Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xdoos heeft het bijna 2 jaar uitgehouden, helaas was het gisteren zover: 02/12/05-24/10/07 RIP

    MFR Date : 2005-10-28
    Error code : 0020 (jawel, de "not yet known!)
    Signaal RoF :
    / \
    \ /
    Probleem omschrijving : aandoen, je hoort hem starten, laat de tv overschakelen naar een andere EXT maar geeft verder geen beeld. Bijna 2 jaar in bezit, ook een HD-DVD speler en 120Gb HD. Altijd vollop ruimte voor ventilatie, ook het stekkerblok, nooit verplaatst, altijd afgestoft...
     
  2. emul1985

    emul1985 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt geluk, je hebt nog garantie.:)

    Weet jij al wat meer heb je nog gebeld :):
     
  3. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Uh..., waarom zou iemand hem niet meer hebben dan? Als je hem vanaf de NL release hebt, dan heeft iedereen (ongemodificeerd) toch nu nog (tm 2 december a.s.) garantie? 8)

    Overigens: net de MS helpdesk gebeld, wat een formaliteiten! Mijn doos stond - blijkbaar - nog niet in "hun systeem". Dat op zich vond ik al raar, want heb ook een xbox(1) gehad - zeker geregistreerd - en later bijv. ook Live laten migreren naar 360, hardware aangevraagd en aankoopbon moeten insturen van mn huidige 360 samen met serial enz. . Je account gegevens met CC e.d. zouden toch ook bekend moeten zijn, maar dat was "geen bewijs".

    Ik moest nota bene naast al mn oude (xbox1)gegevens ook mn oude 06 / e-mail adres / oude serial geven anders konden ze me niet helpen! - toen viel mn mond open - Ben toen flink pissig geworden, want die xbox(1) ligt al meer dan 2 jaar op een schroothoop en met alles wat je online in moet vullen voor Live weten ze ook de kleur van mn onderbroek... *sight* Daarnaast accepteerde "hun systeem" geen e-mail adres beginnend met xbox360@.. (terwijl die zo ook in live staat)... microsoft@ accepteerde die weer wel. Wellicht was ringofdeath@... beter geweest 8)

    Uiteindelijk hebben ze me toch willen helpen. Zolang je maar, jawel :mad: bent / wordt. Rare mensen daar bij MS... (nou ja, de MS policy dan). Ook lachwekkend dat (post)labels per e-mail versturen voor verzending met UPS max. 3 werkdagen moet duren. Moest erg "lachen" (en zij lachtte mee...:x).

    Kortom I joined - uiteindelijke - the "club"! Kom maar op met die "revised" doosje... blurp!
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2007
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja maar je hebt geen levenslange garantie. Je hebt maar 2 jaar garantie, dus je hebt geluk dat je nog binnen die 2 jaar valt.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    3 jaar. ;) (als je de RoD hebt)

    Een tijd terug had ik met M$ gebeld en vroeg ik hun tot wanneer ik garantie had. Antwoord was tot 2009 (dat was voordat het 3e jaar garantie bestond).
    Blijkbaar krijg je dus ook vanaf de reparatie een jaar extra garantie (ofzo) :)

    (mijn 360 was dus gekocht op 12 januari 2006)
     
  6. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt inderdaad, maar wel alleen voor de hardware failure & 3 rode led'jes...:

    Bron & hele verhaal: xbox.com
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2007
  7. emul1985

    emul1985 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze gedachten had ik dus ook.

    Maar ik raad mensen aan om als ze problemen krijgen met hun xdoos bv. ROD om dan gewoon het hele forum te lezen alle voorafgaande pagina's het lijkt veel werk maar sommige dingen zijn best hulpzaam en grappig. Er staat heel veel informatie van mensen die hetzelfde probleem hebben.|:-
     
  8. emul1985

    emul1985 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik krijg het niet meer aan de praat. Heb mijn xdoos 1 x opgestuurd voor reparatie ROD en sindsdien staat die service nog op Device Shipped to Customer en staat mijn oude tracking nummer er nog.
    Nu voor de 2de reparatie is er niets bijgehouden op service.xbox. beetje raar misschien werken ze het nog bij en anders bel ik vanmiddag nog wel even.
     
  9. Mathijsjuh332

    Mathijsjuh332 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF het is bij mij zogenaamd 15 oktober sinds ie geretourneerd is... en het is nu de 25ste..:confused: en bij de status is terugverzonden naar verzender..

    Type: Pakket
    Status: Teruggezonden naar verzender
    Geretourneerd op: 15/10/2007 10:17 's morgens
    Getekend door: ERK
    Vestiging: WARENANN.
    Geretourneerd aan: WEITERSTADT, DE
    Service: STANDARD
    Gewicht: 3,80 Kg

    Snapt iemand dit.. kan iemand dit verklaren? bedankt!
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2007
  10. Spaarpot

    Spaarpot Surfdude

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg net een berichie van het thuisfront dat m'n xbox weer terug is. \o/
    Hij was op 16 oktober aangekomen in Weiterstadt en vandaag (25 oktober) weer netjes afgelevered in Amsterdam. Zit nu op m'n werk, dus kan nog niet chekken of ze het netjes hebben gedaan.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Volgens mij is de verzender in dit geval m$, er staat bij geretourneerd aan ook 'Weiterstadt DE'

    edit: en weer 1 die hem eerder terugheeft.......ach nou ja beslissing toch al gemaakt :+
     
  12. Mathijsjuh332

    Mathijsjuh332 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ow wat betekent dat voor 15 oktober, waar is ie naar terugverzonden dan? naar microsoft? sorry k snap t niej echt:p
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wanneer is ie bij je opgehaald?
     
  14. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb mij xbox weer terug. (sorry Def)

    Hij is de 16de afgeleverd en dus de 25ste weer terug. Ik vind dat het erg snel is gegaan.
    Alleen is ie gemaakt want heb dezelfde weer terug.

    @magneto, volgende week Halo afmaken??
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    wtf....


    edit: maar gun het je uiteraard!
     
  16. Mathijsjuh332

    Mathijsjuh332 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Shiiiiiiiiiiit das snel.. maar hij was bij mij op 12 oktober opgehaald, kevf...
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    en dus de 15e aangekomen ;)

    tekst is idd wat verwarrend. Maar hij is zeker niet onderweg naar jou, maar je 360 ligt in het repaircenter.
     
  18. Mathijsjuh332

    Mathijsjuh332 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt! dsa wa minder.. hopelijk doen ze er ook wat mej..
     
  19. iriney

    iriney Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is op 12 oktober opgehaald en 15 oktober bij de repair centre gearriveerd.
    Apparaat gaf unplayable discs (alle spellen geen krassen)

    Type: Pakket
    Status: Teruggezonden naar verzender
    Geretourneerd op: 15/10/2007 10:17 's morgens
    Getekend door: ERK
    Vestiging: WARENANN.
    Geretourneerd aan: WEITERSTADT, DE
    Service: STANDARD
    Gewicht: 3,80 Kg

    Ik hoop dat ik hem deze week nog ontvang. Ik hoor ook van mensen die hem later opsturen dat ze hem eerder krijgen. Ligt aan het type reparatie denk ik
     
  20. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    9 Oktober op laten halen vanwege ROD en vandaag is hij weer terug gekomen. Volgens UPS site staat hij alleen nog wel in Duitsland dus daar hoef je jezelf ook niet op blind te staren.

    Heb overigens bij helpdesk alleen aangegeven dat ik een ROD had maar ze hebben zowel het moederbord als DVD drive vervangen. Bovendien is het mijn eigen Xbox 360
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina