Pro Evolution Soccer 2008 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Achillias

    Achillias Guest

    Online is veels te makkelijk nu het dribbelen zo simpel gaat, tot nu toe alleen maar hoge scores gekregen :mad:
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    dat was BCC toch?
     
  3. Achillias

    Achillias Guest

    10km
     
  4. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    MM ook, mn pa vroeg dat een keer en ze zeiden 'ja'/ Waarop mn vader geloof ik het verschil op zn inktcartridges heeft terug gekregen.

    Anyway... weet iemand of ie al (goedkoop) in de MM Rotterdam (centrum) ligt...?
     
  5. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, maar als je kan aantonen dat ie in een andere winkel goedkoper ligt dan bieden zij m op dezelfde prijs aan, dus als ie in de MM ligt kan je m zowiezo goedkoop krijgen
     
  6. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    heb hem gespeeld bij een maat van me, gisteravond de hele avond. En nee... ik vind het niks. Vorig jaar was pes 6 beter dan fifa 07, dit jaar is het voor mij duidelijk andersom. Enigste goed aan pes 8 is dat de gezichten van de spelers wel kloppen tegenover fifa 08. Grafisch is het gewoon alles behalve mooi zoals fifa. En aangezien ik fifa al een maand speel, en binnekort de update komt voor 5 man online met de prof mode houd ik het lekker bij fifa 08.
     
  7. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Die tering debiel van de Eplaza :p die gast met die krullen.. ze hebben em wel... maar ik bestel em nu maar lekker via internet.. fok de eplaza.. die hebben er trouwes nog maar 3 en alle3 gereserveerd.. Dixons kreeg em pas vrijdag:lol: en FRS geen idee.. die hadden em nog niet. MM niet meer geweest.. maargoed hopelijk wordt de mijne morgen nog verzonden heb ik em gewoon donderdag.. Maar de eplaza kan nu wel lekker de tering krijgen
     
  8. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het menu overzicht in de game ook met kleine lettertjes net als in de demo versie?
    Dit vond ik niet echt overzichtelijk en dan heb ik geen kleine plasma tv.
    Wie vind dit ook te klein en niet overzichtelijk?
     
  9. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    dus je raad ons allemaal aan om is fifa 08 te kopen? wat is het verschil met PES dan nu precies?
     
  10. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijke wedstrijd net, online tegen een vriend. Liep voor het eerst redelijk soepel. Speelde Roma tegen FC Porto. Uiteindelijk gewonnen 3-1, maar de manier waarop deed het em. 3x Totti, waarvan de 3e goal een schwalbe was net voor de 16. Vriend van me kreeg geel, Totti schiet de vrije trap rustig binnen. Was de eerste schwalbe die lukte en ook mijn eerste vrije trap die ik erin kreeg. Begin dit spel steeds leuker te vinden.
     
  11. Mystic2010

    Mystic2010 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag gekeken, was 58.99 :mad:
     
  12. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je in de edit mode de sponser niet op het truitje typen ?.met deel 5 en 6 (ps2 versie) ging dat.maar nu vind ik het niet
     
  13. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dit kun je alleen doen met de Xbox Live Vision Camera (360 versie).
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik denk er tijdens het spelen niet eens bij na... Heel af en toe als ik 0-1 achter sta ofzo, probeer ik het in de laatste minuten.... Tot nu toe alleen de kleur van deze smiley _0/
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik denk eerder dat die maat van jou niet snapt wat buitenspel is. Was het toevallig geen uitgooi??
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Wat vind je er niet goed aan dan? AUB iets meer argumenten. Alleen met "ik vind het niks" wordt de discussie zo kort....

    <mierenneukmode>"enigste" bestaat niet</mierenneukmode>
     
  17. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb 1 keer (in de demo) een schwalbe goed uitgevoerd, maar als ik het echt ga proberen dan krijg ik steeds geel. Die ene keer was gewoon toeval dus :+
    Het bestaat wel, het betekent alleen niet hetzelfde als 'enige'. 'Enigste' betekent namelijk dat van alle enige (als in leuke) dingen jij deze het enigst vindt.
    ;)

    /edit; dus: de enigste forummember is Joene90 ;)
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Gheheheh! Zelfs dan bestaat "enigste" niet ;)
     
  19. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Een ingooi! Met een ingooi kan je ook niet buitenspel staan.:lol:

    Is het menu overzicht in de game ook met kleine lettertjes net als in de demo versie?
    Dit vond ik niet echt overzichtelijk en dan heb ik geen kleine plasma tv.
    Wie vind dit ook te klein en niet overzichtelijk?

    Heeft iemand een antwoord voor me?
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  20. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk dat je dat denkt, maar hij weet heus wel wat buitenspel is en nee; het
    was geen ingooi ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina