Hey, ik had een kort vraagje en ik weet niet waar ik hem plaatsen moet.. Het zit zo, ik kan een gesealde game kopen dat een ''promotional copy'' is. Zit er een verschil tussen een promotional copy en een normale copy van een spel? Zo ja, wat is dan het verschil?...
Geen... Promotional copy's zijn games die vaak aan pers e.d. worden gegeven. Is gewoon precies hetzelfde als een game die je in de winkel koopt, afgezien van het feit dat er een grote gele banner over het hoesje heen zit met ''Promotional copy, not for resale'' erop. Afgezien van dat geen enkel verschil!
Dat is niet altijd zo. Ligt eraan of ie echt van de pers is afgekomen. Je hebt ook distributie games die wél een handleiding bevatten.
Nouwja heb ik ook hoor zoiets ik heb op mijn halo 3 in koeienletters staan 'bundelcopy' Dat ze daar geen stikker van maken dan is je game even wat fatsoenlijker. Maar voor de rest blijft het de orginele halo 3 net als bij jouw copy die is gwn alsof je bij de PU werkt en je krijgt zown spel opgestuurt met promotion copy
Ik heb er een paar gewonnen en een paar gekregen toen ik voor een Nederlandse game website werkte. Is idd helemaal niks mis mee. Boekje kan missen maar hoeft niet.