wauw! 199 mooie prijs voor de wii. je zag hem ook al zo nu en dan voor 222 bij mediamarkt enzo, maar deze prijs mogen ze van mij voor de kerstperiode wel aanhouden (weet eigenlijk wel zeker dat dat niet zo is en dat het een actie van zuiderpark is, maar goed....) was zuiderpark trouwens ook degene die de wii in het begin niet verkocht of is dat een andere winkel? was wel benieuwd of ze dat nog steeds niet deden..
HELP ! De techniese dienst van Nintendo heeft me eindelijk een nieuwe Wii toe gestuurd. Nu heb ik het probleem dat ie mijn Wii controllers niet pakt . Waarschijnlijk omdat die nog op mijn vorige Wii ingesteld staan. Iemand een idee hoe ik dat kan oplossen?
Onder het klepje aan de voorkant zit een sync knop Probeer die sync knop met die van de controllers en het moet lukken.
Waar m'n zusje het trouwens vandaag over had, iemand een idee of Nintendogs ook op de Wii zal uitkomen. Zou imo. een topper kunnen zijn en voor nog meer verkoopcijfers zorgen ( Kijk Nintendogs bij de DS maar ).
Ik denk dat een type game zoals Nintendogs meer iets voor een handhelds is . Echt een game voor kindereren en ik neem aan dat de meeste jonge kinderen eerder een DS hebben dan een Wii . De game Brainacademy kun je ook niet echt een succes noemen op de Wii . Ik wacht nogsteeds op een echte kraker zoals Mario kart , maar heb wel zo me vraagtekens bij de motoren die er nu in zitten
Deze week komt er eindelijk weer een Wii-topper uit! Nog maar 4 daagjes (misschien zelfs maar 3 ) en deze topper ligt in de winkels. Stof je Wii alvast maar af
Ik ook. Voorlopig geen Metroid voor mij. Op dit moment heb ik namelijk zo veel spellen die ik nog moet spelen, dat het gewoon niet meer leuk is.
Ik heb hem voor mijn broertje besteld, en als die hem uit heeft, leen ik hem gewoon, zoveel spellen die we anders dubbel hebben (Zelda heeft die ook van ons geleend, en binnenkort ga ik Mercury daar eens meenemen, die speelt ie toch niet). Mario komt er uiteraard wel meteen, ben er erg benieuwd naar. Ook of het coop een beetje leuk is uitgewerkt, ben daar zelf wel voor.
Whehe voor mij ook nog niet.. tenminste.. de spellen die ik nog uit moet spelen zijn Metroid Prime 1 (halverwege) & Metroid Prime 2 (begin pas aan ná Metroid Prime 1).. dus voorlopig geen Metroid Prime 3 haha
En tegen de tijd dat je die twee spellen uitgespeeld hebt, ligt deel drie al lang en breed in de budgetbakken en kun je genieten van een topgame voor de helft van de prijs .
Hehe precies. En ondertussen wil ik ook nog SM Galaxy halen.. en als het meezit zo snel mogelijk een Xbox360.. dus het duurt nog ff allemaal
Daar maak je een fout Je hebt ze zo uitgespeeld. Ik weet nog wel dat ik de eerste keer door deeltje 1 op een uurtje of 12 kwam.
Ik neem er ruim de tijd voor.. zit op de helft met ongeveer 10 uur.. Je kunt, als je wilt, je erdoorheen rushen. Maar ik geniet liever van omgeving, verhaal en muziek.
Ok, je hebt gelijk. Het was 80% in 14 uur (heb het net nagecheckt), maar dat is nog behoorlijk kort. Kort, maar krachtig
Hoe weet je dat je op de helft zit? Niet naar dat percentage kijken dan hoor! Als het 50 % zegt ben je al veel verder in het spel dan dat. Dat geeft alleen aan hoeveel je gescand hebt.