TsS, Skilled and Sexy

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naar mijn mening zijn er ook maar 2 goede maps: Guardian en The Pit, Valhalla zou ook goed zijn als die 3x kleiner werd gemaakt. De maps zijn voor de rest allemaal te uitgebreid.
     
  2. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, zoals jullie dus weten heb ik halo, en kheb een paar potjes met jullie gespeeld :9. Ik moet zeggen dat we veel gewonnen hebben. De teamwork ging vet goed op het eind, he switch en niels? :) Noem ff tijden op wanneer jullie willen spelen, want ik speel ook niet elke dag, en als ik dan speel wil ik graag met jullie spelen. Dus geef ff die tijden door, dan kunnen we avonden afspreken :thumbs: Later
     
  3. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, eindelijk heel TsS compleet, mocht ook wel tijd worden zeg, was gister iig wel lache met die customs.
    maar echt towel, ga eens gauw skillsaanschaffen ofzo, want je bakt er nog niks van:+
     
  4. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    lol,aha Towel daarom heb je mij nog niet toegevoegd!!!
    Maarja als ik moet wachten tot jij skillz krijgt ben ik alweer bezig met Gow 2:+
     
  5. Towel

    Towel Guest


    Ik had FLK Freakindell toegevoegd maar die accepteert maar niet. Iets wat ik ook wel had verwacht. Zal je volgende weekend wel toevoegen freak.
     
  6. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    lol,ik was trouwens SaS Towlie tegen gekomen in MM.
    Ik dacht dat jij dat was totdat ik United States zag bij zn gamercard:+
     
  7. Towel

    Towel Guest

    Onze 8ste speler is inmiddels bekend en de startpost is aangepast. De gamertags kunnen iets anders zijn, maar hoogstwaarschijnlijk worden deze aangenomen.
     
  8. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Duidelijk, betekend toch niet dat we niet meer kunnen spelen he? :9
     
  9. Towel

    Towel Guest

    Wij gaan juist spelen, moet zoals niels al zei nog flink oefenen:) Battys uit de clan zijn toch allemaal tegen de 50.:emo:
     
  10. IX SilenceR XI

    IX SilenceR XI Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens ik wil graag toernooitjes op xbl gaan spelen. even kijken hoe we ten opzichte van de andere teams zijn. Ik heb er al een gevonden op http://www.mmnl.nl.tt. mensen als aka Legend ii pino ii second e etc doen daar aan mee. even kijken hoe we het tegen hun doen????
     
  11. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik zag dat er ook al een ander nederlands tournooi was , weet niet of die nog doorgaat, heb er iig verder niks meer over gezien of gehoord,
    maar idd moeten wel effe ergens voor spelen, want level 50 worden is ook niks:+

    valt me trouwens mee dat je dat liedje nog niet in je sig hebt\o/
     
  12. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    lol die site is dik genakt van een clan de vorige iG hoe heette ze ook alweer?
     
  13. BrokenHunter

    BrokenHunter Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil best een keer aan toernooi meedoen man. Zo 'n live toernooitje lijkt me best vet. Dan gewoon 4 v 4 met TsS Teams.

    En we moeten een keer met z'n achten online zijn zodat we 4 v 4 kunnen doen. *) dit weekend ofzo.

    Lata,En Morgen verander ik m'n naam TsS SwiTcHBLaDe. En nemo, eddy wanneer jullie ?
     
  14. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Hej batties, ik verander mijn naam binnen een week :). Ik wil best oefenen enzo, maar zoals ik al zei: Geef dan tijden door!! Merci \o/
     
  15. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Oefenen enz., dat is geen probleem. Ik wil alleen kijken hoe dat zit met tijd. Overdag loop ik stage, 's avonds sporten of wat doen met mn vriendin (nee niet gelijk vies denken) Tis natuurlijk wel zo met dit soort toernooien dat er telkens tijden en afspraken gemaakt moeten worden, want niet iedereen kan op dezelfde tijden. Met een toernooi zoals de wcg is het heel anders natuurlijk, dan is het gewoon een dag in het weekend en dan duurt het 1 dag ( of 1 uur als je er snel uit ligt) Voor mij is het dus nog even lastig, oefenen ok, maar online toernooien.....

    Mja, TsS'ers, vanavond ben ik online en dan hebben we het er nog wel over, ik ga weer snel aan het werk voordat iemand hier op de stage ziet dat ik tijdens mn werk lekker aan het freesurfen ben.

    De groeten!
     
  16. Towel

    Towel Guest

    Haha ik freesurf de hele dag eigenlijk op mn stage. Af en toe werk ik dan nog wat:+ Vanavond ben ik er denk ik ook. Maar ik denk dat eidereen door de weeks wel druk is?
     
  17. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    TsS pn Airwave wil meedoen.

    Wie heeft nu allemaal een tss account?
     
  18. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik, Towel, Niels, Brokenhunter (vandaag geloof ik) en Eddy volgt snel.
     
  19. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha zeg vooral niks over de sterspeler Nemo, hahaha :9:b:
     
  20. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb anders nog niks van jou gehoord? Toch?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina