Ik heb het spel een week of 3 van een vriend geleend, en ik vind 'm geweldig! De Graphigs! Het geluid! De Gameplay! Allemaal geweldig! Jammer vond ik dat ik het best moeilijk is en je echt trickie bezig moet gaan. Het spel kan jou ook niet gefrusteerd krijgen, zodra je doodgaat speel je het level gelijk weer om uit te zoeken hoe je het wel kan halen.
leuk vond ik ook dat je een ontelbaar aantal manieren hebt om een objective te halen. Schakel je het stroomhek uit en klim je er overheen? Of zou ik het toch kapot snijden? Misschien is de deur aan het einde ook een idee. Geweldig vind ik het.
De echt kick van Splinter Cell 4 vond ik toch dat je zelf weet dat je er bent maar de vijanden niet. Zo kun je een hele vijandige basis hacken en opblazen, terwijl de terroristen niet een weten dat je uberhaupt bestaat.
De multiplayer heb ik 1 keer gedaan in mijn eentje, omdat ik geen Gold heb, () en ik vond hem wel geinig. Jammer vond ik dat de Spy's geen echt goede wapens hebben. (Ik heb geen upsilon gespeeld.) Maar de arm computer waarmee je alles kan uitzetten is wel erg vet. Ook best knudde dat je vijanden alleen van acter of van boven kan koud maken.
Ik vond dit spel een van de betere die ik ooit heb gespeeld, jammer vind ik wel dat het best moeilijk is, maar zodra je op je beeld ziet staan "Mission Completed" heb je twee gevoelens: 'Yes! Ik heb hem eindelijk gehaald, door naar het volgende!' of 'Hallelujah! Eindelijk gehaald! Tijd voor het volgende level, of zal ik proberen om langs een andere weg het vorige level te halen.
Het verhaal vond ik vreselijk aangrijpend, klinkt misschien raar, maar ik heb echt medelijden met Sam. Je hebt net een raket gehacked en 100den mensen gered en dan krijg je het nieuws dat je dochter is overleden. Zoals de 'baas' van Sam zegt in het filmpje na de eerste Mission: 'I have never seen a man fall so deep. Prison: A hell of a place to safe a mans life.' Sam Fisher vind ik zels een erg stoer persoon en het is dan ook heel vreemd om zo'n volharde man zo te zien.
Kortom ik ben uren zoet geweest met Splinter Cell Double Agent, het spel krijgt van mij een dikke 9!
Laatst bewerkt: 23 okt 2007