Jaja, Xbox live zal op de dagen van de Gameplay 2007 voor alle Nederlanders gratis zijn! '' Microsoft komt met een hele spectaculaire actie tijdens Gameplay 07. Gedurende het hele weekend (inclusief de vrijdag) zal Xbox Live in Nederland voor iedereen die een Xbox 360 bezit, geheel gratis zijn. Oftewel, alle Silver abonnementen worden voor de duur van drie dagen naar Gold opgewaardeerd! En dus kan straks iedereen op 23, 24 & 25 november de hele dag lekker thuis alle Xbox 360 titels online gaan uitproberen. En wij als organisatie kunnen zeggen dat games als Halo 3, Project Gotham Racing 4, Dead or Alive 4, Call of Duty 4 of FIFA 08 stukken leuker worden als je ze online tegen andere gamers speelt. Kortom, je kunt straks lekker naar Gameplay 07 toe, alle games checken, er eentje kopen, daarna naar huis rennen om nog lekker een paar uur of misschien wel een hele dag Xbox Live te spelen. Hoe mooi kan het leven zijn!'' Bron: http://www.gamekings.tv/index.php?p=2044
Erg leuk nieuws, alleen heb ik eigenlijks altijd wel gold(Nu niet idd, moet ff nieuw kaartje halen haha)
We leuk voor de mensen die geen gold hebben. Maar voor de mensen die altijd betalen voor gold kunnen ze naar mijn mening ook wel eens iets leuks voor bedenken.
Haha, lachen, in diezelfde week loopt mijn huidige gratis 1 maand Gold af, dus mooi drie dagen gratis gold erachteraan en dan kan ik wel een jaarabbo gaan halen. Mss dat ik wel naar de gameplay ga, maar dat is voor 1 dag.
dat ze dat dan ook maar doen bij zo'n belgisch event, bv gamepower expo dat binnekort ook paats heeft
dat ze dat dan ook maar doen bij zo'n belgisch event, bv gamepower expo dat binnekort ook paats heeft
Iemand trouwens een idee waarom Microsoft dit doet? Ik weet dat MS wat meer op Europa wilt focussen maar wat schieten ze ermee op om die 3 dagen gratis xbox live gold ''weggeven''?
ze willen mensen gewoon laten proeven van wat ze missen zonder xbox live. het is opzich ook goede marketing
Als je hier blij mee bent ben je wel echt gierigheid ten top. Dit is misschien 20 cent waard? Vind het al triest als je xboxt zonder gold, is leuk met een paar spellen maar online is toch het leukste van een xbox. Dit is echt een zielige actie Maargoed, wat maakt het ook uit.