Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox 360 is afgelopen zaterdag ook weer kapot gegaan voor de 2e keer. dus dat word weer een retourtje duitsland voor dat apparaat. beetje jammer....3 van de 4 rode lichten van de console die knipperden
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Komaan zeg, als je dingen gaat verzinnen om welk bedrijf dan ook producten afhandig te maken ben je gewoon slecht bezig. En in het geval van M$ dus geen haar beter dan dat zij zijn.

    Ik ben net zo goed gefrustreerd om het moeten missen van mijn 360, maar jij en ik kiezen nog altijd zelf voor Micorsoft.
     
  3. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    dat kan jij wel zeggen maar neem aan dat we dr met ze allen vanuit gingen dat de kwaliteit van de 360 toch wel wat beter zou zijn, en dat ze niet achter elkaar kapot gaan.

    k speel zelf bijna nooit op de 360 en dan speel je ff demo, je bent 2 seconden bezig en loopt ie weer vast.

    toch wel jammer en ben benieuwd of de playstation 3 betrouwbaarder is.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hoef je niet benieuwd naar te zijn dat is ie gewoon ;)

    En uiteraard ging je er vanuit dat ie beter was! Echter als iedereen zo zou handelen als grumpie dan was er echt geen houden meer aan en noem me een principelul, maar dat is wel mijn maatstaf :)
     
  5. Jigsaw X

    Jigsaw X Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Willow, die ps3 moet wel betrouwbaarder zijn want daar hoor ik nou werkelijk helemaal niets over defecten, uitzonderingen daargelaten.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2007
  6. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    sja tis minder idd dat ie al 2 x kapot is gegaan...vorige keer had ik hem binnen 3 dagen terug, ging egt snel...nu word ie morgen opgehaald door ups en dan is het maar afwachten. wilde hem net weer een beetje gaan gebruiken nu pro evo soc uitkomt op mijn verjaardag :D:D.

    groete
     
  7. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    toch zal dr denk geen playstation komen bij mij, in het gameblad stonden dr ook reacties die niet positief waren over de playstation 3..nog geen interessant spellen enzo, maar ben ook nog niet echt zeer positief over de spellen van de xbox. ff wachten op gta en dergelijke..
     
  8. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    :'-( ik mis me xbox....:+
    maar kan ik morgen gewoon bellen, en dan zeggen : waar is me xbox nu? en wat moet ik daarvoor bij de hand houden?
     
  9. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je altijd doen he :+, maar aangezien je de xbox nog maar 11 dagen kwijt bent...
     
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Haha, ik had hier ergens gelezen dat je tandpasta over je bekraste games moet doen, en dat je dan er weer mee kan spelen. Dus ik had het net geprobeerd, want ik kon toch niks verliezen aangezien m'n game (Guitar Hero 2) toch niet werd vergoedt. En raad eens? Het lukt gewoon! :D Hij doet het weer. Ik kan alleen m'n scores niet opslaan, maar WHO CARES! Ik kan weer spelen.

    Ik raad iedereen aan hun CD'tjes in te smeren met tandpasta, het heilige wondermiddel. :9
     
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Even een update:

    M'n 360 is vrijdag 12 oktober opgehaald door UPS en maandag 15 oktober afgeleverd in Duitsland. Vanochtend is er een 360 bij mij thuis afgeleverd. Maak het pakketje net open, is het dezelfde als die ik heb opgestuurd. Er zit een brief bij dat het moederbord kapot was, en dat ze deze hebben vervangen.

    Snelle service zo'n spoedregeling! :thumbs: De keerzijde is echter de staat waarin ik 'm heb teruggekregen. De bovenkant is bekrast, allemaal zwarte vlekken, en strepen van gele viltstift op de achterkant. :eek: Stoute Duitsers :mad: Mja, hier neem ik geen genoegen mee. Qua prijs misschien een kromme vergelijking, maar als ik mijn auto naar de garage breng voor reparatie krijg ik 'm ook niet terug met krassen op de lak en dergelijke.
     
  12. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij ws het zo rond augustus vorig jaar dat ie kapot ging. had de xbox binnen 3 dagen terug. maar ziet er naar uit dat het nu langer gaat duren

    de 3 roden lichten betekenen iets wat eigenlijk niet mag volgens microsoft..dus een behoorlijk fout vanuit hun kant..dus zal wel weer een nieuwe krijgen, het goede nieuws is wel dat er dan weer een jaar garantie opzit als ik hem terug heb

    en kon de oude kartonnen doos gebruiken van vorig jaar om mijn kapotte xbox van nu op te sturen
     
  13. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat kun je er aan doen?
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    a) F#%Y^&!!~$% ik word echt gek van de mensen die hun xbox sneller terug hebben. Jij hebt je 360 zelfs een hele week later opgestuurd |:-
    b) wat een bizar slechte aflevering van je 360.....dat zien ze zelf toch ook wel? Ben benieuwd naar wat ze gaan zeggen op je telefoontje morgen.
     
  15. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben net aan het spelen, halo3, valt me xbox opeens uit, jawel, 3/4e van de cirkel knippert snel rood..zet m uit en aan, start hij gewoon op, weet iemand wat dit is?
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Tijdje terug ook 1x gehad, error is nooit meer teruggekomen. Niet al te druk om maken. Gewoon lekker verder spelen, je merkt het ook vanzelf wel als die error permanent is ;)
     
  17. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0

    Ok thanks, dacht wel ff wow shit, zat in het donker op me kamer te spelen, opeens valt me xbox uit, tv beeld wordt dus zwart, kamer pikdonker, gaan de 3 rooie lampjes knipperen hahah
     
  18. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Dit had ik dus ook met halo... de eerste keren geen probleem gewoon weer aan en uit doen.. maar na een week was het feest over.. dus hou het in de gaten!

    Gewoon doen, heb ik ook gedaan.. de mijne is nu duitsland zo o.a. wel uit

    Wie weet hoef je niet eens te bellen en heb je hem morgen of over morgen ook ;)

     
  19. BadassBart

    BadassBart Infinite Euphoria

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, das idd %?%@!!! Nu maar even de voor- en nadelen tegen elkaar afwegen. Als hij perfect werkt zou ik het eens proberen met een poetsmiddeltje, wat wasbenzine ofzo...... Maarja, aan de krassen doe je niets!

    Het gezeur is dat als je hem wederom terug stuurt........ Ach, you know the drill...!
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2007
  20. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Kan het zo zijn dat de philips dvd drive's gevoelig zijn kwa lezen?

    Ze hebben bij mijn 360 voor een maand terug dus de drive veranderd, en loopt hij weer bij een aantal games gewoon vast. Er zitten hele lichte krasjes op, en bij een paar wat meer. Maar dat is gekomen door mijn oude Xbox 360. Ik denk dat ik vanmidag even de klantenservice ga bellen. Wat denken jullie?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina