. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
    De rit wel... het spel iets minder...:'-(
     
  17. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je eigenlijk nou shitjetrekken?
    ik probeer lb en x maar ik zie niks?
     
  18. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    in de demo lukte het gewoon door rb in te houden en x, ik weet niet hoe je bij lb komt? gewoon x inhouden als je achter iemand aanrent en je ziet vanzelf in de herhalingen dat ie zn shirtje pakt.
     
  19. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan geloof je me niet... PES al sinds IIS op de SNES, waarschijnlijk helpt dat...

    Heb het vandaag weer geprobeerd. AC Milan-AS Roma, ik 2 rode kaarten in de eerste helft, en win nog met 4-2... It's too fucking easy en nogmaals, niet realistisch. Het is een leuk spel, maar het is me te arcade geworden. Hopelijk gaan ze met het volgende deel weer terug naar de roots, een realistiosche footie!
     
  20. Drogba

    Drogba Guest

    Haha wat een luxe excuus, spel te saai vinden omdat je er te goed voor bent. Ik geloof er weinig van :b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina