Hallo,
Ik heb gisteren in alle vroegte een Xbox 360 LIVE Wireless Adapter aangeschaft. Apparaatje verbindt goed met 't internet, (er brandt ook gewoon een groen lichtje aan de achterkant en de Xbox LIVE connectietest hij ook door) maar hij kan het IP adres niet vinden, en dat terwijl ik alle gegevens - handmatig - heb ingevuld.
IP adres, Subnet Mask, Standaard Gateway, primary en secondary DNS en uiteraard de WEP key ingevoerd, die nodig was om met het netwerk te verbinden. Bij alles reageert 'ie, geeft geen foutmelding aan e.d., maar als ik de connectie met Xbox LIVE wil testen, dan geeft ''IP Address: Failed'' aan. En dat terwijl ik alles goed heb ingevoerd.
Uiteráárd gebeld met de helpdesk, en allerlei dingen geprobeerd als het uitzetten van de Firewall (werkte niet), op het IP van Orange (mijn provider) zetten (werkte eveneens niet), de DNS veranderen (werkte ook niet) en nog een paar andere dingen die niet werkten. Jeroen, de aardige man die mijn hielp, verwees mij door naar de klantenservice van Orange. Eenmaal daar aanbelandt staat er doodleuk dat ze geen ondersteuning bieden aan problemen met Xbox LIVE.
Weer teruggebeld naar de helpdesk van Xbox, en ditmaal met Luuk geprobeerd het probleem te vinden. Uiteindelijk wist hij het ook niet, en kreeg ik een nieuw referentienummer en zal ik binnen drie dagen worden teruggebeld door de technisch afdeling van Xbox LIVE.
Heeft één van jullie ooit z'n soortgelijk probleem gehad? Zo ja, hoe hebben jullie dat opgelost?
Bij voorbaat dank.
Groeten,
Tim
carrottt
PS. Hier nog wat verdere info;
Router: Vigor 2200We
Provider: Orange (Volgens Jeroen en Luuk zijn daar wel vaker problemen mee)
Firewall: Windows Firewall
Xbox 360 aansluiting: Wireless Adapter, draadloos dus
Laatst bewerkt: 25 okt 2007