Skate [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 29 sep 2007.

  1. Achillias

    Achillias Guest

    Oké thanks, uitproberen maar :thumbs:
     
  2. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren alle offline achievements afgemaakt :D

    Ik heb die 3 uur in de no-skate-zone's gewoon skatend doorgebracht. Krijg geen genoeg van dit spel. Je kan telkens nog steeds kleine varianties maken in je tricks waardoor ze telkens weer anders zijn en beter eruit gaan zien. Geweldig.

    Daarna dus voor het eerst ff online gegaan. Maar dat vind ik dus een stuk minder. Bij S.K.A.T.E. win je gewoon als je begint, en niet te domme dingen doet. Bij Jam, zit iedereen 3 minuten te 360 hardflippen, 360 flippen, laserflippen met manual ertussen.
    Racen is nog wel leuk, daar kun je gewoon op zoek naar de beste lijn en tricks. Best trick is ook nog wel leuk; daar moet je gewoon proberen achter de gouden trick te komen, en die dan uit te voeren.

    Maar goed, ik denk niet dat ik nog heel veel online verder ga spelen. Tenzij het gewoon lekker freeskaten is in de stad met friends, want dat ownt gewoon ;)

    Die Skate Celebrity Achievement komt hopelijk nog een keer VANZELF binnen O-)

    edit: Hej, Skate.Reel is iets anders geworden geloof ik...
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2007
  3. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben bezig met alle milestones te behalen, moet nog een uurtje in een no skate zone zitten en dan "do all tricks", alle tricks van het "trickbook" heb ik gehaald, maar toch krijg ik hem niet, iemand die weet wat ik moet doen?

    ps. review please :) http://skate.share.ea.com/profiles/32333/posts/419896.aspx
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2007
  4. danny83

    danny83 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe unlock je danny way's compound?
     
  5. Drogba

    Drogba Guest

    Door je tweede cover te halen.
     
  6. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Spel uitspelen.
     
  7. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    naar beneden scrollen in het trickbook. Staan nog meer tricks
     
  8. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of er een mogelijkheid is waardoor je met ze 2en op 1 console, free skate kan doen?
     
  9. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Nee dat kan niet alleen S.K.A.T.E. en jam volgens mij.
     
  10. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Vandaag eindelijk de 20 votes gehaald, nu alleen nog de 6 game streak maar elke keer bij de 5 game streak vervalt de match en begin je weer bij 0. Echt balen is dat met EA Nation.
     
  11. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Is deze game echt zo tof als Power Unlimited hem omschrijft??
     
  12. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb geen idee hoe power unlimited hem omschrijft maar ik vind hem zeker wel vet. Er gaat niets boven een beetje online skaten met een paar gasten en beetje slap ouwehoeren. Op elk obstakel dat je ziet kan je wel een trick doen. Elke dag zie ik bijvoorbeeld weer een trap of muurtje waar ik voorgaande dagen voorbij ben gereden en blijk ik het een fantastische spot te vinden.
    Speel anders de demo een keer en zoek wat filmpjes ervan op, op bijvoorbeeld youtube. Of klik op mijn sig;)
     
  13. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    is de demo representatief voor de full version?
     
  14. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh btw je zelfgemaakte reverse film is top!
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Yep, de full is hetzelfde als de demo, maar dan qua oppervlakte veel en veel groter.
     
  16. Drogba

    Drogba Guest

    Zijn hier mensen die last hebben van bepaalde stukken die niet geladen worden? Zo'n gta achtige bug waar je dan op 'niks' skate
     
  17. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb nu 2 keer gehad dat een deel van het spel niet geladen werd en je dus in een zwart/wit gat valt. Je word dan vanzelf weer teruggezet naar de rand van het gat. De enige oplossing hiervoor is dan je xbox opnieuw opstarten. Er is ook een geval geweest dat de textures niet geladen werden ofzo en dat alles uit een soort van flyers bestaat waar op staat: "textures are missing".
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Heb je meer flip tricks ter beschikking dan in de demo?
     
  19. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  20. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    is de stad in het begin meteen helemaal beschikbaar .. of moet je weer delen "vrij" skaten voordat je erin kunt ?
     

Deel Deze Pagina