hallo ik ben al mijn halve leven bezig word er nu gek van hier is mijn probleem waar zitten de punten en kommas
Leg eens duidelijk uit? Hoe heb je je tv aangesloten? Hoe heb je je geluid aangesloten? Wat heb je voor geluid? Startpost gelezen? VFFAQ gelezen?
Damn...
Ik zou ze niet aanraden
Tenzij je echt broke bent en een serieuze behoefte hebt aan speakers. Ik heb laatst met mijn zusje naar dit soort speakerstjes geluisterd, maar het is echt flutspul. Die zogenaamde subwoofer is net zo groot als mijn satelietje...en daar zou bass uit moeten komen, haha. Mijn zusje is verstandig geweest en heeft een Logitech Z4i gekocht (i is de witte iPod versie), en daar komt best een aardig geluidje uit zetten voor die prijs
Niet dat je die gelijk moet nemen, maar kijk gewoon is wat verder dan kieskeurig en gare reviews en ga gewoon in luisteren bij de MediaMarkt ofzo. Daar staan veel van die setjes luisterbaar opgesteld.
--------------
Dat geldt trouwens ook weer voor de laatste flood aan posts over 'is dit setje goed?', 'is dit een goede keuze?', 'is het verstandig om deze te kopen?'. Zoals uitgebreid is de VFFAQ staat in de startpost: Wij weten dat niet! tenzij het een heel bekend setje (Z5400 bv) is of een apparaat in het wat hogere segment (receivers, speakers, etc). Dus...research before you post potjandoriedriedubbeltjes.
En leg je probleem duidelijk uit. Incl hoofletters, punten en komma's
Laatst bewerkt: 25 okt 2007