Echt niet, die is net zo snel. Het gaat om de snelheid van bepaalde spelers, eigenlijk van heel veel spelers. Zodra het spelers van naam zijn is het absurd snel. Er zit geen balans in deze versie, verdedigend kun je amper wat doen, aanvallend is de basis. Dat is niet hoe ik wil voetballen, het middenveld in deze game kun je beter overslaan, heb je niet nodig om te winnen. Gewoon rennen (heel snel) een pass geven en scoren, that's all.
Nee, dit is eigenlijk slecht, ik noem het spel ook voortaan Stotter Evo 2008. Die herhalingen zijn zielig (constant gestotter, krijg er gewoon koppijn van), zodra er 2 spelers in de 16 staan begin het spel te stotteren, verdedigers schieten zelf weg als ik niets indruk en als ik wel druk lopen ze spastisch door met de bal en geven hem zo aan de tegenstander. Gebeurt net te vaak. Het spel is misschien nog wel slechter dan PES 6, dit is gewoon PES4 met nog betere controle bij het dribbelen en wat leuke nieuwe dingen.
Wat hebben we verder nog? Oh ja, maar 15 stadions, een online mode voor 1vs1 met lag en je kunt fijn met zijn 2-en tegen de CPU spelen online. Spannend hoor..... Als het nu 1993 was hadden we echt een topgame. Fuck Konami en fuck PES2008...... Skills hoef je niet te hebben en deze kick and rush game... Want voetbal is het iig niet.
Laatst bewerkt: 22 okt 2007