Halo 3: The Live Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Jenns doelt ook meer dat de BR wat accurater moet worden het is nu een stuk meer gepriel omdat je kogels niet altijd aankomen waar je mikt, verder straalt het wapen geen power uit. Schiet je met dat ding is het net een proppenschieter, dat gevoel was anders bij h2.
     
  2. mr masterman

    mr masterman Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Het magnetisme van de kogels is verminderd. Hierdoor is de BR niet meer goed bruikbaar op langere afstanden. Ik ben bang dat dat een bewuste keus is van bungie die ze niet zo 123 zullen terugdraaien.

    Het krachtige gevoel heeft naar mijn idee grotendeels met het geluid te maken. in H2 klonk het voor zwaarder. Dit mogen ze van mij zsm terugbrengen. was gaver
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    Precies, ik gebruikte altijd de Battle Rifle met Halo 2, nu amper met Halo3 (close combat dan). Ik kan er gewoon nog niet goed mee overweg (close combat gezien).
     
  4. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik merk eigenlijk geen verschil :+
     
  5. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ach op close range is het ook niet altijd de beste optie, maar dat vind ik geen probleem :) Wat mij gewoon irriteerd is dat de recoil niet te controleren is, na een paar bursts met de BR weet je gewoon niet zeker of de kogel precies aankomt waar je mikt, en als je constant op de kleine waterhoofden mikt van andere sjaffi's kan dat een hoop schelen natuurlijk :+

    Verder snap ik geen reet van de melee, waarom verlies ik die altijd 8) Is er een truuk voor ofzo? O-)
     
  6. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha zelfde probleem hier:+
    Wat ik wel heb gemerkt is dat als mijn team host heeft ik het altijd wel win en op buitenlandse host nooit, dan sla ik eerder, en dan zie ik mij op hem lungen en dan ben ik dood , terwijl ik voor me gevoel toch echt eerder sloeg:eek:

    De br is vooral het laatste shot super irritant, 1e 3 heb ik altijd wel, maar die laatste headshot lijkt het inneens ander wapen, wat voor mij wel helpt is de trilfunctie uitzetten.
    Verder is de br echt klote wapen op close range, 3 schoten en dan slaan is pas dood, en aangezien het wapen switchen echt mega sloom is in halo3 ben je gewoon de lul tegen een assault rifle van dichtbij.
     
  7. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heet ook wel de juiste keuze maken, het is allemaal wat gebalanceerder dan de eerdere delen, niet zo gek ook met zoveel wapens. Ik vind wel dat er goed over na is gedacht. Er is niet meer 1 echt must wapen, maar elk wapen is functioneel op zijn eigen gebied.
     
  8. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar je moet 2 wapens kiezen, maar je kan eigenlijk dus maar 1 wapen per gevecht kiezen, omdat switchen zo sloom is.
     
  9. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt eraan, als ik close combat ga op high ground bijv. verkies ik een assault rifle en laat ik de br liggen. Op Valhalla ist precies andersom. Met de br verlies je eigenlijk echt alleen pas als het echt close combat is. Op "afstand" is de "spray" van de ar te groot.
     
  10. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk, level 31 is toch echt mijn 'limiet'...

    :'-(
     
  11. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar in situatie's dat je iemand op lange afstand schiet met br, en dat er dan iemand van close range komt met assault rifle,
    ook al heb je dan sword of shotty voor close range duurt het switchen zo lang dat je gewoon geen kans maakt, tenzij je tegenstander heel scheef is.
     
  12. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG! Na weer te zijn gezakt (2x), ben ik nu 32! \o/

    35 wordt wel haast onmogelijk denk ik... =(
     
  13. mr masterman

    mr masterman Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Met shotty heb ik het heel vaak dat ik switch en als reactie gewoon R-B doe, maar omdat het spel zo sloom is registreert alleen de beatdown:mad:

    Welnee.

    Als je gewoon met enige regelmaat blijft spelen wordt vanzelf beter.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2007
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Snotty Snipers blijft wel cool :D Had 1x een streak van 10 kills achter elkaar zonder dood te gaan, was alleen niet ranked :9

    Is voor mij al heel wat :9 Ben niet zo'n diehard halo speler
     
  15. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar ik heb Halo 2 nooit gespeeld en die gasten die nu beginnen te komen vind ik bhoorlijk goed / pittig!

    Bedankt voor je positieve steun :)
     
  16. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Op Halo-pro.com staat een filmpje waar te zien is dat dat systeem niet klopt. De gene die het minst leven heeft verliest, en niet de gene die als laatst slaat. Zal hem zo even opzoeken.

    EDIT: Gewoon op de Frontpage van http://www.halo-pro.com/cgi/
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2007
  17. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon meespelen met mensen van "redelijk niveau" dan neem je hun manier van spelen over. Je zal wel moeten dan namelijk, je wordt meegetrokken.
     
  18. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    En anders moet je eens op die site die jerreby net gaf kijken, daar kan je voor maar 40 ( !!!!!8) ) dollar 1 uur les krijgen van de halo2/3 pro's\o/
     
  19. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Dus stel ik schiet bij jou je schild er bijna helemaal vanaf, blijft zo'n 11% van je schild over, ik sla je om het af te maken maar tegelijkertijd schoot je mijn schild weg tot 10%. Ik sla je eerder, wat in princiepe genoeg schade zou moeten doen om je dood te krijgen, jij slaat 1 sec later dan wat ik deed. Dan krijg jij de kill, want h3 gaat dan binnen die sec kijken wie het meeste health heeft. Dan kiest het spel dus wie voor het slaan de meeste health heeft en die wint dus?

    Best lame, aangezien ik dan door mijn eerder slaan zou moeten winnen...
    Dus voortaan gewoon 1 seconde wachten en dan pas slaan, en dan heb je de kill :+

    Klopt dit zo? 8)
     
  20. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde... Dat laatste schot lijkt wel of alle auto aim en al het magnetisme weg is... Ook zie je soms iemand zonder schild en moet je toch 3/4 keer schieten om hem dood te krijgen.. Dit terwijl de 1e 3 kogels wel constant raak zijn.... (kan ook zijn dat het gewoon lag is ofzo) Maar ik vind het wel raar allemaal... Ook die melees, gewoon zo lang mogelijk w88 en als je geslagen wordt meteen ook slaan ik heb het idee dat je dan het meeste wint... MAar dat slaat natuurlijk ook eignelijk nergens op:confused:

    Verder is het spel natuurlijk wel fantastisch omdat er tenminste skill voor nodig is, nu nog wat geode maps en ik ben helemaal TE blij!!! Ik vind de maps nu namelijk ook wel leuk, maar er is niet 1 maps zoals lockout, chill out of midship die je gewoon 1 hele dag non stop kon blijven spelen zonder dat ze gingen vervelen...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina