Halo 3: The Live Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan sneller als je een custom match doet. Dan kan je zelf instellen hoesnel je loopt.
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik had vandaag een triple kill grave from the death :9

    En toen ik gister bij mijn vriend aan kwam zag ik zijn broertje exp boosten:
    Ga met 4-5 mensen naar sociaal rumble pit en laat 1 iemand alle punten halen of kills. Dan krijgt iedereen exp. Maar echt dom als je dat doet.
     
  3. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    dan kun je gwoon je 360 aan laten staan voor een dag en heb je dikke exp aan het einde. Als niemand een punt maakt komt iedereen op de eerste plaats. Of zie ik dat verkeerd?

    Naja ik speel wel gwoon potjes als ik exp wil
     
  4. CocaBusiness

    CocaBusiness Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Er klopt volgens mij inderdaad weinig van, tot level 40 was het bij mij elk potje een level omhoog bij 43 zat ik vast en toe ik 2e werd was ik opeens level 42:confused: en ik had meer kills dan deaths ik ben nu level 44 maar als je daar een objective krijgt zeggen ze laat hem winnen en dan zijn we allemaal 2e:emo:

    en van dat EXP halen was maar een idee want ik vind het zonde van mijn stats.
    en die achievements zijn echt niet te doen bij lone wolves op een hogere level als je die wilt halen en het mislukt ben je weer een level lager...
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2007
  5. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er ook mensen die ranked team-slayer spelen? Ik doe bijna niks anders, en het zou leuk zijn als ik een keer met 3 andere nederlanders in een team zit. Dus als je wilt spelen voeg me dan even toe.

    edit/ ik ben trouwens level 14
     
  6. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah klopt echt vaag. Maar dat van 'laat 1 persoon winnen' werkt ook niet. Haast altijd is iemand zo leuk om t te verneuken..
    En zowiezo vind ik dat boosten nogal kut.
    Wat ik nu weer memaakte.. Gingen team slayer doen.
    Ik & persoon 1 zijn allebei rank 15.
    Persoon 2 en 3 zijn allebei 30

    We stoppen.
    Ik ben 17, persoon 1 is 19
    Persoon 2 is 32 en persoon 3 is 33..

    Die persoon 1 ging een keer 2 levels omhoog waar ik 1 omhoog ging. Terwijl ik MVP player was, een KD ratio van 6+ had.. Hij 4e van ons team met een KD van 0..?! WTF:confused:|:-
     
  7. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    gaat nergens over dat ranking systeem. Net zoals team objective krijg je Team VIP wat sowieso onmogelijk is om te winnen of te verliezen. Tie je de game krijgt iedereen exp. en ga je gewoon level omhoog wtf :confused:
     
  8. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan ook zo zijn dat de beste medaille van jezelf telt. Bijvoorbeeld als je een triple kill medaille heb dat je dan 1 skill omhoog gaat en als je een overkill haalt dat je er misschien 2 omhoog gaat.

    Waarom zegt bungie eigenlijk niet hoe het werkt?
     
  9. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Omdat het gewoon gaat om winnen of verliezen heus niet om medals. Lijkt mij. Anders zou het wel heel dom zijn, zou ik alleen maar met zwaard lopen voor meer beatdowns en killing spree maar zo noob ben ik niet :)
     
  10. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Het gaat volgens mij niet om de medals, maar er is iets meer dan alleen of je wint of verliest.

    Ik ging een avond Team DOubles doen met een vriend van me, in het begin was ik lvl 15 en hij lvl 18, en aan het einde van de avond (terwijl we alles samen hebben gespeeld) was ik lvl 27 en hij lvl 19.

    Het was wel zo dat ik steeds meer kills en minder deaths had, dus ik denk dat het aan de Kill/Death ratio ligt, en anders kijken ze naar Player vs Player, dus hoe goed je het tegen al je tegenstanders hebt gedaan.
     
  11. Cover

    Cover Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja volgens mij is het ook zo. Ik rankte veel sneller op dan mijn teammaten en ik had ook de hele tijd betere kill/death ratio
     
  12. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een gelul over dat boosten, je hoeft in lonewolfs en rumble pit maar 3e te worden voor een EXP.
    Bovendien moet in in de officer ranks een hoge skill hebben om goed te ranken.
     
  13. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    9.253
    Gisteren met one vip MVP geworden ik was echt trots :) (Jaja jullie zijn het al honderden keren geweest ;))
     
  14. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Laat ze aub meer afwisseling brengen in objective.... Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijn god zeg 8)
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    gisteren met een maatje TEAMDOUBLES ranked gedaan, best een makkelijk gametype om je EXP op te krikken :p
     
  16. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind opzich alles van matchmaking wel leuk, alleen als je lone wolfs gaat doen... GADVER!!!
    Heel de tijd dat zuigende oddball en crazyking ertussen door..

    En wat is MVP en VIP? :9
     
  17. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf. Er was zo een gast in mijn team de de mvp was. Maar zijn k/d ratio was -4en hij had wel de bom gearmd, maar ik ook en mijn k/d ratio was +16. Echt vaag en ik had 22 medals en hij 2! En ik ben ook geen level omhoog.
    Dus je level gaat misschien toch niet omhoog door k/d ratio en ook niet door medals.

    *Xink* Mvp is most valuable person. Dus de persoon die het beste was.
     
  18. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, de bom armen is belangrijker dan killen ;)

    VIP = Very Important Person, diegene moet je killen / beschermen
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2007
  19. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik heb ook de bom geplant.
     
  20. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel maar: na 3 weken Halo3 gespeelt te hebben was m'n eerste CTF game. Oke, ik speelde niet altijd objective of BTB, maar toch.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina