Forza Motorsport 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0

XBL werkt, mijn eerste screen nu online :D

2. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197

Ik zal eens kijken of het reinigen helpt anders moet ik de de disc laten vervangen :mad:

Hopenlijk is die nieuwe track gratis .

Laatst bewerkt: 20 okt 2007
  3. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Wat bedoel je met deze zin?:confused::confused:
    Wat bedoel je met deze zin?:confused::confused:

4. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0

Nou ten eerste , dat road america een leuke track is maar hopen dat die track niet te duur wordt voor ons.

En ten tweede ik bedoel dat die lag van vanmiddag zo hinderlijk was toen we online racete op sunset met de corvette.

5. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik denk dat de lag door mij kwam, want in een race erna had ik er ook last van (of eigenlijk vooral m'n tegenstanders ;)

Sorry

6. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kunne we morgennog is

7. witloof

witloof Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog 2 auto's nodig:
    cadillac r1 klasse wagen
    corvette, rood duur, nr 31
    als er iemand is die deze heeft, zou die mij even willen helpen door gewoon ze even te lenen?
    Bedankt

Gamertag: ewoud somers

8. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197

Ik zou zeggen doe een paar races en je hebt zo die 2 auto s verzameld.

9. arnaud unltd

arnaud unltd yay

Leuk Bevonden:
    0

Heb je jezelf gewoon geregistreerd om om auto's te smeken?

Inderdaad...

Laatst bewerkt: 21 okt 2007
  10. The Flash

The Flash Guest

Vrij simpel, ga een aantal races gewoon nog een keer doen, ik heb een selectie van ong 1 race (soms een paar andere) die ik heel vaak overnieuw doe, inmiddels op die manier al meer dan 11 miljoen bijelkaar geraced, en dat allemaal na dat ik de game had uitgespeeld. Ik hoef nu nog maar 2 auto's, daarna ga ik voor 2 miljoen weer terug naar europa en blijf daar. Maar er is als het goed is wel een cheat voor het unlocken van alle auto's, of die werkt weet ik niet, en of er gevolgen voor zijn ook niet, maar je kan het proberen.

Heb het ff opgezocht, die cheat is: X, B, A, B, B, B, B, A, X, Up, Down, Down, Left Waar je het moet invoeren, ik heb geen idee, ik heb het van deze site: http://www.chaptercheats.com/cheats/xbox360/21225.htm, ik wam het ook puur bij toeval tegen hoor, ga het zelf niet gebruiken, mocht het werken, maar dat moet je zelf weten.

En wil je nog een paar handige tips, tricks, & glitches, check dan ook even hier:
    http://www.gamewinners.com/xbox_360/ForzaMotorsport2.htm

11. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Kun je alle auto's kopen als je alles op Medium hebt uitgespeeld zonder upgrades etc?

12. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
  13. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb is op die site geken van die codes , ik denk aangezien er staat 'unlock cars' dat alleen het slotje eraf gaat maar dat je z nog wel moet betalen.

Maar je koopt tog een racespel om te racen dus wat maakt het uit om extra te Racen voor geld i.p.v te glitchen of cheaten.:)

14. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga even wat mensen inviten van dit forum op XBL, dus schrik vooral niet :p

15. halo_operator

halo_operator H2O Huntedkiller

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje, ik heb all gold in rivalry face offs maar niet de achievement gekregen. nou vind ik het niet zon ramp. maar ben wel nieuwschierig wrom ie m niet gepakt heeft. iemand hetzelfde probleem of antwoord hierop?

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Meestal kan zoiets nog wel komen als je straks weer een race hebt uitgereden. Ik heb het probleem ook wel eens gehad, maar dan kan de Xbox 360 de achievement niet vinden. Als je hem na een eerste race in de Rivalry ofzo nog niet heb gehad moet je ff bellen met het Nederlandse MS nummer dat ook in één van de handleidingen staat. ;):9

17. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zit weer lekker in forza2. Ik vond het eerst behoorlijk saai worden maar ben een paar dagen geleden weer begonnen. Vind het nu weer leuk.

Heeft iemand voor mij een lijstje met de instellingen van de Ford MK 40? Ik heb alles gemaxt maar ik kom niet boven de 350 en hij slipt als een gek als ik een tikje aan het stuur geef. Dus als iemand instellingen daarvoor heeft zou het fijn zijn. Ik wil ook een keer de snelste auto hebben :) Dus ook even aangeven welke bodykit wel of niet aan moet etc.

Laat maar heb hem al :)

Laatst bewerkt: 22 okt 2007
  18. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu weer lekker actief bezig met FM2, maar ben opzoek naar Nederlandse servers. Zouden jullie mij willen toevoegen als Friend (wanneer je daar zin in hebt )? Met die Engelse spelen is ook lachen, maar spelen met mensen met de zelfde taal is toch leuker ;) Of geef anders een 'gil' wanneer ik je mag toevoegen als Friend :)

Laatst bewerkt: 23 okt 2007
  19. arnaud unltd

arnaud unltd yay

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je hem dan ook ff hier posten?

20. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand al welke tracks de downloadable tracks zijn?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina