Project Gotham Racing 4 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door LoukK, 10 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Beide :cool: Vanmiddag 1 uur ben ik thuis ;)

    Gotham Career stats: 400.000+ kudos, nog maar 600.000.....
     
  2. Arrahant

    Arrahant Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt? Maar voorheen kreeg je toch meer kudo's wanneer je de platinum medaille haalde ten op zichte van de gouden? Staat me echt zeer bij dat dit zo was! In ieder geval erg raar als het wel zo is (dit deel of in voorgaande delen)!
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Moet alleen nog Arcade uitspelen. Maar god, Platinum valt beetje tegen. Dan maar eerst alles op Gold. Er zit wel een heel groot verschil tussen Platinum en Gold! Bij Gold hoef je af en toe maar 30 Superstars te halen, en bij Platinum 42. Laten ze je het ook nog 's doen op een waardeloze track.
     
  4. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag:

    amateur, prof & hotshot zijn al open maar kan je b.v amateur en prof ook eerst helemaal uispelen tot er geen races meer zijn in die klas
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat heeft totaal geen zin. Dan doe je er 10 seizoenen over om Rank 1 te behalen. Zodra je HotShot bent moet je gewoon die kampioenschappen rijden.
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Oh ik dacht kudos per slip ofso :+. Maar je kreeg in de voorgaande delen meer eind kudos, bij steel 1000, en bij Platina 5000 kudos. Dat bedoel je :).

    Ja kan vast wel, maar daardoor zal de Gotham Career wel langer duren. *denk ik
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb Rank 1 aan het einde van Season 3 gehaald.
     
  8. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    750,000, nog 250,000 te gaan :cool:
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb het even gehad met PGR! Heb het nu 1,5 week non-stop gespeeld. Maar nu ga ik even iets anders spelen. Zie wel wanneer ik de Arcade afmaak. :+
     
  10. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan maar uit verveling Fifa 08 spelen he ;).

    Ik heb alweer zo'n weekje geen PGR4 gespeeld. Racing Career is uitgespeeld, en ben nu met de Arcade bezig. Dit weekend maar weer is mee verder gaan.

    Het blijft een geweldige game! Leuk voor iedereen.
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Haha ja inderdaad. Had ik ook al een tijdje niet meer gedaan (oorzaak: PGR4).
     
  12. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben geen race-held. Sommigen halen zonder heel veel moeite arcade op platinum en staan hoog op de leaderboards, maar ik niet. Dat betekend gewoon dat ik geen topgamer ben.

    Dat boeit me niet, maar ik kan me flink vermaken met PGR4, hij is goed te doen en toch voldoende uitdaging voor mij. Met games als Forza 1 en 2 lukt het mij niet op hem uit te spelen en NFS-games spelen zichzelf praktisch vanzelf, maar PGR duikt er weer mooi tussenin voor de gemiddelde gamer als ik. Mja, PGR2 heeft me op dezelfde manier altijd al flink kunnen boeien.

    Aangzien ik mezelf toch redelijk laag inschat tussen de LIVE-gamers, dacht ik dat ik een aantal LIVE-related achievements nooit zou halen. Ik ging gister eens voor het eerst op LIVE, meedoen aan een ranked match championship, want alleen completen levert al 10G op, blijkt dat ik in de eerste race al de 'Beat Bizzare' achievement heb gehaald.

    Gister ook meteen samen met een Spanjaard in een team-match twee Amerikanen verslagen en de 1-2 achievement gehaald. Nu nog een keer Team Leader en Team Domination, wat wel een uitdaging blijft.

    Mn eerste Championship niet optijd mijn autokeuze kunnen veranderen, kreeg ik automatisch de Sagaris, terwijl ik echt niet overweg kan met die bak. Ik rij in die klasse altijd met de Audi R8 (of hoe die ook heet).
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ook maar is arcade uitgespeeld. De race, reverse op de N-ring lukte ook na 3x, en was best spannend. Had iets van 2 seconden achterstand voor de Full F1, en had uiteindelijk 4 seconden voorsprong na de F1. Fuck de N-ring, ben daar toch zo slecht in...
     
  14. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb trouwens heel veel moeite met Race 5 (Time Vs Kudos) van chapter Drifto101 op silver. Alle andere races haal ik zonder heel veel moeite op silver, maar hier kom ik steeds ongeveer 10 seconden te kort. Ik heb het al geprobeerd met de audi R8 en de Mercedes CLK DTM AMG. Of is er een ander voertuig ultiem in deze klasse (qua auto's)?

    Iemand verder nog tips?
     
  15. Arrahant

    Arrahant Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik selecteer eerlijk gezegd ook bij iedere nieuwe datum steeds de meest makkelijke waarin ik nog geen 1e ben geworden! Ondanks dat ik in de hoogste klasse zit nu. :D

    Ik zou sowieso time vs kudo's niet doen met de R8, daar hij quattro aangedreven is. Werkt de Subaru Impreza niet prima?
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  16. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Die zit in een andere klasse. Mss de Diablo VT6.0 SE eens unlocken, kijken of die harder gaat, maar dit is echt vreemd. Net ook even de M5 E60 gebruikt, ik rij een foutloze wedstijd en kom ik ook weer een heel stuk te kort.

    Maar wat is dat hele Time Vs Kudos nou precies? Is het gewoon je race binnen de tijd completen? In de career rijd ik gewoon zo snel mogelijk en als ik over de finish ben heb ik de race gehaald. Dit vind ik zelf erg vreemd, aangezien het zo op mij altijd overkomt als een

    //EDIT

    Damn, hoe stom kun je zijn. nu snap ik em pas. Als je kudo's aan het verdienen bent, stopt de klok. Net de race met gemak in de TVR Sagaris gehaald. Nu snap ik hem eindelijk :p.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Time vs Kudos wil zeggen dat je de track binnen een bepaalde tijd moet afleggen. Deze tijd kun je niet halen door alleen maar clean te rijden. Je zult kudos moeten halen om de tijd even stil te zetten. Dus hoe meer kudos je haalt, hoe langer de tijd stil staat..dus hoe meer tijd je hebt om de track af te maken.
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dus als je een nieuwe rank hebt behaald (Professional), kun je ook gewoon verder gaan met Professional races totdat je weer een nieuwe rank hebt behaald (Hotshot) en dan weer verder gaan met Hotshot races totdat je de rank Master haalt en dan zo doorgaan met Master races.

    Zo haal je dus binnen ongeveer 3 (of 4) seizoenen Rank 1?

    Krijg je zo dan wel genoeg Kudo's om alle auto's (en die enkele Tracks) te kunnen kopen via deze manier?
    Of zul je dan op het einde nog gewoon wat overige races moeten rijden die je voorheen niet hebt gedaan om toch nog de nodige Kudo's te halen?
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik ben binnen 3 seizoen Rank 1 geworden. Je krijgt absoluut genoeg om alles te unlocken. Ik had namelijk begin Season 3 de 1 Miljoen Kudos achievement!
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Oke bedankt! ;)

    Dus gewoon zodra ik een nieuwe Rank tot mijn beschikking krijg, verder gaan met de Championship races van die Rank, totdat ik weer een nieuwe Rank krijg, en dan weer verder gaan met de Championship races van die Rank enzovoorts...

    En dan haal ik gewoon genoeg kudo's en Rank 1 binnen 3 seizoenen.

    Een seizoen duurt toch gewoon 1 jaar?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina