Pro Evolution Soccer 2008 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    je moest 3,50 meer betale voor die bal :D
     
  2. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10

    KUT ik had hem opnieuw ge pro-orderd en ze ik vroeg of ze die wouden verwijderen. maar ze hadden die andere verwijderd ik had hem toen al heeel vroeg besteld. dus denk dat ik dan wel die bal erbij zou krijgen maar nu niet |:-=(
     
  3. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren naar Bart Smit gevraagd en vandaag kreeg ik het antwoord:

    Beste klant, Het spel Pro Evolution Soccer 2008 is inderdaad al voor verschillende consolesverkrijgbaar. Uiteraard ook in Belgie. Met vriendelijke groet, De Shopmanager

    Ik heb het afgedrukt en trek morgen naar de Bart Smit winkel bij mij hier in de buurt.\o/
     
  4. airtobster

    airtobster Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    in amsterdam is ie volgens mij niet (meer) te krijgen
     
  5. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoe zet je die pijltjes bij spelers in tacktiek scherm?
     
  6. Rossi

    Rossi Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    5
    jaja ik heb em ook binnen :D 38 euro's \o/ bij de MM Rijswijk
     
  7. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb op het moment geen Live, dus kan ik alleen offline speeltijd aan je vertellen. Die is 30 minuten, net als in 6 inderdaad.

    Overigens wil ik na dit moment niemand meer horen over het niet realistisch zijn van PES: :+
    Suárez kreeg namelijk net geel vanwege een schwalbe. Eerst dacht ik dat-ie een penalty meekreeg, dus ik was al aan het tieren tegen de scheids, maar de schwalbekoning kreeg geel.
    Overigens eindigde de wedstrijd in 1-1. Luque schoot Ajax op voorsprong in de 80e minuut en uiteraard maakte Das Phantom in blessuretijd gelijk!

    Roy Makaay _O_

    Set Formation -> Edit -> LT of RT scroll je naar 'Attack' (staat bovenaan het scherm) en voila.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2007
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij welke winkels is ie allemaal 38 euro?
     
  9. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    dankje marco. en ik vind de keepers wel heeeeeel erg slecht. en ik speel op profesional:confused:
     
  10. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je de cijfers van je spelers zien aan 't eind van een wedstrijd in de ML. Ik zag alleen maar lege plekjes nadat ik de eerste wedstrijd gespeelt had.
     
  11. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Hou eens op he, en zeg voor de verandering eens wat je goed vind:)

    (het punt is niet of die keepers wel/niet goed zijn, het punt is of je lol hebt met de game ... heb je dat niet, flikker um in de vuilnisbak, heb je wel lol, laat die 'slechte' dingetjes eens voor lief, dan heb je nog meer lol)
     
  12. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    heb je daar gezegd dat die 38 euro is bij de gameshop? geloofde ze dat meteen of moest je de site laten zien?
     
  13. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    dit is het enige kritiek punt wat ik gegeven heb man doe es normaal. het is tog gewoon een feit. voor de rest speelt hij goed en ik heb hem nog niet zolang dus hoe kan ik al veel 'slechte' dingetjes hebben gezegt
     
  14. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    ik ben in de war met een andere gast. my bad
     
  15. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat vind je slecht aan ze dan?
    Mijn enige kritiekpunt is dat ze iets teveel ballen wegstompen/tikken, maar ze worden wel vrijwel allemaal naar de buitenkant getikt. In 1-op-1 situaties zijn ze goed (of ik ben niet zo'n goede afmaker) en laten ze niet zulke gaten vallen als in PES 6. Op afstandsschoten en vrije trappen reageren ze ook prima. Zojuist redde Timmer mij door 2 schitterende reflexen op schoten van dichtbij.

    In een league ga je gewoon naar match options -> ratings, daar staan ze dan na de wedstrijd. Ik heb nog geen ML gespeeld, maar ik neem aan dat het daar ook zo is.
     
  16. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    In ML staan ze daar ook gewoon. bij mij is het nu al 2 x gebeurt in 1 wedstrijd dat ik vanaf de zijkant schiet en de keeper in zijn eigen goal stompt8) zal wel toeval zijn dan
     
  17. Rossi

    Rossi Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    5
    nee niks gezegd over gameshop
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Nee hoor, pre-orders (die hem bij de shop kwamen afhalen) kregen hem gratis. Ik zat bij die groep ;)
    Net m'n eerste wedstrijd achter de rug: Nederland 3-2 Engeland (proffesional)

    -
    Vind de snelheid van de spelers nog altijd te hoog. Heb niet heel er het id dat het veel langzamer gaat dan de demo, jammer genoeg. Hierdoor worden individuele acties een stuk makkelijker, en hoef je dus minder te voetballen.
    -
    Replay's die stotteren :mad: Ook als je de "truc"van KWD gebruikt stottert het nog steeds.

    +/- Teamvision
    Toen de CPU achter stond speelden de backs veel offensiever dan wanneer het gelijk stond. Dat is dus wel netjes gedaan. Echter, ik speelde constant over de linkervleugel (eerst Robben, daarna Babel), en ze bleven maar doorkomen. Zag steeds dezelfde verdigende fout, namelijk aan de vekeerde kant dekken. Speelde overigens een wedstrijd van 30 min + 2x verlenning.

    +
    Blijft PES 8) Minpunten wegen niet op tegen de pluspunten. Het speelt gewoon weer te lekker :9 Hopelijk niet teveel lag online, ga dat zo proberen
    +
    Commentaar is eindelijk veranderd :9 Dus eindelijk wat nieuwe opmerkingen e.d. Soms nog steeds wel raar commentaar, maar vind het wel een stuk beter dan in deel 5 en 6!
     
  19. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    :mad: Ze hebben (lees: verkopen) em nergens in Goes... misschien vanavond en anders morgen even naar de MM in Middelburg! Bij FRS zag ik ze al wel liggen voor PS2 en PC maar voor 360 hadden ze em nog niet zei dat vrouwtje.. En bij E-plaza logen ze gewoon keihard dat ze em niet hadden..
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2007
  20. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Is mij nog nooit overkomen, in toch al bijna 25 wedstrijden. Maar in de demo zag je dat ook al een paar keer, dus het zal geen toeval zijn, ben ik bang.
    Maar vooralsnog een dikke pluim voor de keeper. Zojuist stompte Aerts een pegel van Makaay uit de kruising, ik telde hem al...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina