Team Fortrtess 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door myHighness, 15 okt 2007.

1. Evil_Ash

Evil_Ash Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg maar geen deftig spelletje gespeeld met dit game. Lag, lag, lag!! Zwaar kloten! Ligt het aan de afstand tot de server of is dit met alle spellen? Wat ik bedoel is, helpt het als je speelt op een game van iemand die bvb ook in belgië of nl woont? Zou het zonde vinden om zo'n goeie game links te moeten laten liggen door die kut-lag.

Grtz

PS: wie wil mag mij altijd toevoegen vr een spelletje (GT: AndyS1301)

2. Shizzel

Shizzel Guest

Je moet gewoon als spy wachten tot je ziet dat iemand van het vijandige team dood gaat, dan dezelfde outfit gebruiken en naar hun basis toerennen alsof je terugrent. Dan misschien nog wat op jouw teammaten schieten en dan snel een sapper erop zetten en dan de vijanden die nog steeds denken dat je bij hen hoort vermoorden.

3. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Zodra je schiet of steekt verander je weer terug naar spy dus dat zou ik niet doen;)

4. Shizzel

Shizzel Guest

Oh, dáárom wordt ik ook steeds gekilled als ik vermomd ben :9. Ach, laat dan maar :+.

5. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, maar een zapper neer zetten kan wel zonder je vermomming kwijt te raken

6. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Ik schiet altijd gewoon op iedereen van mijn eigen team die ik tegenkom. Als er bloed afkomt weet je genoeg. Als je hem kwijtraakt of hij cloacked, dan moet je gewoon in een hoek wachten tot ie 1x steekt of schiet en dan kan je hem makkelijker neerknallen. Ik denk wel dat alle classes goed uitgebalanceerd zijn. Dit lijkt in eerste instantie niet als je net begint met TF2, maar voor elke class is wel een goed tegenmiddel.

Engi vind ik het vetst om te spelen. Turret+Dispencer+Shotti en je houdt het wel even vol. Sniper vind ik op de PC wel heel vet, maar op de console laat het zich iets minder goed besturen.

Ik hoop dat de patch snel beschikbaar is, want 9/10 games die je joined lagged erover. Dat is denk ik ook de reden dat er niet zo heel veel games zijn als je snel zoekt.

7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    engineer is overpowered.

wat moet je doen in dit geval tegen een engineer?:

hij heeft in een hoek een dispenser en een turret volledig geupgrade.

hij zit echt zelf in een hoek, dus achter hem komen en met mes neersteken kan niet. Zodra je de kamer binnekomt maakt de turret je af. als je de turret half dood schiet, repareert de engineer hem.

Als je op de engineer afgaat maakt de turrt je dood, in geval van spy is de engineer zijn shotgun sterker zodra je achter de turret staat en engineer aanvalt. Neersteken gaat niet want engineer staan tegen de muur.

8. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Als er meer dan 2 turrets staan wordt het moeilijk. Bij TF2 gaat het om teamverband. Je zal dus moeten aanvallen met min. 2 personen. Ik heb het eergisteren met ownkruid makkelijk gedaan. Hij naar binnen als spy en hij zet de turrets offline, ik ren als scout direct er achteraan en pak de vlag en weg.......

Als hij in de hoek gaat zitten. Gewoon met Demoman bommen droppen of sticken achter in zijn hoek, maar dit lukt alleen als je hulp hebt en er niet 3 of 4,5,6 man verdedigen daar en jij alleen bent. :)

Laatst bewerkt: 22 okt 2007
  9. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    effe vraagje: hoe kan je als spy onzichtbaar worden of het outfit van het andere team aandoen?

PS. Voeg mij ook maar toe Gamertag:Fibroidduck

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Wat is een dispenser? :9
    Ik ben 1 keer Engineer geweest, maar het enige waar ik de betekenis van wist was de Turret.

Ik vind dat de handleiding van de Orange Box wel iets uitgebreider had gemogen.
    Vooral het gedeelte over TF2

11. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0

Dispenser health jou geeft je ammo eventueel geld en is degene naast de turret.

Gisteren me laatste achievement van TF2 behaald deze game is echt heel vet

EDIT: overigens over de spy ik haal ze er altijd heel makkelijk uit op 1 of andere manier zijn ze altijd als mij verkleed dus zie ik in ene Priest NL lopen das best verdacht xD

Laatst bewerkt: 22 okt 2007
  12. myHighness

myHighness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit dat bij Engineer eigelijk als je al een turret hebt gemaakt? Kan je er dan niet nog een bouwen zonder die andere kapot te maken? Omdat bij mij altijd als ik er al een heb neergezet, alleen de optie "destroy" (of zoiets) onder staat, terwijl ik toch wel bijna zeker weet dat je meer turrets moet kunnen neerzetten.

13. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Engie:

Je kan maar 1 turret te gelijk hebben staan. Zodra je turret kapot gaat kun je weer een nieuwe bouwen mits je 130? ammo in je bezit heb.

Een dispenser bouwt ammo op, zodat je niet ver hoeft te lopen voor ammo. Je dispenser vult zich automatisch helemaal vol. Dan kun je binnen 1 min een volledige turret opzetten zonder telkens ammo te moeten ophalen.

De dispenser geeft ook leven en ammo aan je teamgenoten. Ik zet dus ook altijd eerst een dispenser op en daarna een turret.

14. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Tussen het switchen van wapens zit een soort boekje met alle personages. klik er 1 aan en je veranderd in het de kleur van de vijand. (je kunt het ook zien links onder in het beeld welke personage je hebt aan geklikt heb) volgens mij zit het onzichtbaar worden op de LT.

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ja dat bedoel ik dus. Je moet dus al een demo man hebben en een spy en iemand die kan samenwerken.

Ik snap wel dat er een team game is maar ik vind dat 1 op 1 er 1 klasse moet zijn die de engineer kan uitschakelen. Net zoals de sniper/spy die de heavy in 1 keer uitschakelt.

want als je public speelt heb je vaak mensen die niet eens praten of samenwerken.

en met een team is het mogelijk een engineer zo uit te schakelen, maar je moet het met me eens zijn, turrets zijn toch echt te sterk.

Mijn optie is: maak de turrets iets zwakker. (komaan 1 raket van een turret maakt een soldaat in 1 keer dood, terwijl in handleiding of tips staat dat de soldaat bedoelt is om met zijn rocketlauncher turrets neer te halen, maarja dat kost 4 rockets recht op de turret!)

of maak ze langzamer zodat ze niet zo snel 180 graden draaien en op jouw mikken.

Of maak ze een stuk duurder zodat een engineer meer moeite moet doen om hem volledig up te graden.

Want het is te zot dat je 3 man nodig hebt voor 1 turret met engineer.

het is niet voor niets dat soms de helft van je team engineer speelt!

16. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Oke thnx heb het net ff geprobeerd en is best grappig die spy, maar mijn favoriet blijft toch de scout :D

17. myHighness

myHighness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik zie dat er teveel engineers in een team zitten, switch ik meestal naar een andere class voordat de match begint. Vind het leuker als er een beetje verdeeld is. Kan er ook niet tegen als er meerdere snipers in een team zitten, dan switch ik ook meteen. Anders staat iedereen maar op een afstand de vijand af te houden.

Heb nog niet echt een favoriete class gevonden, waar ik ook echt goed mee ben. Vind de scout, soldier en sniper erg leuk, maar de medic, demoman en spy pak ik ook nog wel regelmatig. Heavy vind ik de minste, veel te sloom.

18. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraag.. met welke game kan je dese vergelijken? Css in Cartoon style ofzow?

19. BloodCrawler

BloodCrawler Forum Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Jup, zullen we een keer afspreken met allen, wat is jullie gamertag? (ik ken niemand die het speelt)

20. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het vergelijken met XIII op de oude xbox maar dan mooier en met klasse en tactieken :thumbs:

Deel Deze Pagina