NF1 I Team NF1NITY

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door xAoDx RAMP4GE, 14 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil dus zeggen dat een Annex lan, om niks gaat. Ik vind het knap dat NF1 door kan komen, uiteraard naar de finale en dan nog winnen ook.

    Maar om nu gelijk te roepen van WIJ zijn beter als qG? HAH nee. qG was nog geen eens met hun line up aanwezig. Zover ik hoorde van dSis moest Mauperd meespelen? No offence naar mauperd maar die heeft Gears al sinds de WCG voorrondes niet meer aangeraakt.

    Maarja, NF1 mag trots zijn ze hebben gewonnen, en een leuk bedragje gewonnen .

    Over 3 maanden dan wat Killjoy? Denk jij dat iemand nog Gears of War gaat spelen? Ja misschien game bummers die gewoon op Gears 2 wachten. En dan waarschijnlijk weer geowned worden. maarja nvm Go on.
     
  2. xAoDx RAMP4GE

    xAoDx RAMP4GE NF1 I Clan Manager

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht ook op Gears of War 2 want beter goed in een spel dan slecht in velen he
     
  3. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Volgensmij hadden jullie verloren in de Poules. En op LIVE verslagen, in welk toernooi dan? En tsja als het Ladder Matches zijn dan kan ik het wel begrijpen dat was om het nieuwe team te trainen.
     
  4. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    WTF, dit is compleet nieuw voor mij. Maup3rd in ons team en dan nog 3e geworden.
     
  5. g0dLikE

    g0dLikE Guest

    Mauperd deed niet mee het was gwn de WCG Line up.. -.-
     
  6. RUTTIEE

    RUTTIEE Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    het was gewoon de wcg line up en eOs in t toernooi niet van qG verloren en daarvoor voor andere toernooien en dergelijken ook niet.
     
  7. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Had meegedaan met de WCG. Maar kom nu niet praten.
     
  8. Dr Killjoy

    Dr Killjoy Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    dSis speelde, mauperd niet. En dSis speelde bagger slecht on host, misschien zegt ie daarom dat ie niet speelde?

    Denk ook niet dat iemand ooit nog kan zeggeen dat eOs geen dingen op de site zet. Want ik weet zeker dat deze lan niet op de site van qG komt.
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2007
  9. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude, ik sprak met dSis dat Majin niet kwam, dat maup hem moest vervangen.
     
  10. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude, ik zat2 keer tegenover, en 2 keer waren het

    dSis
    MajinGoku
    Experienz
    Aridity

    ...
     
  11. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat er gewoon bij (Teamqg.com)

    Fariko Annex LAN 3rd Place

    Misschien niet op de Front Page. Maarja.
     
  12. IntenZz

    IntenZz Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    wie gaat er nou 3rd place op de front page zetten?:p
     
  13. Dr Killjoy

    Dr Killjoy Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    DUDE, hij zou niet komen, maar hij kwam uiteindelijk wel, omdat qG niet ging inschrijven tot majin er was.
     
  14. Dr Killjoy

    Dr Killjoy Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik weet t, maar tis raar dat wel alle battles van EGCpro en WCG en GB en CG eropstaan maar niet die van deze lan, misschien willen jullie geen loss tegen eOs of NF1 erophebben? Maar ik flame of kritiek niets. Ik merkte t gewoon op. T gaat mij eigenlijk niet aan wat jullie op je site doen of niet
     
  15. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude, je komt zomaar uit het niets trashtalken. Waar was je met je team op de WCG? Ook, lul je jezelf eerst zeg je van Ik weet t, maar tis raar dat wel alle battles van EGCpro en WCG en GB en CG eropstaan maar niet die van deze lan,

    en 1 regel later zeg je dat het je niet aangaat.
    Maar ik flame of kritiek niets. Ik merkte t gewoon op. T gaat mij eigenlijk niet aan wat jullie op je site doen of niet

    Don't Talk Shit If You Can't Back It Up.
     
  16. Dr Killjoy

    Dr Killjoy Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Do you even know what ' don't talk shit if you can't back it up ' means playboy?

    Was die zin een argumentering van die stelling dan ? Nee, ik zei ik merkte t gewoon op en ik vind het raar. Ik zeg tog niet VERANDER DIE SITE of wel soms?

    So hypocrit: "don't talk shit if you can't back it up playboy "
     
  17. PheniX

    PheniX Guest

    Aaait Lekker Boys zo te zien hebbe
    jullie gewonne en een leuk
    bedragje gewonne! Lekker gedaan!
    groeten PheniX
     
  18. negat1ve

    negat1ve ω є η ι g !

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    juist NF1 gefeliciteerd emt jullie overwinningg,,

    zullen we dat gezeik nu 8ter ons laten ? en verder gaan naar de nieuwere spellen ?
     
  19. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Wat denk jij dat ik sta te springen om weer een of andere newspost te schrijven? En hadden wij ons GoW team niet op de dag van de WCG Finale afgekondigt? Betekend dat dat we geen officieel team hebben afgevaardigt aangezien er geen team meer was?
     
  20. PheniX

    PheniX Guest

    CoD4.. FTW!!;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina