[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 3] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 11 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik denk eerder dat het komt doordat het erg druk is. Een server moet zoveel bewerkingen doen, daar kan altijd iets mis gaan. Volgens mij heeft MS het nog niet ondekt want er staat nog steeds up and running op de status page van xbox.com.

2. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar das toch vaag, want in het openings weekend waren er in halo3 alleen al continu meer dan 1.3 miljoen spelers online... En dan ook nog in andere games... Ik kan niet geloven dat het nu drukker is dan toen...

3. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Hij doet het bij mij weer, dmv een router reset \o/

4. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    M'n Xbox 360 had nu ongeveer anderhalve maand geledende ring of death. Ik had m'n Xbox 360 keurig na 8 dagen weer ontvangen. Alles werkt weer prima, maar ik kon niet op Xbox Live. Bij de test doet alles het, maar er staat failed bij Xbox Live. Foutcode:

W: 0000-000B
    X: 0000-F001
    Y: 00C2-03E0
    Z: 0000-0000

Toen moest ik hem weer opsturen, en heb hem gisteren teruggekregen na 12 dagen. Wil ik op Xbox Live, krijg ik nog precies dezelfde foutmelding! Alles is confirmed bij de Test, behalve Xbox Live: Failed. De foutcode is ook nog precies hetzelfde, en ik zou echt heel blij zijn met wat hulp!

5. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet waar ik het anders kan vragen maar weet iemand een site/winkel waar je minder dan 2100 microsoft points kan kopen?

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    die bestaan niet

7. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    Tja om nou 2100 punten te gaan kopen voor iets wat 600 kost terwijl ik nog 450 heb.

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Koop je ze met een cc :)

9. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
  10. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat?

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb te weinig info .. kan je nog meer info geven? wat staat er biiv. bij de tekst van IP (OK)--> more info?

Heb je je router al gereset?

Credit Card

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Ik kan sinds gister avond niet meer op Live. Als ik de internetkabel in m'n pc stop heb ik wel internet maar bij m'n 360 niet. Hij zegt dat tie problemen heeft met de DNS. Whats wrong ?

13. BIG2

BIG2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geen idee

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    geen idee te weinig info om je te helpen

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    Wat wil je weten ? Ik haal straks alle draden eruit en kijk dan of het werkt!

16. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je een pm gestuurd met alle info.

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    Alle draden van de router los gemaakt en er weer in gestopt en het werkte weer! Hoera :)

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik lees alleen pm's van bekende eens in de maand (vragen beantwoord ik hier ;)) dus plaats het hier ... krijg je sneller antwoord

NB je moet niet bij xbox live bij more info kijken, maar bij ip adres more info :)

19. Carrottt

Carrottt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb gisteren in alle vroegte een Xbox 360 LIVE Wireless Adapter aangeschaft. Apparaatje verbindt goed met 't internet, (er brandt ook gewoon een groen lichtje aan de achterkant en de Xbox LIVE connectietest hij ook door) maar hij kan het IP adres niet vinden, en dat terwijl ik alle gegevens - handmatig - heb ingevuld.

IP adres, Subnet Mask, Standaard Gateway, primary en secondary DNS en uiteraard de WEP key ingevoerd, die nodig was om met het netwerk te verbinden. Bij alles reageert 'ie, geeft geen foutmelding aan e.d., maar als ik de connectie met Xbox LIVE wil testen, dan geeft ''IP Address: Failed'' aan. En dat terwijl ik alles goed heb ingevoerd.

Uiteráárd gebeld met de helpdesk, en allerlei dingen geprobeerd als het uitzetten van de Firewall (werkte niet), op het IP van Orange (mijn provider) zetten (werkte eveneens niet), de DNS veranderen (werkte ook niet) en nog een paar andere dingen die niet werkten. Jeroen, de aardige man die mijn hielp, verwees mij door naar de klantenservice van Orange. Eenmaal daar aanbelandt staat er doodleuk dat ze geen ondersteuning bieden aan problemen met Xbox LIVE.

Weer teruggebeld naar de helpdesk van Xbox, en ditmaal met Luuk geprobeerd het probleem te vinden. Uiteindelijk wist hij het ook niet, en kreeg ik een nieuw referentienummer en zal ik binnen drie dagen worden teruggebeld door de technisch afdeling van Xbox LIVE.

Heeft één van jullie ooit z'n soortgelijk probleem gehad? Zo ja, hoe hebben jullie dat opgelost?

Bij voorbaat dank.

Groeten,

Tim
    carrottt

PS. Hier nog wat verdere info;

Router: Vigor 2200We
    Provider: Orange (Volgens Jeroen en Luuk zijn daar wel vaker problemen mee)
    Firewall: Windows Firewall
    Xbox 360 aansluiting: Wireless Adapter, draadloos dus

Laatst bewerkt: 25 okt 2007
  20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    heb je naast de vigor nog meer apparatuur?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina