Pro Evolution Soccer 2008 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik was net nog ff in de FRS daar zeiden ze dat ze morgen nieuwe levering kregen en dat hij daar wel is bij zou kunnen zitten.. Dus misschien dat hij er morgen ligt. Alleen geen idee hoe laat ze die levering krijgen.. ga morgen ochtend voordat ik moet werken ff kijken..
     
  2. afca_4ever

    afca_4ever Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie ook last van lag online?net een nederlander met 6-0 ingemaakt:+ .. heb tot nu toe al mn 11 potjes online gewonnen:thumbs:
     
  3. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    weten jullie in welke winkels in België hij al verkrijgbaar is?
     
  4. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja lag is enorm, waar ik me ook aan erger is het feit dat het merendeel Barca, Inter of Manchester United kiest. Ik kies altijd Ajax, en tot nu toe heb ik van de +- 10 potjes er 7 gewonnen. Best netjes dacht ik zo.
     
  5. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk je daar ook moet wachten tot Donderdag, omdat ie nog niet verkocht mocht worden.
     
  6. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Nog een fout in het spel. Nou ja fout, een raar feitje.

    Bij de topscorerslijst in de Eredivisie staat Luciano op 2 met 4 doelpunten. Niets bijzonders zou je zeggen, maar laat Luciano nou net een keeper zijn... Erg vreemd.

    Het niveau regular is te makkelijk. Ik sta met Feyenoord na 6 wedstrijden bovenaan met 18 punten, 17 voor en 0 tegen. Nu professional.
     
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Lag gaat misschien donderdag wel weg als het spel echt uit is en de srvers open gaan!
     
  8. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat denk ik ook.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze hebben hem al maar ze mogen hem niet verkopen!
     
  10. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Een medestander...
     
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Moet wel toegegeven dat het dribbelen veelste makkelijk is. Begint nu wel al te irriteren. Ga denk maar met een slecht elftal spelen. Dan lukt het niet :). Verder vind ik hem super !
     
  12. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Hmm die is snel op zijn teentjes getrapt ^^
     
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    De replays zijn idd erg apart. Wat ik persoonlijk erg jammer vind is dat je de cam niet kan draaien. Ach ik vind het een verbetering van deel 6. En ik zal er wel lang mee zoet blijven. En geen haar op m'n hoofd die er aan denkt om fifa te gaan spelen. aangezien die nou ook niet echt je van het is. Als ze volgend jaar weer zo'n stap vooruit maken ga ik echt serieus twijfelelen.
     
  14. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    haha, zelfde verhaal in Alkmaar...|:-
     
  15. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    je kan de camera wel draaien, maar je moet dan eerst een keertje op Y drukken en dan kan het weer.
     
  16. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Dat gerucht ging vorig jaar ook, maar toen was het op de officiele releasedatum nog steeds drama!

    Morgen maar is kijken of ik hem in Deventer kan kopen \o/
     
  17. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Dan word het gewoon wachten op een update net als vorig jaar :D
     
  18. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien weer een patch ??
     
  19. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Gameshop tackelt PRO EVOLUTION SOCCER 8
    De Gameshop doet de titel Pro Evolution Soccer 8 voor de platformen Playstation 3 en Xbox 360 direct in de budget
    voor € 38,-. Dit spel zal bij ons verkrijgbaar zijn vanaf 25 oktober.

    Aan de uitgevers:
    Wij doen als speciaalzaak altijd ons best om ons aan de gemaakte afspraken betreft de releases van nieuwe titels te houden. Wij zijn van mening dat iedereen gelijke kansen moet hebben om een nieuwe titel op dag 1 te kunnen verkopen. Daarom krijgen de ketens en de internetbedrijven altijd hun games een aantal dagen eerder geleverd. Dit is om hun de kans te geven om hun winkels en klanten op tijd te kunnen leveren. Nu menen sommige ketens zich niet aan de gemaakte afspraken te hoeven houden door de games direct (ruim voor de release datum) te moeten verkopen. Hierdoor werd het spel Pro Evolution Soccer 2008 vrijdag 19 oktober 2008 verkocht i.p.v. 25 oktober. Dit is niet één of twee dagen voor de release, maar bijna een week. Wij zijn van mening dat dit niet kan.

    Aangezien de eerste verkoopdag de belangrijkste dag is voor een nieuwe titel zijn wij van mening, dat iedereen een gelijke kans moet hebben om het spel gelijktijdig te kunnen verkopen.

    Daarom hebben wij besloten om met de prijsstelling van dit spel enorm te gaan stunten, en het een budget-stempel mee te geven: het spel zal voor bijna de helft van de normale verkoopprijs aangeboden worden.
     
  20. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Kep het spel nu ook! Een Duitse versie (de Nederlandse versie komt donderdag pas bij de gameshop), maar gelukkig kan ik m wel in het Engels zetten:D Kreeg er ook nog eens korting op, komt vast omdat naast Cristiano R. Podolski op de cover staat hehe:+
    Magoed...het spel viel me een beetje tegen de eerste potjes die ik speelde..naarmate je meer en meer wedstrijden speelt ga je het toch echt wel fijn vinden spelen:) Het is wel een behoorlijke verandering ten opzichte van PES 6! Spelers lijken sneller en schieten vooral sneller, harder en makkelijker. Mn eerste vrije trap heb ik dr ook al in zitten met Totti:9

    Rest mij één vraag: Koevermans van AZ naar PSV is de bedoeling. Dus kies ik voor Register Player. Het is mogelijk Koevermans bij PSV te plaatsen, maar het vreemde is dat een speler van PSV de omgekeerde weg moet maken:eek:
    Dat is niet echt de bedoeling, iemand enig idee hoe het wel moet?
    ( Zonder daarbij een andere speler de omgekeerde weg te laten bewandelen )
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina