Fifa 08 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 14 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanochtend is TNT langs geweest, maar er was niemand thuis...
    Nu kan ik de Engelse versie morgen ophalen!*)
     
  2. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Hopelijk krijg ik hem ook snel binnen:{
    Stomme staking|:-
     
  3. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer heb je gekocht? Ik ongeveer anderhalve week geleden, op een vrijdag, bij shopto.com.
     
  4. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar moet ik veel exp instoppen om een perfecte buitenspeler te creeëren? Hij moet snel zijn en een goede voorzet hebben (long passing of curve? ) Nog meer goede punten voor een buitenspeler zijn welkom ;)
     
  5. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja LoukK, het ligt aan je opvatting van goede buitenspeler. Ik heb als criteria dat hij snel is, een goede dribbel heeft, een goede voorzet en een goede balans. Het ligt er dus aan hoe je hem wilt laten spelen.
     
  6. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ik ook alleen zie ik bij de buitenspelers van twente (Denneboom en Huysegems) dat Long Passing erg slecht is dus vroeg ik me af of dat wel te maken heeft met een voorzet van de flanken en er mischien een andere skill is die dat beter maakt?
     
  7. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Aanstaande donderdag 3 weken geleden=( Bij play.com
     
  8. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Oei...dat is wel lang man.
    Je hebt ook geen tracking nummer, wel apart. Bij shopto.com staat volgens mij dat als die na 14 dagen niet is afgeleverd dat die dan waarschijnlijk zoek is...Je moet anders even contact opnemen met Play.com.;)
     
  9. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij play.com staat dat je na 21 dagen kunt kijken waar die is ofzoiets. Nah ik wacht wel tot donderdag en dan neem ik wel contact op.
     
  10. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik erger me steeds meer en meer aan dit spel.
    Daarnet was ik bezig aan een uitdaging in regio 1 waar je met een bepaalde speler 1x moet scoren en 20 dribbels moet maken. Ik moest dit met Malouda doen. Voor het eerst (van de 15 pogingen) leek het erop dat het eindelijk zou lukken. Rond de 60ste minuut had ik al meerdere malen met die speler gescoord en al een stuk of 15 voltooide dribbels. Raakt Malouda wel niet geblesseerd. Als je een doelstelling met een welbepaalde speler moet halen, dan geraakt die speler zeker 50 % van de gevallen geblesseerd uit...|:-
     
  11. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    die uitdagingen zijn inderdaad erg lastig...

    ik had online een wedstrijd dat ik 1-0 voorstond, 10 minuten voor tijd schiet hij de bal hopeloos naar voren en ik kom uit met me keeper omdat zijn spits in de buurt kwam, op randje 16 pak ik de bal op, en opeens doet de keeper een stap naar voren, is het hands en een rode kaart:x
    en hij scoort de vrije trap ook nog!!! maar na verlenging heb ik alsnog gewonnenO-)
     
  12. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    hahah ik ga eerst ff heel de manager mode uitspelen en dan online knalluuuh :D
     
  13. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Even iets over die managermode..
    Kan je niet na een seizoen van club wisselen?
    Want dit is mij nog niet gelukt ofzo, en ik dacht dat dat juist altijd kon met fifa managermode
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Wil iemand FIFA 08 nog kopen? Slechts een paar keer mee gespeeld.

    €40

    Het is gewoon de NL versie. PM mij even....
     
  15. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een kutspel, start ik hem vandaag op is mijn savegame van managermode weg :confused::confused::confused::confused::confused::confused: Ga hem dan maar inruilen voor pes
     
  16. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    jah kan wel, gewoon niet doorklikken en goed lezen;)
     
  17. simonb

    simonb Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Fifa 08 publiek is weg!

    Ik heb fifa 08 op de ps3 maar nu opeens is al mijn publiek weg!!!
    Heeft dit te maken met verkeerde instellingen of zit er gewooon 1 dikke BUG in! :eek:
    Wie kan mij helpen met die probleem? Alvast bedankt! _O_
     
  18. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Je speelde gewoon een kut wedstrijd.
     
  19. mos

    mos Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0

    probeer Chelsea te kiezen en voorzettjes te geven via malouda(voorzetten 92) naar drogba (koppen 95 ofzo in ieder gevan beste kopper van spel) 9 van de 10 keer kopt drogba hem :)
    allen kunst is nu om hem erin te koppen,
    wat beste werkt is wacht tot drogba voor zijn man komt eerste pal, en geef voorzet gewoon richting eerste paal,

    en nog iets wright phillips altijd vervangen met Joe Cole,
    wereld van verschil,
    een verdediger hoeft allen maar te blazen en Phillips valt al om :)

    zelf speeld ik ook eerst heel vaak via flanken,
    maar naarmate je meer speelt ga je ook nieuwe dingen proberen nu speel ik zeer gevarieerd en heb liever een mooie intikkertje veel passend spel dan via een flank als een gek rennen kappen wachten tot drogba vershcijnt en dan zon voorzet geven :)


    nog een advies als je een man uitgespeeld hebt en keeper heeft slecht zicht op ball gewoon schieten 8/10 keer gaat die erin, heb erg mooie doelpunten gehad, meestal paar meter van middenlijn,

    groeten mos
    btw 3de match van xbw gewonnen nu
    0-2
    2-2
    2-0
     
  20. boeliethemaster

    boeliethemaster Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik heb een vraag. Het klinkt een beetje raar maar het lijkt of mijn 360 alleen op fifa krassen maakt. Ik heb ook Halo 3 en die doet het gewoon goed. Nu heb ik hem bij de FRS gekocht. Maar toen ik hem net had en thuis was keek ik op de dvd en hij zat al helemaal vol met krassen. Dus ik de volgende dag terug om een nieuwe te ruilen en nu zit die opeens vol met krassen heel raar. Hij heeft nog maar 1 keer een disc error aangegeven. Wat moet ik doen? Kan ik nog een nieuwe fifa krijgen want ik heb hem al 2 weken geleden gekocht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina