Xbox live arcade games [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ja maar kun je die gratis skins nou wel tussen de andere skins zetten? want toen ik die Breeze ging spelen vond ik het eerst wel gaaf, totdat hij 5 keer gelooped was...

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Jah, die skin unlock als je een potje gespeeld hebt. Dan kan je die skin gewoon gebruiken bij de modus waar je zelf mag kiezen welke skins je gebruikt. Ben alleen ff de naam kwijt van die modus. Maar goed, in die modus veranderd om de paar minuten de skin. Dus dan komt bijv. Breeze ook maar 1 keer voorbij.

3. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Skin Edit mode geloof ik...

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Oh ja, die bedoelde ik

5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hoe lang zijn die skins nog gratis?

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Tot half november geloof ik

7. Avilla

Avilla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil enkele arcade games kopen, maar van sommige heb ik nog nooit gehoord. Wat zijn jullie favorieten?

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Lumines, Bomberman, Worms, Marble Blast Ultra, Puzzle Quest, Puzzle Fighter

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Geometry Wars, Zuma en Wik: Fable of Souls mogen daar ook bij. Voor de rest is dan mijn rijtje compleet.

10. Avilla

Avilla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zijn Carcasonne en Catan leuk?

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Carcasonne heb ik niet gespeelt en vond Catan wel aardig. Catan is zeker een aanrader als je het bordspel al leuk vondt. Wist je al dat je trials kunt downloaden ipv de volledige versie? Zo kun je de game eerst spelen en kijken hoe hij is, vóórdat je hem koopt.

Dus als ik jou was zou ik een zooitje arcade games downloaden en kijken wat je ervan vindt, en daaruit een keuze maken uit welke je wel gaat kopen, en welke niet. :)

12. Avilla

Avilla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nja maar om nu zoveel demo's te downloaden (het is eigenlijk gewoon uit luiheid;)).

maar nee serieus, het kan zijn dat het volledige spel redelijk kort is (kan je niet uit de demo afleiden) en dan is het weggesmeten geld.

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja, maar meestal lees je ook wel wat de volledige versie bevat. Zoals titels als Mutant Storm Reloaded en Bomberman. Als voorbeeld zie je bij Mutant Storm Reloaded de trial versie op het eind dat de volledige versie 89 lvls bevat, adventure mode en tally mode. Zelfde geldt eigenlijk voor Bomberman, Wik: Fable of Souls, Zuma etc etc..

14. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een uur de trial van Puzzle Quest gespeeld. Wat verslavend zeg! Ik ga binnenkort maar eens wat points kopen.

En dan te bedenken dat ik weinig met puzzles heb, en al helemaal niets met rpg's.

15. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Schande... met een beetje fatsoenlijke character ontwikkeling en dito verhaal is het RPG genre misschien wel het meest interessant van allemaal. :thumbs:

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Wel zoals Bioware het aanpakt met Kotor, Jade Empire en Mass Effect. Ik houd niet van de klassieke aanpak waarbij je godsgruwelijk veel moet vechten om te levelen. Ongelooflijk saai vind ik dat, zoals in Final Fantasy, Enchanted Arms, Blue Dragon en de demo van Eternal Sonata. Na een uur of 15 spelen ben ik die spellen altijd zat. Daarom koop ik ook geen Lost Oddesey. Geef mij maar spellen met een behoorlijke multiplayer

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Arcade: EXIT

Content: EXIT
    Price: 800 Microsoft Points
    Availability: Not availble in Hong Kong, Korea, Singapore or Taiwan
    Dash Text: [ESRB: E (Everyone) Cartoon Violence] Single Player, This game requires the Xbox 360 hard drive or the 512MB Memory Unit for storage, HD (High Definition). Help the people trapped in disaster sites and get them out before time runs out! There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.

Arcade: Battlestar Galactica

Content: Battlestar Galactica
    Price: 800 Microsoft Points
    Availability: Not available in Korea
    Dash Text: [ESRB: E10+ (EVERYONE 10 +)] Single Player, Xbox LIVE Multiplayer 1-8, HD (High Definition). Defend the Galactica, or play as the ruthless Cylons. Pilot iconic ships from the Viper II to the Heavy Raider and lead your squadron in enormous fast-action multiplayer space combats. Unlock the full game now and join the fleet! There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/Live/accounts.

//edit:
    yay!
    Spongebob ftw \o/

Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  18. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hier ook Castlevania: SOTN gekocht? Ik zit er over te twijfelen, aangezien ik Portrait of Ruin en Dawn of Sorrow erg vet vond op de DS.

Zijn er nog meer mustbuy titels voor arcade?

19. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Voldoende mensen (waaronder ook ik) hebben hem hier gekocht ja. We hebben zelfs een aparte Castlevania topic aangemaakt. Erg goed spel. Moet nog steeds het alternatieve kasteel uitspelen. Ooit. :cool:

20. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
    Okee cool :D Maar denk je dat deze game genoeg afwisseling bied als ik SoD en PoF op de DS heb gespeeld?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina