Halo 3: The Live Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Inderdaad, een paar nieuwe maps zou perfect zijn. De kleinere maps hebben allemaal één plek waar je teveel voordeel hebt en waar niet makkelijk doorheen te breken is. Een map als midship zou het volgens mij heerlijk doen in h3.
     
  2. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    pff, zo desperate ben ik ook niet hoor.. :9

    Dat meespelen is wel goed bedacht, heb er idd al veel van opgestoken! alleen ben ik 32 met Lone Wolves, met Team Slayer pas iets van 17 geloof ik..:+
     
  3. Jujulza

    Jujulza Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dit klopt, kut systeem is het.
     
  4. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt dan omdat je niet in zijn hoofd schiet als iemand no-shield heeft dan moet je hem met de battle rifle een paar keer in de buik schieten om hem dood te krijgen en maar 1 keer in het hoofd.


    ik heb ook weleens dat ik hem eerder mep terwijl hij amper shield heeft. Volgens mij komt het dan door een stoornis in de verbinding zodat je hem mist. En als hij slaat raakt ie jou. Dat is bij mij maar een stuk of 2x voorgekomen.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2007
  5. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Omg denk wel dat we dat weten8)
     
  6. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Net Gunnery Sergeant Grade 1 geworden :+. (heb de game pas sinds vorige week woensdag)
     
  7. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik begin me een beetje te irriteren aan halo.. alleen maar mensen die campen, elk level heeft wel een plek om te campen die je speelt met team slayer. Mensen die levenloos 5 minuten gaan wachten op een plek tot je komt met een shotgun, mensen die levenloos doen die gaan bukken of tegen je gaat aan slaan als ze je hebben vermoord.
    kan ik niet tegen
     
  8. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ach dat ligt niet aan halo, maar aan de gamers. Zulke dingen gebeuren nou eenmaal in elk spel en als je weet dat je tegenstanders zo spelen kan je toch best makkelijk je eigen stijl erop aanpassen?
     
  9. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Tja, als je er een rijtje van 4 op radar recht op je ziet afkomen,ééntje met de bom bij zich en de drie anderen die hem coveren, wat doe jij op dat moment dan....volop in het vizier blijven staan en de eerste die verschijnt onder vuur nemen, goed wetend dat je enkele tellen later door de rest uitgeschakeld wordt...of je laat ze passeren en valt ze vanuit de rug aan met enkele granaten en goed gericht battle rifle vuur en ze zijn alle 4 binnen de 20 seconden kassie wijlen....en die bom ligt op dat moment mooi in je buurt....
    En moeten ze wéér van zover komen.....:+
     
  10. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik zelf ook wel, maar ik probeerde te zeggen dat ik het idee heb dat bij die laatste kogel (als iemand dus no shield is) het lijkt alsof de auto aim in ene weg is.. Ik heb zo vaak dat ik gewoon door schiet zoals de eerste 3 kogels en dan die 4e in ene compleet mis ofzo:confused: Kan ook gewoon nu in mijn hoofd zitten hor.. Maar ik vind het wel vaag.

    Ik vind dat slaan ook wel echt even wennen, je moet gewoon meer health hebben dus altijd pas slaan als je hem ziet slaan, dan moet je bijna altijd winnen... Het is een beetje raar dat neit de eerste die slaat gewoon wint, maar wel een prima manier om het host voordeel te verminderen, want het is nu niet zo dat de host altijd wint omdat die altijd eerder slaat... En dat is wel een goede zaak..
     
  11. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft het niet over 1 zon actie, want die doet iedereen wel... Hij heeft het over mensen die 5 min. lang gebukt ergens zitten te w88, en dat is toch wel een groot verschil met 1 actie... Ik vind dat dan ook ZEER triest!!
     
  12. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Nou, maar niet zo erg bij halo. Met cod 4 beta heb ik echt niet mensen gezien die hele tijd op een plek blijven zitten, daar lopen ze te minste heletijd rond op zoek naar actie :thumbs:
     
  13. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar de halo community is veel groter en zijn er dus ook meer trieste ventjes... Verder lijkt het wel alsof iedereen bij halo perse wil winnen (ook door het MM systeem)... Het is net alsof iedereen altijd alleen maar wil winnen omdat ze anders als noobs bestempeld zouden worden, en dit is bij halo veel erger dan bij elk ander spel.. Komt denk ik ook omdat aim vaak niet doorslaggevend is en wapens heel belangrijk zijn. Mensen die de combinatie van die 2 niet hebben zoeken dus andere (zeer zielige) manieren om niet te hoeven verliezen.. Zie bv. het plegen van suicide of het eindeloos campen en verstoppen bij 1 punt voorsprong. Ik zelf vind dit erg jammer en ook dieptriest, maar het is halo en je kan er neits aan doen (jammer genoeg)... Nu maar hopen dat die kleine amerikanen dit ook in gaan zien en iets gaan proberen te maken van hun leven het spelletje, want dan zou het leuker zijn..

    Nu is het slechts zaak te zorgen dat ze niet voor komen en dat als er ergens iemand zit te campen je team goed communiceerd en die nerd kapot maakt met granaten..
     
  14. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    idd vooral al die rednecks uit de usa
     
  15. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    jiiiiiihaw
     
  16. I Seal

    I Seal Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0

    Eerst en vooral die website is BIJLANGE nog niet klaar.. (Ik herhaal BIJLANGE)

    Tentweede wij hebben maar 17 leden (en zullen uitbreiden met individuen voor bepaalde games) Verwacht in totaal niet meer dan 25 gamers tijdens 2008

    Over Sponsoring.. vVv Gaming is een jonge organizatie.. en met de groei die we al gemaakt hebben komen we dichtbij in aanmerking voor de grotere sponsors

    Hoe worden teams gesponsored ? Die sponsoring komt van vVv gaming zelf.. Hoe kan je 3 Gears teams , 1 Shadowrun Team en 1 RB6 team financïeel steunen om gelijktijdig naar 1 MLG Event te komen ? Welk Console team uit Europa zou zo'n kosten zich kunnen veroorloven ??

    Het Europees gedeelte is nieuw.. En wij hebben eerst en vooral het recht niet om geld te vragen of gesponsored te worden terwijl we nog niets bereikt -

    Waarom mensen interesse hebben voor vVv ?? Het is hem zeker niet te doen voor free merchandise.. Het heeft te maken met de brug die Europese spelers kunnen maken met de Amerikaanse Pro Gaming scene..

    En hier is het uiteindelijk doel van vVv in Europe - De brand name van vVv vergroten door een Europese divisie te onderhouden.. En de beste teams/spelers van Europa naar US te sturen om te competen voor de grote prijzen..



    Voorlopig is het off season in USA en nemen ze een pauze.. Ook wij zijn nu rustig ah voorbereiden (spelers laten kennismaken met de community) en worden enkele van onze spelers nu al gecoached door de Amerikanen.. (bv. RB6 wordt gecoached door Skippy en z'n team dat 1ste werd op MLG Nationals waar ze 30 000 dollar gewonnen hadden)


    Vriendelijke Groeten.. Dit zal zowat m'n enigste post op XBOXWORLD zijn over vVv.. Want heb al gezien hoe het er hier aantoe kan gaan..
     
  17. markie52

    markie52 Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    al die campers zijn kut!
    vooral met de hogere lvls (team slayer) zitten ze altijd te campen.

    als je zo lvls omhoog wil gaan prima, maar dan ben je dat lvl toch helemaal niet waard?!
     
  18. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga jij tog ook campen? ik speel liever voorzichtig en rustig en proberen map control te krijgen dan dat je op level 40+ overal gaat rondrennen.

    Als ik nou zei: ''idd vooral die negers uit de usa'' dan was het zeker wél racisme? :)

    Ik bedoel dus alleen dat hij even normaal moet doen.
     
  19. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ook h3 spelen op lan

    Je word gek van het verschil dat er in zit. Ook over dat laatste schot dat je die niet kan lossen is meestal omdat als je gaat schieten dat de tegenstander meestal (99%) in een rechte lijn lopen, en dan reageren op die schoten, en dan strafen dus dan is het moeilijker

    mijn team is de shit trouwens (mr masterman)
     
  20. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Had net ventjes van skill 4 geowned. Ging kijken hoe Lone Wolves was, iedereen was nog private en ik was luitenant. Dus had er ff misbruik van gemaakt :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina