Pro Evolution Soccer 2008 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Echt niet, die is net zo snel. Het gaat om de snelheid van bepaalde spelers, eigenlijk van heel veel spelers. Zodra het spelers van naam zijn is het absurd snel. Er zit geen balans in deze versie, verdedigend kun je amper wat doen, aanvallend is de basis. Dat is niet hoe ik wil voetballen, het middenveld in deze game kun je beter overslaan, heb je niet nodig om te winnen. Gewoon rennen (heel snel) een pass geven en scoren, that's all.

    Nee, dit is eigenlijk slecht, ik noem het spel ook voortaan Stotter Evo 2008. Die herhalingen zijn zielig (constant gestotter, krijg er gewoon koppijn van), zodra er 2 spelers in de 16 staan begin het spel te stotteren, verdedigers schieten zelf weg als ik niets indruk en als ik wel druk lopen ze spastisch door met de bal en geven hem zo aan de tegenstander. Gebeurt net te vaak. Het spel is misschien nog wel slechter dan PES 6, dit is gewoon PES4 met nog betere controle bij het dribbelen en wat leuke nieuwe dingen.

    Wat hebben we verder nog? Oh ja, maar 15 stadions, een online mode voor 1vs1 met lag en je kunt fijn met zijn 2-en tegen de CPU spelen online. Spannend hoor..... Als het nu 1993 was hadden we echt een topgame. Fuck Konami en fuck PES2008...... Skills hoef je niet te hebben en deze kick and rush game... Want voetbal is het iig niet.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2007
  2. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat jij dit zegt, zegt genoeg over het spel. Gelukkig heb ik voor FIFA 08 gekozen.
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Klopt, ik heb een PES hart, maar dat bloed nu als een rund 8). Ik moet kiezen tussen een ADHD (PES2008) voetbalgame en een ome met haar rollator tijdens de 110 mtr. horden (FIfa 2008).. Beide niet echt leuk maar ik kies dan toch voor de ADHD game :+
     
  4. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Misschien moet jij dit spel dan ook maar niet meer spelen.

    EDIT: Dus je ergert je aan het spel en speelt het tog? fifa is even leuk maar na een tijdje gaat die gewoon vervelen. je scoort weer uit dezelfde situaties en niet normaal veel uit de rebound
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2007
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ok :) Ik ga gewoon mijn pre-order afhalen, en zal wel zien hoe het speelt. In de demo waren de spelers veel te snel. De 100 meter ging onder de 8 seconden ofzo. Aangezien iedereen zegt dat de snelheid verlaagt is, (lijkt volgensen velen op fifa 08 ) ging ik er vanuit dat ze de spelers daarmee bedoelden.
    Nouja, hopelijk blijft de schade beperkt :9

    Heb je trouwens de ps3 of 360 versie? Schijnt wat stotteren betreft nogal uit te maken.
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Gelukkig mag ik dat zelf bepalen schaap..... Of ik het nou leuk vind of niet, ik moet toch echt een voetbalgame spelen dit jaar... Ik mag kiezen tussen 2 slechte voetbalgames (vind ik zelf dan) en ik kies lekker voor PES2008 \o/

    @Geertbagerman:

    Ik heb de PS3 versie, maar ik heb ook de 360 versie gespeeld. Beide games stotteren teveel en de replay's zijn bij beide games even erg. Wel is het zo dat tijdens het spelen de PS3 versie erger is......
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2007
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Cyrax, ik heb de demo nog even opgestart en die lijkt bij mij toch echt sneller hoor....

    Ligt waarschijnlijk aan mij. Misschien doet Konami er volgend jaar goed aan om een instelling te introduceren: "GAME SPEED".

    Realistic of Arcade..... Dat zou handig zijn. Ik heb nog niet voldoende gespeeld om een goed oordeel te kunnen geven.

    De eerste wedstrijden waren iig goed spannend bij mij. Snap dat "middenveld" overslaan e.d. dus niet.

    Ik zal wel een flinke kont zuigen ;)


    Morgen ben ik vrij, dus dan zal ik even een definitief oordeel geven.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2007
  8. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier is wat je moet doen om zelf een team samen te stellen voor de ML en er ook mee online kunt spelen:

    1) Ga naar Edit
    2) Team / Register plyer
    3 ) Voeg alle spelers aan je club toe (bij mij was dat Feyenoord)
    4) Zet de originele spelers v/d club in de overige teams (het laatste tabblad) die je zelf mag samenstellen
    5) Als je klaar bent met je club heb je alle spelers die je wilt bij bijv. Feyenoord. Zo had ik dus 23 toppers in mijn selectie. :)
    6) Ga dan naar de ML en selecteer de 2e optie (Exhibition) en selecteer je club met toppers
    7) Save de ML
    8 ) Ga weer naar edit / teams en duw op de gele knop (default). Hij zet dan weer alles terug zoals het origineel was.
    9) Ga naar Xbox Live
    10) Player match options / Load ML data en selecteer de ML
    11) Start een player match (vergeet niet de optie "ALL" te selecteren onder teams)
    12) Bij de team keuze selecteer je onderaan "Master League".
    13 ) Nu kun je met je zelf gecreeerde team spelen.
     
  9. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moest er even aan wennen naar het speelt gewoon goed hoor.
    leuk spel
     
  10. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Haperingen in de replays heb ik ook last van inderdaad (360-versie). Erg irritant.

    Koppen vind ik trouwens ook wel erg makkelijk (ik heb nu 10 keer gescoord, 5 kopgoals...) wat jullie?
    Ik speel nu op regular. Tegenstander graaft zich in, ik kom er niet erg gemakkelijk doorheen, maar een voorzet wordt wel erg vaak kansrijk.

    Snel naar professional, misschien is dat een stuk lastiger.

    Eerste 4 wedstrijden met 2x 2-0 en 2x 3-0 gewonnen met Feyenoord. Nu tegen Ajax, daarna richting professional. Misschien kan de eerste grote club het mij lastig maken en zijn ze vaker in mijn zestien te vinden.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2007
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Wat je hier zegt is dat het dus niet zo opvalt? Had zelf gehoop dat de snelheid zeker 3x langzamer zou zijn.
     
  12. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop toch lekker FIFA man:b:
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Heb geen onbeperkte bestedingsruimte he 8)
    Vond demo van fifa best lekker, voor een fifa game. Maar durf het toch niet aan om er 50/60 euro voor te betalen :eek:
    Denk dat ik dit keer Fifa wel tekort doe, maar dat hebben ze helemaal aan zichzelf te wijten.
     
  14. Nutterd

    Nutterd Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk komt pro evo uit en dan krijg ik opeens de ring of death op mijn xbox :confused: klote ding!!!
     
  15. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe doe je nu een omhaal?
     
  16. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap dat dan, ik probeer je aan te zetten tot een verstandige keuze.:)

    Die van mij komt binnenkort hopelijk terug van Xbox Repair Centre...|:-
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2007
  17. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Voordat ik überhaupt demo's van beide games heb gespeeld heb ik al PES gepreorderd, omdat ik sinds FIFA04 niet meer leuk vond en PES 4,5, en 6 grijs heb gespeeld. De demo's lieten echter 2 vette games zien, waarvan Fifa er ook nog een retestrak uitzag. Dit jaar ga ik voor zekerheid met PES, maar als EA volgend jaar FIFA08 weet te toppen ga ik volgend jaar misschien weer terug naar 4 jaar geleden....

    Dat is zuur!

    Als je de bal goed voorgeeft (en je op tijd op X drukt) doet je speler automatisch een omhaal
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2007
  18. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    PES vind ik een leuk spel, maar in een aantal dingen moet ik Cyrax toch echt gelijk geven. Het feit dat de keepers altijd verkeerd uitkomen, waardoor je als je een stapje opzij doet de bal in een leeg goal kan schieten, slaat nergens op. Als je een dieptebal geeft stappen je verdedigers altijd verkeerd, of ze stappen te laat in, of ze lopen van de bal weg. Als je een dieptepass verstuurd, dan kan je je speler nog niet gelijk besturen, hij loopt dan lijkt het wel met de bal mee, ipv dat ie er gelijk naartoe komt. Als je een pass verstuurd, komen spelers niet in de bal. In de 16 kan je met een beweegelijke speler iedereen uitkappen, waardoor er af en toe onwijs grote gaten vallen. En online hapert de game als een gek. Nogmaals, het is een leuk spel, maar ik ben blij dat er toch ook nog andere leuke games uitkomen, want al de minpunten van PES 6 zitten er nog steeds in.
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Zou ik ook weleens willen weten. Want ik heb alle WE delen op de PS2 en ik weet zeker dat WE11 langzamer zal zijn dan PES2008. Die ga ik op de PS3 zeker aanschaffen.

    @Nick Hoeven,

    Ik ben het daar mee eens. Ik vind het ook best leuk om te spelen, maar het is verre van wat ik ervan had verwacht. De demo van PES2008 in Leipzig was echt veel beter (!) en een stuk langzamer. Ik vind PES2008 echt net een tikkeltje beter dan PES6 en dat is te weinig om er niets van te zeggen. We krijgen gewoon een game die niet af is, je kunt niet eens fatsoenlijk online voetballen met PES2008.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2007
  20. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar volgend seizoen krijgen we echt een game die helemaal next-gen is. Als ik aan die uitspraak denk moet ik gewoon weer lachen.
    Ik zou dan wel eens die Leipzig versie willen spelen, want als de slomer speelt zou je die eigenlijk moeten kopen. Het lijkt wel alsof Konami heeft gedacht, vorige jaar zijn we door het oog van de naald gekropen, laten we het dit jaar proberen goed te praten, met onze werelduitvinding Teamvision, swalbes en een menu in een ander kleurtje. Ze vergeten gewoon de fouten van PES 6 eruit te halen, dat moeten ze eens gaan doen.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina