Van die cutscene wou ik precies dezelfde shot maken! Blij dat jij het al hebt gedaan. Echt vet mooi staan ze zo bij elkaar.
Ik kreeg de kill ik heb ook een filmpje waarop ik 4 keer op iemand schiet met een sniper ( waarvan 2 headshots) voordat hij eindelijk dood ging. ik zal hem vandaag of morgen wel een keer uploaden.
Ik schoot hier met een brute shot kogel tegen een rocket kogel aan en die rocket kogel ging ineens alle kanten op. En hier raakte de brute shot kogel en de rocket elkaar. Net na dat ik schoot Hoe krijgen jullie die foto's hier?? laat maar bedankt RedDevil_NL
Hoe bedoel je foto's hier? Gewoon www.imgdumper.com gebruiken, en dan die link met Preview voor forums (begint met [URL )
Dat vind ik zo lelijk he..zo'n Ninja zwaard of die Ninjahelm. Kom op, dat is gewoon niet Halo..ze moesten het eruit laten. Vind de Multiplayer trouwens wel saaier worden (doe alleen maar Rumble Pit en Lone Wolves, een Team heb ik (nog) niet). I WANT NEW MAPS!
Sandtrap had veel meer voertuigen moeten hebben. 2 Tanks zouden vet zijn, meer Banshees en 2 van die vliegtuigen die je bestuurd in de missie The Covenant! Whoops, ik lul in een verkeerd topic!
Ik begrijp wel wat je bedoelt, ben ook flink Master Chief fan, maar vind het toch wel wat hebben....heeft ws ook te maken met de 1000 GS die eraan vast zit Ik vind het persoonlijk nog jammer dat er nog geen ranked Big Team Battle is, we willen ranked spelen met ons team, maar zijn eigenlijk meestal met minstens 5-6 man. Daarnaast kan de playlist af en toe saai worden als je alleen speelt ja....
Ga naar je File Share en klik op: Ik heb pas mijn filmpjes verwijderd, maar als het goed is gaat dat gewoon op dezelfde manier
Kijk mijn filmpje van mijn triple kill from the grave: http://www.bungie.net/Forums/posts.aspx?postID=13887593 Rate hem dan ook maar even als je hem kijkt Post dan ook even een post als je wilt daar kan je meteen mijn tread bumben
Weer eens wat plaatjes geschoten. Unfair Beautiful Death Bow for Me Grenade stand off Maniac Spoiler Yay! Headache To Rate U klik hiero Dir roze Elite is online btw beter bekend als DulleNL (1) (m'n zusje dus )