Ninja Gaiden 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En anders op internet nog wel

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, dat valt me nog vies tegen moet ik zeggen :eek: Of ik kijk via/op de verkeerde sites ? Een linkje is natuurlijk altijd welkom :) Het moet trouwens wel een nieuw exemplaar zijn, geen tweedehands. Ninja Gaiden Black voor de Xbox dus.

EDIT : Amazon.co.uk heeft hem sowieso. Als mijn zoektocht morgen in de stad niks oplevert bestel ik hem desnoods daar wel :)

Laatst bewerkt: 24 sep 2007
  3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.081
    Play.com heeft hem.

http://www.play.com/Games/Xbox/4-/747716/Ninja-Gaiden-Black/Product.html

ff valuta overzetten naar euros, en dan bestellen.

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik al gezien maar er staat bij dat ie 'Temporarily out of stock' is, ofwel hij is niet op voorraad :mad:

Anyways, mijn zoektocht in de stad heeft niks opgeleverd. Had het ook niet echt verwacht eigenlijk. Er was welgeteld 1 winkel waar ze überhaupt nog Xbox games verkochten, tweedehandse wel te verstaan maar uiteraard geen Ninja Gaiden Black. Heb dus een order geplaatst bij Amazon.co.uk, levertijd is wel wat langer maar dat is opzich te overzien aangezien Halo 3 morgen uitkomt ;) Ben allang blij dat ik er nog een heb kunnen vinden :)

Laatst bewerkt: 25 sep 2007
  5. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    Hmm, door al dit gepraat over NG, krijg ik wel zin in NG black:) Ik had hem meteen gekocht toen ik een 360 kocht (launch). Toen lagen ze nog overal. Ik wilde per se Black omdat die beter scheen te zijn dan de originele. toen liep de game erg hakkelig...dat schijnt na de 2e patch niet meer zo te zijn.

Misschien dat ik vanavond ff ga ninja-en:)

Laatst bewerkt: 25 sep 2007
  6. The Flash

The Flash Guest

Je moet ff kijken op www.budgetgaming.nl. Dan heb je hem ook nog voor een van de goedkoopste prijzen op het internet. Succes! \o/, als je hem niet al gekocht heb that is. ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 29 sep 2007
  7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik ben dus weer dat Master Ninja Tournament aan't spelen, maar zit ik daarom toch een beetje vast! :eek:
    Ik doe Tournament 2. Ik zit in de laatste stage. Ik heb 't max. aantal Minor en Greater Potions, plus 3x Devil Elixer, Art of the Inazuma op lvl. 3 en 2 Ninpo bolletjes. En nog kom ik er niet voorbij! :eek:

Tips?

Enne, heel dat Tournament is cake voor me. Ook niet normaal. Maar dit lukt opeens niet. :confused:

Die eerste gasten zijn zoooo kut. xP

Laatst bewerkt: 29 sep 2007
  8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  9. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar weken terug Ninja Gaiden eens gehuurd en gespeeld op de 360 en ik kon die eerste eindbaas al niet verslaan. Die dude met nunchucks ofzo (2 stokkies met n ketting ertussen). Ik was best teleurgesteld in mezelf :'-(. Oke, ik heb er ook niet echt de tijd voor genomen. Na 3 keer verliezen gaf ik 't op =(.
    Anyways, als je er voor gaat zitten lijkt 't me erg gaaf. Je moet echt verschillende tactieken voor de enemies gebruiken.
    Jammer dat ik diep triest slecht was :'-(:emo:

10. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Hehe, het is vooral intensief spele en combo's toepassen i.p.v beetje doelloos op de knoppen ramme.

11. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.081

Vrijwel iedereen vind de game ontzettend moeilijk de eerste keren. Zodra je level 2 voorbij bent, krijg je meer moves en een grotere levensbalk etc, en dan gaat het wel. de eerste 2 levels zijn eerlijk gezegd het moeilijkst.

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Die eindbaas met die 2 nunchucks versloeg ik door steeds de muur op te rennen, springen en een hak aanval doen. En dit te herhalen, maar ik kan mij nog goed herinneren dat die samurai te paard mij erg veel tijd koste! Verder als de skelet beest eindbaas was ik eigenlijk nooit gekomen, had maar een halve levensbalk géén potions. En had geen zin om overnieuw te beginnen..

13. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het level waarbij je 2 paarden op je afkreeg oneindig vaak herhaald. 2e level als ik t goed heb?
    Verder dan dat ben ik nooit gekomen, maar erg verslavend was het wel, ondanks de moeilijkheidsgraad:+

14. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    als ze nu nou eens het weer systeem van pgr4 erin zouden doen..
    zoals sneeuw en regen .. dat zou volgens mij echt mooi uitpakken.

15. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
  16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Aight! Weinige nieuws onder de zon, maar heb blijft er gewoon stoer uitzien. :D

* There's a rival super ninja who's supposed to "look badass" according to Itagaki

En daar kon ik wel om grinniken. :cool:

17. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    het blijft me verbazen hoe veel mensen echt zoveel problemen hebben met ninja gaiden. oke het is een lastig spel, maar niet voorbij de eerste twee levels komen op normal is overdreven. nu wil ik niet verwaand klinken maar zoveel moeite kost dat toch niet, ik ben zelf een heel normale gamer met gemiddelde skills en het is mij zelfs gelukt om hard uit te spelen. er zijn een paar trucjes die je na een paar keer door hebt bij die bazen en dan ff doorzetten, daarom is ninja gaiden ook zo vet.
    ik heb daarom ook maar twee eisen voor NG2, dat de actie minstens net zo vet is, en de moeilijkheidsgraad hetzelfde wordt gehouden.

18. AFG Samir

AFG Samir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden was zo masterlijk echt te chil gewoon, ik zal ckr de tweede deel kopen sowieso:thumbs::):D;)

19. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Waneer komt hij uit?

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ergens in 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.