Naruto: Rise of a Ninja

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 6 apr 2006.

  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Volgende week ;). De exacte dag s overal anders :+.
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Japanse stemmen zitten er NIET in. Wellicht later als DLC.
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Online klinkt ook wel leuk. Ik heb het net een beetje globaal zitten lezen. Dus dan begin je buiten met vechten en hoe langer je winning streak, hoe hoger je komt in de toren. Dus je komt steeds tegen sterkere tegenstanders te staan. Uiteindelijk is het dan de bedoeling om zo lang mogelijk King of the Tower te zijn (geloof ik). Het is wel een leuke manier om het 1 vs 1 vechten interessant te houden. Het staat of valt natuurlijk met het assortiment aan moves dat je hebt. Ik heb geen idee hoe uitgebreid dat is. En of de characters onderling genoeg van elkaar verschillen
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Vind het alleen wat zonde van de stemmen ik zie wel of ik hem haal of niet. Ik zie wel wat ik haal naruto / eternal.
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het lijken me allebei goede spellen. Het is maar net hoeveel geduld je hebt. Eternal Sonata ligt al in de winkel, op Naruto moet je nog een weekje wachten.
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb het wel aan tijd zit alleen met dat engels ik heb zo'n vermoeden dat het de hele game ervaring verminderd. Gewoon omdat naruto zoveel anders klinkt. Ach ik wacht wel even een weekje ofzo.
     
  7. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    boeit me niet of ze nou engels of japans spreken, ik koop hem tog wel op de releaseO-)
     
  8. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    komt ie volgende week uit???
    waar zijn de previews?/
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2007
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Previews zijn er genoeg ;). Maar de reviews die jij bedoelt zullen pas volgende week komen (afgezien van die van het XBM).
     
  10. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik moet zeggen dat ik heel benieuwd ben naar de reviews. Na wat speurwerk ben ik er wel achter dat dit echt een spel voor mij is, lijkt me echt tof. Maar ik wil wel graag weten wat voor cijfers het spel krijgt.
     
  12. rain

    rain Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is is DLC?
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Downloadeble Content
     
  14. rain

    rain Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    aaaaah oke.Maar denk je echt dat ze dat zullen doen?ik denk het niet!Ik heb zitten zoeken,maar ik kan nog steeds nix vinden over limited versie`s ofzo ik denk dat er maar 1 versie uit komt.grtz
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Zulke dingen kunnen best hoor. Zo had je een maand na de release van Blue Dragon ook een download voor een Hard modus, omdat veel mensen klaagden dat het spel te makkelijk was. Dus ze kunnen best met een download ervoor zorgen dat er Japanse stemmen in komen. Alleen moet je dan denk wel de singleplayer opnieuw beginnen. Er zijn veel geruchten over die Japanse stemmen, maar ik lees nergens een bevestiging of ze er nu wel of niet inzitten
     
  16. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, dat er mensen klaagde boeide niet, maar Jappanners hadden die shit al dus was een kwestie van wachten
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Oh okay, wilde alleen maar een voorbeeld geven van DLC. Dan geef ik het voorbeeld van Worms waar later nieuwe stemmen te downloaden waren. Maar goed, ik vind de Engelse stemmen ook best. Maar ik kan wel snappen dat het irritant is als je gewend bent aan de Japanse stemmen van de serie
     
  18. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hou helemaal niet van die rare tekenfilmpies maar dit lijkt me wel lache :D
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050

    Ach, ik denk dat je gewoon eens een paar afleveringen moet checken (liefst beginnend bij deel 1 uiteraard ;) ).
    Het is een zeer groot, episch verhaal, met zeer veel belangrijke, interressante karakters en leuke plotontwikkelingen.
    Ben deze week met de nieuwste Naruto serie begonnen, en ook dat bevalt weer best :)
    Als je gewoon van avontuur/actie etc houdt, dan is het een leuke serie voor zowel jong als oud.
     
  20. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe oke is dat ook online te kijken
     

Deel Deze Pagina