Assassin's Creed [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nedmetfan

    nedmetfan Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    En zo is het maar net :b:
     
  2. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
  3. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Godsdienst speelt een grote rol in het spel dus als ik het over godsdienst wil hebben in verband met dit spel dat doe ik dat. Ellendil en ik hadden het over de hashashin in dit spel en hun rol in de geschiedenis. Ik zie daar niks in dat jou moe moet maken.
    Ten tweede heb ik nergens gezegt dat men met iedereen rekening kan houden. Ik begrijp ook wel dat spellen gemakt worden voor vermaak. Maar dit is een publiek forum waar ik mijn persoonlijke mening kan uiten. En dat is alles wat ik heb gedaan, ik heb nergens een oproep gedaan voor een boycot. Ik heb nergens gezegt dat Ubisoft moslims beledigd. Ik heb alleen gezegt dat ik persoonlijk ergens niet comfortabel mee ben.

    Als mensen niet elke keer dat er over godsdienst gepraat wordt van een mug een olifant maken zou de wereld ook een stuk makkelijker zijn. Dus zeur niet.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2007
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  5. nedmetfan

    nedmetfan Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    En heeft niks met zeuren te maken, ik geef ook me mening, en het irriteerde me hoe je op mcbbvb reageerde, toont aan dat het je nogal hoog zit.
    Genoeg erover, verder met de game, geen zin om hier verder op in te gaan.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2007
  6. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    nah het zit me niet zo hoog. maar ik had het gevoel dat hij aant stoken was. niet zon rare assumtie gezien zijn opmerking.

    en het spelletje hoef ik gelukkig ook niet te missen. Een vriend van me haalt hem dus leen ik hem wel van hem. Kan ik zelf zien hoe het nou werkelijk zit.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2007
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zullen we het weer over de game hebben? :)
     
  8. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je je er niet goed bij voelt moet je het spel zeker niet halen. De eerste game waarin dingen gebeuren die voor mij te ver gaan moet nog komen, maar wanneer zoiets ooit uitkomt zal ik het zeker niet spelen.

    Wat ik dan wel weer vindt is dat iedereen op je mag reageren, ook met grappen. Het is per slot van rekening een forum.

    Zelf vind ik eerlijk gezegd het idee dat je echt bestaande personen zal killen een beetje vreemd, maar niet heel erg ofzo. Ik zie het vooral als onschuldig vermaak en het zal nu niemand meer beledigen (niemand kent deze mensen meer).
     
  9. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn laatste post hierover, ik beloof t lol.

    Maar tuurlijk mogen mensne reageren, ook met grappen. Maar zon post als die van mcbbvb vatte ik niet op als grap maar zag het als een poging om te stoken (kan je me dat kwalijk nemen in t hedendaagse milleu?). Als het wel een grapje was dan mijn excuses.
     
  10. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    ok leuk, maar ik snap niet hoe het zit precies tussen de grote steden in? wat zit ertussen? een hele grote kale vlakte die je helemaal moet lopen met je paard?
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    nee zitten ook allemaal kleine dorpjes en huisjes.
     
  12. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    denk je dat er daar vervolgens nog quests te doen zijn?
     
  13. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het wel zeker, je doet toch niet zoveel moeite om zo'n natuurllandschap te bouwen en dorpjes maken, terwijl je er alleen maar langs reist om bij een stad te komen? weet wel zeker dat er quests te doen zijn:)
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ja kijk maar naar die achievements , misschien vind je in die dorpjes een deel van die vlaggen en er zijn 60 sidequests die volgens mij niet alleen maar in de 3 steden zijn.
     
  15. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    het was niet mijn bedoeling om te stoken. het was een grapje. maar genoeg erover. ik wordt normaal gesproken nogal moe van al die 'ruzies' op het forum (zeker nu het weer slecht weer buiten wordt...)

    en niks terugzeggen want het was je laatste post;)
     
  16. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    lol ik zeg niks
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Is het nu veilig om Assassins Creed op Play-Asia te bestellen? Hij is NTSC-J en dat is mijn PGR4 ook. En die doet het gewoon perfect. Dus ik kan 'm risicoloos bestellen?
     
  18. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    ik dacht dat dat per spel verschilt. ik wacht iig tot die uit is. dan komt er vanzelf te staan of die op een pal console kan...
     
  19. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Wat een domme achievements, echt 3 keer niks. En waarom secret achievements, nutteloze actie.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina